Naapurin auto on jo kuukauden ollut parkkeerattu niin
Että vasen puoli eli kuskin puoli on parkkiviivan päällä, kuitenkin vielä omalla puolellaan. Minun autoni on siinä ruudun vasemmalla puolella ja on onneksi reunapaikka, eli saan auton vetää reilusti vasempaan reunaan omassa ruudussani mutta en silti riittävästi, koska reunassa on reunakivet vastassa.
Ongelma on, että me käytetään myös pelkääjän puolen ovia oikealla ja nyt siltä puolelta on tosi vaikeaa mahtua sisään ja ulos. Saatikka että jotain tavaroita tai lapsia saisi siltä puolelta ulos. Enkä voi peruuttaa ruutuun, jos ja kun haluan auton johdon päähän + ongelma siirtyy vain kuskin puolelle.
On siis parkkeerannut auton noin, eikä ole liikkunut sillä yli kuukauteen. Oikealla puolella on heidän oma toinen auto, jolle jää nyt tietysti sitten ruhtinaallisesti tilaa, etenkin kun se on usein vielä parkkeerattu ihan taas oikeanpuoleisen parkkiviivan tuntumaan.
Kai tuosta voi jo naapurille sanoa, tai jättää jonkun heippalapun?
Kommentit (2)
Vierailija kirjoitti:
Nämä on just niin vaikeita ymmärtää, miksi kaikki ei hahmota niitä parkkipaikkojen viivoja oikein. Toisaalta voihan sitä sitten ajaa siitä ruudusta itse pois ja ottaa sitten matkustajat kyytiin toiselta puolelta. Kun iankaikkinen riitahan siitä heippa- lapustakin sitten voi tulla.
Joo no näin ollaan toimittu. Enkä minä nyt yhdestä tai toisestakaan kerrasta jaksa alkaa valittaa jos on vinoon parkkeerannut, siksi olen kärsivällisesti odottanut. Mut jotenkin p*skaa että parkkeeraa noin ja sit jättää autonsa kuukaudeksi silleen. Itse kuitenkin käytän sitä ruutua ja autoa lasten kanssa lähes joka ikinen päivä, eli se vaikeuttaa kyllä mun arkea siinä nyt ihan koko ajan.
Nämä on just niin vaikeita ymmärtää, miksi kaikki ei hahmota niitä parkkipaikkojen viivoja oikein. Toisaalta voihan sitä sitten ajaa siitä ruudusta itse pois ja ottaa sitten matkustajat kyytiin toiselta puolelta. Kun iankaikkinen riitahan siitä heippa- lapustakin sitten voi tulla.