Pizzapohja-aloitukseni poistettiin, en tajua
Kirjotin, että hiivasta tehty taikina on helpompi kaulita pizzapohjaksi kuin leivinjauheesta tehty. Sain myös jotain haukkuja, että ei pizzapohjaa kaulita. Olin nuorempana grilli-pizzeriassa kesätöissä ja sielläkin kaulittiin pizzapohja, oli sellaisia valmiita taikinapalloja jotka kaulittiin pohjaksi. Ja tässä Valion pizzapohjaohjeessakin lukee että "kauli tai taputtele".
Mutta sitä en nyt ymmärrä, että mitä asiatonta aloituksessani muka oli!? Mistä täällä saa kirjoittaa, jos pizzapohjakin on jo kielletty aihe! Mikseivät poista sitä yhtä "pesetkö jauhenlihan ennen käyttöä" ketjua (vai miten se menikään)? 😠
Kommentit (35)
Ja sitä saatanan perverssiä timofatimaa ei aamulla saanut poistettua millään
Kelatkaa, 2023 ihmiset ilmiantaa koko aloituksen koska pahoitti mielensä että joku tekee pizzapohjan eritavalla kuin he itse
Joo ne lähtee kun nämä pöljät ilmoittelee.
Mullakin muuten pizzaan liittyen muisto, täällä oli joku ketju että suosikkitäytteesi pizzassa, ja taisin kirjoittaa ehkä että jauheliha, herkkusieni ja homejuusto, ja mun vastaus poistettin :D
Ja joskus kysyin että saiskohan hummusta aikaan puunrungon pätkää käyttämällä kun mulla ei mitään sauvasekoitinta ole niin sekin lähti :D
Vierailija kirjoitti:
Kelatkaa, 2023 ihmiset ilmiantaa koko aloituksen koska pahoitti mielensä että joku tekee pizzapohjan eritavalla kuin he itse
Joo mieti tosiaan! Mitähän ne tulevaisuudessa ajattelee? No ehkä silloin poistetaan väärästä ajatuksesta koko ihminen... paitsi jos se ajatus kohdistuu johonkin oikeasti rikolliseen nähtävästi...
Ihmettelin samaa. Tämäkin poistuu kohta
Ilmiannettu!! Pitsapohjaa ei kaulita.
Vierailija kirjoitti:
Ja sitä saatanan perverssiä timofatimaa ei aamulla saanut poistettua millään
TimoFatima on ihana kun valkoinen penis uppoaa tummaan pimpsuun.
Vain asiattomat poistetaan, aloituksessasi ei ollut siis asiaa.
Transnaisen kỳrvãllä on hyvä kaulita pitsa pohja
Aamupäivän rasistipostaajatrolli napsuttelee asiaton-liputusta käsi täristen, koska joku kostomieliala päällä.
Vierailija kirjoitti:
Ilmiannettu!! Pitsapohjaa ei kaulita.
Just nä, vain úrpó kaulii pitsataikinan.
Vierailija kirjoitti:
Transnaisen kỳrvãllä on hyvä kaulita pitsa pohja
Oi, saa majoneesit samalla :3
Vierailija kirjoitti:
No tietysti, koska jauho mainittu aloituksessa ;DDDD
Welcome to 1984 for Dummies.
Pizzan pohja paloi modella pohjaan, siksi poisto.
Mikäs jauhojengi täällä kokoontuu?
Vierailija kirjoitti:
Pitsaohjeesi oli rasistinen!
Et kai vain käyttänyt ainoastaan valkoisia jauhoja.
Pizza on italialainen keksintö ja jos siitä kirjoittaa
jotain niin kyseessä voi aina olla rasismi italialaisia kohtaan.
Ellei peräti NAZIONALISMI!
Melkein kuuluu Auschwitzin uuninluukkujen kolina
eivätkä olleet mitään pizzauuneja!
Vaikuttaa siltä että poistot tehdään sokkona vain ilmiantojen perusteella, niin oudosti ketjuja poistuu.