Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mustia hometäpliä pesuhuoneen seinässä

Vierailija
15.12.2024 |

Miten ne sais pois?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kloriitilla.

Vierailija
2/9 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mellerud homeen poisto

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään millään. Polta matalaksi koko mörskä

Vierailija
4/9 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
5/9 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mellerud on kyllä niin paras! Ja pintahome ei ole vaarallista eli ei tarvii polttaa taloa. 

Vierailija
6/9 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee vähän kaikille. Jos ei lähde pesemällä niin skrapaa kaapelien saumat ja saumaa uudelleen.

Vierailija
7/9 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla Domestos aineella. Laittaa sitä ainetta niihin kohtiin ja sitten talouspaperia päälle että se aine pysyy siinä. Itse tein noin alhaalla oleville pintahomeille ja paperi pysyi siinä ja domestos antoi vaikuttaa 8 tuntia ja sen jälkeen saumat oli ihan vitivalkoiset

Vierailija
8/9 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tein tästä aiheesta aloituksen, kun mikään ruokakaupasta saatava ei tehonnut.

Sitten olin lähtemässä neuvojen innoittamana Tokmanniin hakemaan jotain homeenpoistoainetta nimeltä Mellerud tai jotain sellaista, 15 euroa suihkepullo.

Se pullo ei ollu pesuaineiden kohdalla, mutta siellä oli Cillit Bang Black Mold pullo eli mustahomeenpoistaja suihkepullo ja alle vitosen

Ostin sitten sen ja mustahome lähti sillä, samalla myös yli 10 vuoden aikana luonnonvalkoiset saumat palautuivat alkuperäisen värisiksi, olivat harmaantuneet. Suihkutin siis ainetta sitten kaikkialle saumoihin, kun huomasin, että ei hitto, tää valkaisee saumatkin.

En olis kyllä ikinä uskonu. Pullossa on klooria, sillä kylppäri haisi ihan kloorille. Annoin aineen vaikuttaa puol tuntii, harjaus ja huuhtelu viileällä.

Vierailija
9/9 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuolla Domestos aineella. Laittaa sitä ainetta niihin kohtiin ja sitten talouspaperia päälle että se aine pysyy siinä. Itse tein noin alhaalla oleville pintahomeille ja paperi pysyi siinä ja domestos antoi vaikuttaa 8 tuntia ja sen jälkeen saumat oli ihan vitivalkoiset

Mellerudilla pääsee paaaaljon helpommalla!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi