Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun siloitat lapsesi tietä ja teet kaiken, että hän välttyy pettymyksiltä

Vierailija
01.02.2023 |

Kasvaa lapsestasi itsekeskeinen narsisti. Hänhän on saanut kaiken mitä haluaa ilman pettymystä ja siedätystä sille, ettei elämässä asiat aina mene niinkuin itse haluaa ja suunnittelee.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkähän tuo olis mahdollista, vaikka kuinka yrittäis?

Vierailija
2/10 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet väärässä, nämä curling-vanhempien lapset ovat nyt jo nuoria aikuisia. Miellä on nyt vallassa tämä valmiiseen pöytään tullut nuorten sukupolvi. Nyt he olettaa ja odottaa, että yhteiskunta jatkaa siihen mihin vanhemmat ovat jääneet ja ryhtyy heille curling-valmiiksi ja silottaa heille tientasaiseksi. Näin kun ei ole käynyt heillä on pahamieli. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet väärässä, nämä curling-vanhempien lapset ovat nyt jo nuoria aikuisia. Miellä on nyt vallassa tämä valmiiseen pöytään tullut nuorten sukupolvi. Nyt he olettaa ja odottaa, että yhteiskunta jatkaa siihen mihin vanhemmat ovat jääneet ja ryhtyy heille curling-valmiiksi ja silottaa heille tientasaiseksi. Näin kun ei ole käynyt heillä on pahamieli. 

Niin, nyt tämä sukupolvi seisoo piiska kourassa vaatimassa paljon tekemättä itse mitään. Pitäisi hoitaa työt, lapset, jne mutta kun ei jaksa kun yhteiskunta ei sitä ja tätä. Koko ajan jatkuvaa valitusta tämän kaiken hyvinvoinnin keskellä. 

Vierailija
4/10 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Curling vanhempien lapset ovat nyt jo tosiaan niitä jotka työntää itse lastenvaunuja, nyt on vallalla lapsikeskeisyys. 

Vierailija
5/10 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempasi ovat varmasti hyvin pettyneitä sinuun, ap.

Vierailija
6/10 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Curling vanhempien lapset ovat nyt jo tosiaan niitä jotka työntää itse lastenvaunuja, nyt on vallalla lapsikeskeisyys. 

Ei ole. Tämän näkee syntyvyyden laskusta. Vallalla on individualismi, johon ei lapset kuulu.

Vierailija
7/10 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy joka asiasta haluatko? Mitä haluat? Älä missään nimessä ole aikuinen, joka tietää mikä lapselle on paras ja älä missään nimessä aseta mitään rajoja, ettei hän vain suutu, itke tai pety. Äläkä missään nimessä sano, että hän on tehnyt väärin, koska syy on aina siinä toisessa. Aseta hänet tärkeimmäksi ja totea muille, hän saa ja sinä et, koska elämä ei vain ole reilua. Näin tämä toimii.

Vierailija
8/10 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Tämän näkee syntyvyyden laskusta. Vallalla on individualismi, johon ei lapset kuulu.

Lapsia tehdään silkasta itsekkyydestä tyydyttämään omia narsistisia tarpeita. Poistamaan yksinäisyyttä, tyydyttämään läheisyyden kaipuuta, jne. 

Vierailija
9/10 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö tuommoinen curling vanhemman lapsi ole kuitenkin enempi kiinnostunut itsestään kuin lapsestaan.

Joten millainen tämän lapsesta tulee... vähempään tyytyväinen?

Vähän kuin esim. Y-sukupolvi jonka lapsuuteen vaikutti lama.

Y-sukupolvi tosin vuorostaan halusi antaa lapsilleen, mitä itse ai saanut, joka johti curling-vanhemmuuteen.

Vierailija
10/10 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysy joka asiasta haluatko? Mitä haluat? Älä missään nimessä ole aikuinen, joka tietää mikä lapselle on paras ja älä missään nimessä aseta mitään rajoja, ettei hän vain suutu, itke tai pety. Äläkä missään nimessä sano, että hän on tehnyt väärin, koska syy on aina siinä toisessa. Aseta hänet tärkeimmäksi ja totea muille, hän saa ja sinä et, koska elämä ei vain ole reilua. Näin tämä toimii.

Koko lapsuus on valhetta, miten olet arvokas, erityinen, sinusta voi tulla mitä tahansa, jne. No, et ole ja ei tule. Ja lapset ovat loppuun palaneita ennen kuin ovat edes itsenäisyyden ja aikuisuuden kynnyksellä kun se realismi iskee vasten kasvoja. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme