Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on liikaa suklaata? :D

Vierailija
15.12.2024 |

Mikä määrä suklaata on liikaa? Okei tälle viikolle ajoittui myös menkat, jolloin suklaa on must lääke, mut nyt on kaikki omat ennätykset paukkuneet suklaan syönnissä. Ylipainoa ei ole lainkaan (melkein päinvastoin), mutta tuskin tuollainen rasvan määrä on hyväksi kenellekään. N

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten on liikaa jos alkaa oksettaa. 

Vierailija
2/12 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten on liikaa jos alkaa oksettaa. 

En oo ikinä nyt niin pal syönyt :) Mut joku reilu 300g varmaan tällä viikolla. Tiedän  järkkyä.

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen tietää kun menee liikaa. Tulee etova olo. 

Vierailija
4/12 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

300g viikossa ei ole paljon mun mielestä, no joulunaikaan ainakaan.

Vierailija
5/12 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

300g viikossa ei ole paljon mitään. Joskus kun oli oikein suklaanhimovaihe elämässä, söin sen 200g levyn päivässä melkein joka päivä. Mutta olen silti sitä mieltä, että se on liikaa. Silloin ei kylläkään ollut, eikä tullut huono olo. Nyt aikuisena pystyn syömään pari kolme riviä ja se riittää, ellei vähempikin.

Vierailija
6/12 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

300g viikossa ei ole paljon mitään. Joskus kun oli oikein suklaanhimovaihe elämässä, söin sen 200g levyn päivässä melkein joka päivä. Mutta olen silti sitä mieltä, että se on liikaa. Silloin ei kylläkään ollut, eikä tullut huono olo. Nyt aikuisena pystyn syömään pari kolme riviä ja se riittää, ellei vähempikin.

Sepä se, yli 300g mennyt eikä edes tunnu siltä että olisi syönyt paljoa suklaata kun jakaa sen usealle päivälle. Mut on toi enemmän mulla kuin normisti, joten pitää pikkaisen vähentää ennenkuin siitä ehtii tulla tapa. Yritän olla tarkka siinä etten aiheuta itselleni riippuvuutta mihinkään ruoka-aineeseen. Kahviakin sallin itselleni vaan pari kuppia viikossa koska oon äärimmäisen yliherkkä kofeiinille ja sillä on inhottavia sivuvaikutuksia mulle. Joskus silti töissä pakko saada piristystä ja juoda sitä et saa työt tehtyä :D

-ap

Vierailija
7/12 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopivasti suklaata: Sitten kun vaatteet alkaa kiristää, pidä pieni tauko😄

Vierailija
8/12 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse syön helposti 500g päivässä, eikä tee siis tiukkaakaan. 

Vierailija
9/12 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun kertomasi määrä on niin pieni, että lopeta typerien provojen keksiminen. Minäkin söin ruokaa viikon aikana 600g. 

Vierailija
10/12 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaalevy menee illassa. Paljonko se on?

Vierailija
11/12 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinun kertomasi määrä on niin pieni, että lopeta typerien provojen keksiminen. Minäkin söin ruokaa viikon aikana 600g. 

Ei ollut provo, mutta tiedostan aiemman taipumukseni laskea eri ruokien energiamääriä. Onneksi se on jäänyt historiaan suurelta osin, joskus (onneksi tosi harvoin nykyään) nousee pintaan kuitenkin.

-ap

Vierailija
12/12 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suklaalevy menee illassa. Paljonko se on?

Peruslevy on 200 grammaa ja lisäksi on sekä pienempiä että isompia. Tuollaisen 300 g syö yhden elokuvan aikana. Nykyään ei juuri enempää halua kerralla. Moni konvehtirasia on noin 300 grammaa. Nekin ovat vähän kutistuneet kun olivat aika usein 325-375 grammaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä neljä