Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinkkutilastot: Valitus suuresta määrästä sinkkumiehiä, entä naiset?

Vierailija
15.12.2024 |

Pitäisi olla sama suuri määrä naisia jotka elävät ilman parisuhdekumppania, kuin on miehiä jotka elävät ilman parisuhdekumppania? Koska syntyvyys on likimain 50/50 sukupuolten kesken. Vai, paneeko tilastonikkarit yksinhuoltajaäidit muuhun kategoriaan kuin sinkku, koska he eivät elä yksin vaan lapsiensa kanssa?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

20-40 vuotiaissa miehiä on kymmeniä tuhansia enemmän. Lisäksi naisissa on enemmän samasta sukupuolesta kiinnostuneita.

Vierailija
2/13 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkunaiset piiloutuu, kun tulee näitä kyselyitä. Ei olla onnettomia ja jossain voi myös olla piilossa Alehandro.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten yksinäisyyttä säälitellään enemmän, ei ole raasuilla pyykinpesijää ja ruoanlaittajaa.

Naisten on vaan pärjättävä yksinkin.

Vierailija
4/13 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh.

Vierailija
5/13 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoa miestä ei kannattaa ottaa, koska elämänlaatu laskee. Olen sinkku kunnes löydän vertaiseni miehen. Pyydän kumppanilta vain asioita joihin pystyn myös itse.

Vierailija
6/13 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siementen luovutus terveyskeskukseen rahaa vastaan josta sitten sinkku naiset voivat valita/ostaa mieleiset ja työntävät mahlat sisäänsä. 

Vierailija
7/13 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mikä tässä on ap:lla ongelmana? 

Vierailija
8/13 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä tilastossa tarkalleen ottaen on määritelty ihmisiä "sinkuksi"?

Vierailija
9/13 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

20-40 vuotiaissa miehiä on kymmeniä tuhansia enemmän. Lisäksi naisissa on enemmän samasta sukupuolesta kiinnostuneita.

MIten niin? Miksi naisissa olisi enemmän samasta sukupuolesta kiinnostuneita kuin miehissä? Lähde?

Vierailija
10/13 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lesbopariskunnat ovat varmasti lisääntyneet

Vierailija
11/13 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkkaa nyt hyvä ihminen se tilasto tänne niin ihmetellään yhdessä, mitä sinä et taas ole tajunnut.

Vierailija
12/13 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huonoa miestä ei kannattaa ottaa, koska elämänlaatu laskee. Olen sinkku kunnes löydän vertaiseni miehen. Pyydän kumppanilta vain asioita joihin pystyn myös itse.

Ota kumppaniksesi nainen  silloin, ja vain silloin, kummatkin voitte pyytää toisiltanne vain asioita joihin pysytte myös itse.

Vierailija
13/13 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se nyt ymmärrettävää koska toinen saa aina jonkun jos haluaa ja toinen ei saa ketään vaikka kuinka haluaisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi