Onko miehen alatyyliset haukut ja halventavat sanat mahdollista antaa anteeksi?
En olisi uskonut, että hän sortuu nimittelemään mua riidan yhteydessä, vaikka en antanut mitään syytä. Pohdin, että onko kyse vain kielestä vai paljastiko hän todellisen luonteensa. En voi kai kirjoittaa tähän, että mitä hän sanoi tai keskustelu ilmoitetaan. Kuitenkin vähän siihen tyyliin, että asuisin navetassa. Tuntuu, että olen valinnut väärän puolison. Ei isänikään haukkunut äitiä koskaan noin.
Lisäksi mies on alkanut käyttäytymään uhkaavasti riitojen yhteydessä. Joskus hän tulee mun naaman eteen huutamaan tai tönäisee kovaa vaikka seinää vasten. Eli ei välivaltaa varsinaisesti, mutta en tiedä miten siihen pitäisi suhtautua.
Kommentit (24)
Ai kovaa tönäisy seinää vasten ei ole väkivaltaa??? HALOO AP!
Itsellä menisi maku jos toinen nimittelee suuttuessaan. Puhumattakaan tuosta tönimisestä ja naaman edessä huutamisesta.
Aivan ihana mies aviomiesmatskuu
Sitten kun tollasen j ä n n i k s e n kanssa meet vielä pyöräyttämään muutaman lapsen 😍
Huh. Parasta, mitä voi tyttärelleen opettaa, on tosiaan omat rajat. Ap, nyt sen verran itsekunnioitusta, että jätät sian. On olemassa miehiä, jotka eivät huuda, hauku tai töni. Ihmismäinen käytös on minimivaatimus kumppanille, muita ei kannata edes katsella.