Käykö teillä yliopistossa opiskelevat lapset vielä joka viikonloppu kotona?
Kommentit (28)
Voiei. En ole tajunnut että tyttäriä pitäisi valvoa myös arki-iltaisin, Silloinhan ne syntiset opiskelijabileet on.
Valvontapanta tyttärien nilkkaan. Omat lapset asuvat 600 km päässä, eivät käy viikonloppuisin mamman ja papan luona.
Fiksut tyttäret kutsuvat jannuja opiskelijakämppäänsä, panta ei hälytä vierailijoista.
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan asuu kotona niinkuin viikollakin ja säästää rahaa.
Niin meilläkin.
Vierailija kirjoitti:
Matkaa on n 2,5 tuntia junalla. Pari kertaa käyneet nyt syksyn aikana. Jouluksi tulevat. Niin ja poikia ovat molemmat.
Lyhyt matka. Sen takia voi käydä useammin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli tyttäret vain yliopisto-opiskelijoita?
Pojista ei ole niin suurta huolta
Pojat käy AMK:ta. Oman pojankin opiskelukavereista valtaosa on poikia. Ja käy joka viikonloppu kotona. Nuorempikin aikoo pyrkiä AMK:hon. On kiinnostavampaa heille, kuin yliopisto, pääsevät jatkamaan harjoituksia koneiden parissa. Olen ylpeä, että pojilla on miehiset arvot, kun vaan löytäisivät jostain tyttöystävät.
Kukaan kolmesta ei käynyt kuin pari kolme kertaa vuodessa kotona, lomat tekivät töitä yliopistokaupungissa. Matkaa junalla 3 t. Soiteltiin ja viestiteltiin kyllä monesti viikossa. Nytkin käyvät samoin, pari kertaa vuodessa, lapsenlapset ovat kyllä yökylässä enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli tyttäret vain yliopisto-opiskelijoita?
Pojista ei ole niin suurta huolta
Pojat käy AMK:ta. Oman pojankin opiskelukavereista valtaosa on poikia. Ja käy joka viikonloppu kotona. Nuorempikin aikoo pyrkiä AMK:hon. On kiinnostavampaa heille, kuin yliopisto, pääsevät jatkamaan harjoituksia koneiden parissa. Olen ylpeä, että pojilla on miehiset arvot, kun vaan löytäisivät jostain tyttöystävät.
Miehiset arvot kuulostaa oudolta.
Yhden kerran syksyn aikana kävin tytärtä moikkaamassa ja hän yhden kerran täällä kun oli sukulaisella juhlat. Jouluna nähdään taas. Matka 2h. Itse kävin aikanaan noin kerran kuussa tai kahdessa kotona. Tytöllä on kaveripiiri nyt opiskelukaupungissa joten on ihan luontevaa ettei täällä ramppaa.
Surkeinta olisi jos yliopistossa opiskeleva asuisi kotona, kyllä se on aika itsenäistyä silloin.
On yliopistossa valtameren toisella puolella. Olisi aika hankalaa tulla joka viikonloppu kotiin...