Miksi miehet on omasta mielestään niin hemmetin seksikkäitä
Kommentit (8)
En minä ainakaan omasta mielestäni ole, enkä tiedä ketään kaverianikaan, joka laittaisi "herutuskuvia" nettiin niin kuin naiset tekevät.
Psykologit olivat näyttäneet kuvia miehistä naisille, ja lopputulos oli, että naiset pitivät 85% satunnaisesti valittua miestä alle keskitason. Naisilla näyttää empiirisen evidenssin perusteella olevan runsaasti narsistisia piirteitä.
Jotkut miehet luulevat, että se tappi siellä jalkojen välissä riittää seksikkäänä pitämiseen.
En luule olevani seksikäs vaan olen saanut niin paljon ns. kaveripakkeja treffeillä että tiedän kyllä etten ole mikään komistus. Silti sitä toivoo kelpaavansa jollekulle että saisi kokea parisuhteen ja perustaa perheen.
Vierailija kirjoitti:
En minä ainakaan omasta mielestäni ole, enkä tiedä ketään kaverianikaan, joka laittaisi "herutuskuvia" nettiin niin kuin naiset tekevät.
Sama juttu en tunne yhtään miestä joka luulisi itseään seksikkääksi. Selvyyden vuoksi olen mies.
Testosteroni buustaa itsetuntoa realismin kustannuksella. Se auttaa tekemään aloitteita.