Kun kuukautiset loppuu vaihdevuosissa, alkaa sama ruljanssi pikkuhousunsuojien kanssa....ei lopu koskaan tämä peli
Siis kun pääsee eroon terveysside ruljanssista, alkaa ph-suoja peli. Näitä menee joka päivä. Hikoilu haaroista (ja toki muualtakin) on niin pahaa että muuten joutuisi vaihtamaan alushousuja kokoajan. Ja rahaa palaa. Tosin olen siirtynyt halpahalli tuotteisiin nyt. Penniäkään en anna riistofirmoille enää näihin tuotteisiin. Periaatteessa pelkkä wc paperi teipin kanssakin toimisi ph-suojana.
Onks muita?
Kommentit (89)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostahan Linolan tuote joka on alapäähän suunniteltu, estää hiertymiä ja antaa ihon hengittää..Ei estä pikkarisuojien käyttöä. Itselläni ainakin on hygieeninen olo...
Niin mitä ihmeen hiertymiä?
ap
Hikoilukin aiheuttaa hiertymiä ohuelle iholle, hiki on voimakas erite...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole mitään valkovuotoa, olenkohan joku luonnonoikku?
Mutta ei kyllä kuulosta hyvältä tuo alapään jatkuva hautominen noilla suojilla. Osta mieluummin pikkuhousuja ja pese niitä. Prismasta sai 3kpl/10e. Meneehän sulla rahaa noihin suojiinkin.
Vaihdat alkkarit joka päivä ja peset/huuhtelet alapään. Aika nopeasti huomaat että helpottaa siellä alapäässä.
Ei helpota. Keho hikoilee vaatetyypistä tai pesuvälistä riippumatta.
On täälläkin taas neuvoja jaeltu....!
Hyviä neuvoja on jaettu. Näin gynekologitkin v
En noista ala puhumaan kun en tiedä. Yleisellä tasolla voin vain sanoa että usein kilpirauhasen vajiksen takana on hoitamaton raudanpuutos. Mutta ei kaikilla.
Mutta vaihdevuosien hormonikorvauksesta tiedät?
Mä laitan nivusiin dödöä joka aamu suihkun jälkeen. Toimii mulla.
Miksi ihmeessä kyselet yhtään mitään. Ihmiset kärsivällisesti yrittää neuvoa , mutta kyseenalaistat monet hyvät neuvot. Kehoitan sinua nyt poistumaan...
Vierailija kirjoitti:
älä missään nimessä ainakaan talkkia laita, kulkeutuu nimittäin sinne, ja saat munasarjasyövän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekokuitu alushousuja ei kannata lainkaan käyttää, eivät hengitä. Ainoastaan puuvillaiset. Ei turhia suojia, vaan tuuletusta niin paljon kun mahdollista.
Kuule enpä viiti läpimärissä alushousuissa istuskella tuntikausia. Välihousutkin pitää joskus vaihtaa. Hikoilen myös vyötäröltä ja selästä. Kaulahikeä pyyhin pyyhkeellä pitkin päivää.
Hormonikorvaushoito auttaisi. Ilmeisesti kieltäydyt siitä ideologisista syistä.
Minä olen pyytänyt sitä, mutta lääkäri vaan nauroi että sitä sä et koskaan tuu saamaan korkean verenpainees takia.
Ne on gynekoloogit mitkä kirjottaa reseptit hormoonihoitoihin.
Jos sun verenpaine pysyy suht hyvänä lääkkeillä niin todennäkösesti saat reseptin.
Haeppa gyneltä lausunto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
älä missään nimessä ainakaan talkkia laita, kulkeutuu nimittäin sinne, ja saat munasarjasyövän.
Munasarjasyöpä talkista!??
T.eri
Vierailija kirjoitti:
Mutta ei kyllä kuulosta hyvältä tuo alapään jatkuva hautominen noilla suojilla. Osta mieluummin pikkuhousuja ja pese niitä. Prismasta sai 3kpl/10e. Meneehän sulla rahaa noihin suojiinkin.
Vaihdat alkkarit joka päivä ja peset/huuhtelet alapään. Aika nopeasti huomaat että helpottaa siellä alapäässä.
Kuukautiset loppui 16v sitten ja vv:stäkin 11v aikaa.
Yhtään pikkuhousunsuojaa en ole tarvinnut. Ei ole vuotoa, hiivaa, hikoilua, kutinaa eikä toisaalta kuivuuttakaan (sisäpuolella)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dödöä laitan, en talkkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No laita vaikka perunajauhoa - vanhanaikainen talkin korvike ja vielä luonnontuote jos pelottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekokuitu alushousuja ei kannata lainkaan käyttää, eivät hengitä. Ainoastaan puuvillaiset. Ei turhia suojia, vaan tuuletusta niin paljon kun mahdollista.
Kuule enpä viiti läpimärissä alushousuissa istuskella tuntikausia. Välihousutkin pitää joskus vaihtaa. Hikoilen myös vyötäröltä ja selästä. Kaulahikeä pyyhin pyyhkeellä pitkin päivää.
Hormonikorvaushoito auttaisi. Ilmeisesti kieltäydyt siitä ideologisista syistä.
Minä olen pyytänyt sitä, mutta lääkäri vaan nauroi että sitä sä et koskaan tuu saamaan korkean verenpainees takia.
Ne on gynekoloogit mitkä kir
Jatkan vielä. Syön neljää eri verenpainelääkettä ja minulla on hormoonihoito.
Pysyy lääkkeillä normaalimitoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No laita vaikka perunajauhoa - vanhanaikainen talkin korvike ja vielä luonnontuote jos pelottaa.
Pelkkää tärkkelystä. Älkää nyt ainakaan millään pottujauhoilla ruokkiko hiivaa.
Välihousut? Onko sulla ap vaan liian paljon vaatetta ja se pahentaa hikoilua? En itse toinistotyössä käytä kun ohuita puuvillahousuja ja pitkähihaista paitaa ja en hikoile. Sisällä monta kerrosta vaatetta kyllä lämmittää liikaa? Kannattaa kokeilla noita puuvillaiset alushousuja ja vähentää vaatetta. Nivusiin voi koettaa antiperspiranttia myös
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä kyselet yhtään mitään. Ihmiset kärsivällisesti yrittää neuvoa , mutta kyseenalaistat monet hyvät neuvot. Kehoitan sinua nyt poistumaan...
Aivan samaa mieltä: KVG...EVVK....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puuvillaiset pikkuhousut, estrogeenikorvaushoito on keksitty.
A. jokainen ymmärtää tämä itsekin. B. ei tule tapahtumaan. Niin hölmö en ole.
Kyllä sinä hölmölle vaikutat ja luultavasti haiset ympäristöllekin. Hormonikorvaushoidon syöpävaara on täyttä puppua kunhan aloitat sen viimeistään nyt. Jos sen aloittaa 10 vuotta vaihdevuosien alkamisen jälkeen niin sitten syöpäriski kohoaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T.eri
Nimenomaan, alapäässä käytettynä siis. Google auttaa löytämän tietoa tästäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuukautiset loppui 16v sitten ja vv:stäkin 11v aikaa.
Yhtään pikkuhousunsuojaa en ole tarvinnut. Ei ole vuotoa, hiivaa, hikoilua, kutinaa eikä toisaalta kuivuuttakaan (sisäpuolella)
Kuka sulta kysyi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alapään ja nivusten hikoilua voi myös hoitaa.
vai niinkö sulle Terveystalon puoskari valehteli. No tottakai ,mutta hinta olisi pahempi, ja seuraukset pahemmat.
Ei ne pillerit paljon maksa.
Helpottavat elämää kun pääsee eroon tissi- ja pimppihiestä. Eikä tarvitse enää puljata rättien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T.eri
Nimenomaan, alapäässä käytettynä siis. Google auttaa löytämän tietoa tästäkin.
Foliohattujuttu. Vauvoille on iät ja ajat laitettu talkkia vaippaalueelle.
En noista ala puhumaan kun en tiedä. Yleisellä tasolla voin vain sanoa että usein kilpirauhasen vajiksen takana on hoitamaton raudanpuutos. Mutta ei kaikilla.