Kun kuukautiset loppuu vaihdevuosissa, alkaa sama ruljanssi pikkuhousunsuojien kanssa....ei lopu koskaan tämä peli
Siis kun pääsee eroon terveysside ruljanssista, alkaa ph-suoja peli. Näitä menee joka päivä. Hikoilu haaroista (ja toki muualtakin) on niin pahaa että muuten joutuisi vaihtamaan alushousuja kokoajan. Ja rahaa palaa. Tosin olen siirtynyt halpahalli tuotteisiin nyt. Penniäkään en anna riistofirmoille enää näihin tuotteisiin. Periaatteessa pelkkä wc paperi teipin kanssakin toimisi ph-suojana.
Onks muita?
Kommentit (89)
Alapään ja nivusten hikoilua voi myös hoitaa.
Jos sun alapää hikoilee noiden suojien vuoksi? Ole ilman ja vaihda niitä pöksyjä tarpeen mukaan. Niitä voi pestä, noita muovisuojia ei.
Suojat aiheuttavat enemmän hikoilua ja myöskin ärsytystä. Älä käytä.
Vierailija kirjoitti:
Alapään ja nivusten hikoilua voi myös hoitaa.
vai niinkö sulle Terveystalon puoskari valehteli. No tottakai ,mutta hinta olisi pahempi, ja seuraukset pahemmat.
Vierailija kirjoitti:
Jos sun alapää hikoilee noiden suojien vuoksi? Ole ilman ja vaihda niitä pöksyjä tarpeen mukaan. Niitä voi pestä, noita muovisuojia ei.
Ei
Ostahan Linolan tuote joka on alapäähän suunniteltu, estää hiertymiä ja antaa ihon hengittää..Ei estä pikkarisuojien käyttöä. Itselläni ainakin on hygieeninen olo...
Tekokuitu alushousuja ei kannata lainkaan käyttää, eivät hengitä. Ainoastaan puuvillaiset. Ei turhia suojia, vaan tuuletusta niin paljon kun mahdollista.
Puuvillaiset pikkuhousut, estrogeenikorvaushoito on keksitty.
Suojathan vaan pahentaa noita ph ongelmia. Kuukautiset loppui 3 vuotta sitten ja sen jälkeen en ole suojia tarvinnut. Puuvilla-alkkarit, vaihto aamuisin, yöt nukun ilman. Ihanaa, kun ei enää tarvii hautoa.
Täysin tuntematon ongelma minulle. Lopeta pikkuhousunsuojien käyttö, siirry puuvillaisiin alushousuihin ja anna alapäälle aikaa palautua?
Mulla oli komea kirjo oireita ennen korvausta, mutta tämä ei osunut kohdalle, joten ei phs-pelejä.
Vierailija kirjoitti:
Puuvillaiset pikkuhousut, estrogeenikorvaushoito on keksitty.
A. jokainen ymmärtää tämä itsekin. B. ei tule tapahtumaan. Niin hölmö en ole.
Ei ole tarvinnut mitään suojia menkkojen loputtua.
Ei ole minulle tuttu ongelma. Suojia ei saisi käyttää jatkuvasti.
Hikoilun lisäksi lirahtelee pissaa. Tenat toimii paremmin kuin ph-suojat.
Mulla ei ole mitään valkovuotoa, olenkohan joku luonnonoikku?
Mutta ei kyllä kuulosta hyvältä tuo alapään jatkuva hautominen noilla suojilla. Osta mieluummin pikkuhousuja ja pese niitä. Prismasta sai 3kpl/10e. Meneehän sulla rahaa noihin suojiinkin.
Vaihdat alkkarit joka päivä ja peset/huuhtelet alapään. Aika nopeasti huomaat että helpottaa siellä alapäässä.
Vaihdevuosien koittaessa on tarkoituskin vaihtaa terveyssiteet virtsankarkailusuojiin.
Vaihdat alushousuja, älä käytä niitä suojia.