Iida Vainio on viimeisillään raskaana ilman raskausvatsaa
Kommentit (61)
Eikös Archien mukaan tää oo narkannut raskausaikana? Taas yksi päihdeäiti..
Vierailija kirjoitti:
Tuskin on raskaana. Mainostemppu.
Tuota kanssa miettinyt. On niin tyrkky ollut alusta saakka kun sai vähän julkisuutta kultamekossaan.
Toki on naisia, joilla viimeisillään oleva raskauskaan ei paljon erotu, mutta todennäköisyys sille, että julkkistyrkky Iida kuuluisi näihin naisiin, on kuitenkin todella pieni.
Eiköhän kyse ole julkisuus tempusta, kun ei enää muuta keksitty. Sekaisinhan tuo pariskunta on. Tai ehkä hän koitti saada pidettyä archiesta kiinni sillä, että on vauvakin tulossa.
Sekaisin tuo tyttöparka on.
Mä odottelin jo uutista, että on tullut keskenmeno. Mutta näköjään vievät tämän valeuutisen ihan loppuun asti.
Missä kuva? Seiskan instakuva oli vuodelta 2023...
Vierailija kirjoitti:
Missä kuva? Seiskan instakuva oli vuodelta 2023...
Iidan omassa instassa, instastooreissa.
no joo, olin sairaalassa 6viikkoa ennen synnytystä Ei mulla ollu raskausvatsaa ollenkaan, ja samassa huoneessa oli nainen joka oli kuin tikku, ei myöskään raskausvatsaa.
Ei aina tule.
Kyllä se on täysin mahdollista. Näitä valtavia ähkiviä valaita se näyttää jostain syystä ärsyttävän toden teolla.
Maailmassa monta ihmeellistä asiaa...
Joko Sieppi on yrittänyt tulla jälleen paksuksi?
Vierailija kirjoitti:
Vielä iida ehtisi abortoida
Jos on viikko raskautta jäljellä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Mitä siitä? Voi sitä olla kolmekin viikkoa.
Vierailija kirjoitti:
Eikös Archien mukaan tää oo narkannut raskausaikana? Taas yksi päihdeäiti..
Se oli selkeästi Archien valehtelua ja loanheittoa ja itse tämän"myönsikin", toki vastuuta parhaansa mukaan vältellen. Idasta voi olla montaa mieltä, mutta kyllä Archie on tuossa suhteessa se joka narkkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Mitä siitä? Voi sitä olla kolmekin viikkoa.
Se on lapsi, lapsentappajaksiko pitäisi alkaa?
Vierailija kirjoitti:
Toki on naisia, joilla viimeisillään oleva raskauskaan ei paljon erotu, mutta todennäköisyys sille, että julkkistyrkky Iida kuuluisi näihin naisiin, on kuitenkin todella pieni.
Eiköhän kyse ole julkisuus tempusta, kun ei enää muuta keksitty. Sekaisinhan tuo pariskunta on. Tai ehkä hän koitti saada pidettyä archiesta kiinni sillä, että on vauvakin tulossa.
Sekaisin tuo tyttöparka on.
Olen itse esimerkki siitä, että raskausvatsaa ei paljoa näkynyt. Synnytyssalissakin selällään maatessani uusi kätilö kysyi kerkesitkö jo synnyttää vuoron vaihdon aikana?
Vierailija kirjoitti:
Se on hyvä idea!
Jos kohtu on vahvasti taaksepäin kallellaan niin selkeää vauvakumpua ei synny.