Voi apua... Mies!
Kävin somessa keskustelua jonkun kanssa, kun siihen yhtäkkiä liittyi toinen random. En tunne kumpaakaan enkä ole ollut missään tekemisissä aiemmin. Tämä toinen alkoi haastamaan minua ja vinoilemaan. En vaivautunut katsomaan miehen profiilia, koska kategorisoin tuollaiset vinoilijat luokkaan onnea vaan elämäsi kanssa. Jostain syystä sitten kuitenkin katsoin profiilin ja se vaikutti jotenkin sellaiselta tosi asialliselta. Ei mieskään ole pahan näköinen aika hyvännäköinen suomalaiseksi kyllä.
Yhtäkkiä tänään minuun iski sellainen ihan omituinen tunne, että haluaisin tutustua häneen ja melkein tunnen olevani netti-ihastunut! Melkein mitä hittoa, en minä yleisesti kiinnostu mistään vinoilijoista. Tai no ehkä valehtelin hieman Kyllä minuun uppoaa sellainen hienovarainen vinoilu, kunhan se ei ole ilkeää. Eikä jatkuvaa. Ei hitto, yrittäkää nyt puhua minut ympäri ennen kuin oikeasti sekoan ja netti-ihastun tuohon. Miehellä lukee profiilissa, että on sinkku. Ei kannata sanoa, että et sinä häntä tunne, koska sen luulisi olevan ihan selvää jo. Olen kuitenkin kuullut hänen äänensä ja se oli kyllä oikein kiva ja ulkonäkö sytyttää ihme kyllä. Ei minuun tehoa mikään anna olla, se on joku random, kun yhtäkkiä vain iski sellainen tietty tunne ja jostain syystä mieskin koki tarvetta liittyä keskusteluun, johon hän ei kuulunut millään tavalla.
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Oot seko jos kiinnostut tollasesta. 😳
Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
" Tämä toinen alkoi haastamaan minua ja vinoilemaan. "
Missä paikassa voi tolleen jutella kahden kesken ja siihen pelmahtaa joku toinen mukaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
" Tämä toinen alkoi haastamaan minua ja vinoilemaan. "
Missä paikassa voi tolleen jutella kahden kesken ja siihen pelmahtaa joku toinen mukaan?
About joka paikassa?
Ei ollut mikään yksityiskeskustelu.
Enkä minä normaalisti kiinnostukaan vinoilijoista. Tai vaikka kiinnostuisin niin tiedostan, että se on red flag.
Mutta minkä minä mahdan tuntemuksilleni.
Vierailija kirjoitti:
Miekkosnainen?
Minäkö? En.
Aika sekavaa settiä, mutta jos olette molemmat sinkkuja, niin mitä haittaa on ihastumisesta?
Pistä joku yksityiskeskustelu pystyyn ja selvitä onko heppu mistään kotoisin. Omaan korvaani tuo vinoilu ei kuulostanut kauhean houkuttelevalta, mutta jos se on jotain pohjimmiltaan harmitonta ja parhaimmillaan kekseliästä, niin ei se välttämättä mitään täydellistä kus'päätä indikoi.
Vierailija kirjoitti:
Aika sekavaa settiä, mutta jos olette molemmat sinkkuja, niin mitä haittaa on ihastumisesta?
Pistä joku yksityiskeskustelu pystyyn ja selvitä onko heppu mistään kotoisin. Omaan korvaani tuo vinoilu ei kuulostanut kauhean houkuttelevalta, mutta jos se on jotain pohjimmiltaan harmitonta ja parhaimmillaan kekseliästä, niin ei se välttämättä mitään täydellistä kus'päätä indikoi.
Niin, eihän hän välttämättä ole mikään kusipää. Eikä ihastumisesta ole muuta haittaa kuin se, että sitten kieriskelen tunteineni ja kärsin, kun en uskalla jutella. Ellei hän aloita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, eihän hän välttämättä ole mikään kusipää. Eikä ihastumisesta ole muuta haittaa kuin se, että sitten kieriskelen tunteineni ja kärsin, kun en uskalla jutella. Ellei hän aloita.
Höh, tylsää. Heppu olisi varmasti mielissään, jos aloittaisit keskustelun jollain verukkeella.
Minkä ikäisiä te olette?
Haluatko siis kuunnella vinoilua jatkossa/loppuelämäsi (pahemmaksi se vain menee). Jos olisi kiinnostunut sinusta, niin keskustelisi aivan eri lailla, positiivisesti. Herää! Mee vaikka lenkille niin saat pääsi raitelleen.
Ikäkysymys on vähän outo, kun sanoin etten tunne tyyppiä. Tiedän iän kyllä postausten perusteella, mutta se jääköön mysteeriksi. En koe että se liittyy mihinkään. Aikuinen mies. Minä olen aikuinen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Oletko teini vai? Käytä järkeäsi ja unohda se outo tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko teini vai? Käytä järkeäsi ja unohda se outo tyyppi.
Ei hänessä ole mitään outoa. Jos se, että kiinnostuu ihmisestä tarkoittaa teineyttä, niin sitten olen teini. Minusta on tosi omituista saada osakseen tuollaista v##tuilua siitä, että naisena kiinnostuu miehestä. Luulisi olevan yksi maailman normaaleimmista asioista.
Mitäs vikaa vinoilussa on? Reppanat hajoo?