Pysyvästi etäsuhde?
Jo vuosia ja vuosia yhdessäoloa takana. Välimatka yli 200km. Mietin vain, että onkohan näin pysyvästi. Välistä tuntuu et väliäkö vaikka olisi. Välistä ajatus puolestaan saa aikaan harmitusta.
Kommentit (11)
Kyl se sielä bylsii muidenkin kanssa turvallisen välimatkan päässä.
Olisi mulle täydellinen. En jaksa nähdä ketään useammin kuin pari kertaa kuussa.
Sama tilanne, 2 vuotta tulee keväällä ja välimatkaa vajaa 300km.
Ja vaikka yksi kommentoija kovasti haluaisi, ei kumpikaan harrasta pettämistä.
Vierailija kirjoitti:
🤭
-ap
syö paskaa ja mene halaamaan ratapölkkyä
On me puhuttu enkä tiedä, kumman aloitteesta useammin. Tahtoa siis olisi, mutta käytännössä ei vain voida toteuttaa muutosta.
-ap
Onko muutosta näköpiirissä? Meillä vuosia reilu 3 kertaa enempi takana. Oli toki jo alussa tiedossa, että näin tulee olemaan vähintään p-i-t-k-ä-ä-n.
-ap
En kestäisi. Miten voi olla läheinen noin?
Olin ensimmäisen miehen kanssa neljä vuotta etäsuhteessa, sitten hän petti. Seuraavan kanssa kaksi vuotta ja sitten hän petti ja hänellä petti myös pää kun epäili minua aivan kaikesta. En lähde enää etäsuhteisiin, vaikka itselleni ne sopivatkin hyvin. En kaipaa ketään viereeni tai jatkuvasti lähelle. Lisäksi toiseen ei voi luottaa ikinä täysin ja nämä kaksi kokemusta opettivat, että tuollaisiin sankareihin ei voi luottaa, vaikka olisi jatkuvasti vieressä. Pettävät minkä pettävät.
olen onnellinen ap puolestasi kun olette löytäneet toisenne ja olette saaneet noin hyvän luottamuksen rakennettua. Vankka luottamus toiseen on avainasemassa kun suhdetta pidetään yllä. Sen kerran kun etäsuhteessa tulee olo, että kaikki ei ole kuten pitäisi niin suhdetta ei saa takaisin ja siihen ei auta, vaikka kuinka alettaisiin rakentamaan yhteistä kotia ja muuta.
Itse 8olen pysyvästi etäsuhteessa. Välimatkaa on 100 km. Tavataan pari kertaa kuukaudessa. Soitellaan päivittäin. Hyvä suhde on.
Tee mitä haluat. Puhu kumppanin kanssa.