Minkä ikäinen on nuorin lähisukulaisesi, tullessaan vanhemmaksi
Entä vanhin ?
Itselläni nuorin 19 ( minä) , vanhin 423 molemmat mummoni.
Kommentit (29)
Nuorin minä, 14v. Vanhin sukulaiseni, joka taisi olla 44v.
423 on kyllä jo kaikilla mittareilla vanha vanhemmaksi.
Mutta oma serkkuni sai ainokaisensa ollessaan 18-vuotias. Poika on nyt jo täysi-ikäinen ja itse olen sillä tavalla hassusti heidän ikiensä välissä, että tavallaan koen olevani "samaa ikäluokkaa" kummankin kanssa. :D
Vierailija kirjoitti:
Ap on sukua Metusalemille.
Näköjään :D
Kolmonen tupsahti tosiaan liikaa. Tykkäsin ironisesta viestistäsi.
Ap.
Äitini oli vielä 19 kun sai minut, isäni täytti seuraavana päivänä kun synnyi 19. Isoäitini oli kai 42 kun sai äitini. Minä sain esikoiseni samana päivänä kun täytin 20v.
Nuorin siskoni 19v ja vanhin äitini. joka sai minut 46v.
Nuorin 16v, tätini. Itse olen vanhin 33v.
Äitini sai ensimmäisen lapsen 16 vuotiaana ja minut 40 vuotiaana.
Vierailija kirjoitti:V
Vau. Hänellä on ollut pitkä tie tuolla taipaleella.
Vierailija kirjoitti:
Millaiset välit teillä on vanhimman sisaruksen kanssa ? tunsitko hänet aina läheiseksi ?
Mun nuorin serkku sai ensimmäisen lapsensa 38 vuotiaan ja toisen 40 vuotiaana. Vanhin serkku taisi olla noin 25 vuotias. Miehiä molemmat.
Ainoa naispuolinen serkku on lapseton.
Äidinäitini sai nuorimpana äitini 20-vuotiaana, puolisoni oli 49, ja jos puolisoa ei lasketa, niin vanhin oli isäni, 48, samoin isänisäni oli 48. Äitini oli 41 kuin synnyin.
Mummoni oli 20. Vanhimmasta en oikeastaan osaa sanoa, ei tule mieleen, että kukaan olisi 40 ehtinyt täyttää ennen esikoista... Jos nyt puhutaan lähisukulaisista, niin varmaan max. 25. Toki toistaiseksi lapsettomat saattavat tämän kaavan vielä rikkoa, kaikkien sisarusteni ollessa jo kolmekymppisiä ja ainakin vielä lapsettomia.
Mummoni sai äitini 20v ja serkkuni sai lapsen 39v.
Toi 20v on harvinaista meidän suvussa. Enemmänkin 30-39v.
Lähisukulainen? Niitä ei ole paljon. Vanhempani ovat varmaan ainoita lähisukulaisiani. Nuorin siis äitini 25 v ja vanhin isäni 27 v.
Nykysuvusta nuorun sukulainen on anoppi 21 v ja vanhimpia serkkuni 40 +.
En tunne muita kuin mun vanhemmat ja mun sisarukset.
Äiti 19 ja minä 30
Just mietin ettei meidän suvussa ole nuoria vanhempia edes vanhempieni sisaruksissa, ei omassa sisarussarjassa eikä meidän lapsissamme. Liki 30 kaikki. No veljenpoika sai lapsen 23-vuotiaana mutta vaimo oli silloin 30. Ovat naimisissa edelleen, lapsi on nyt 44.
Nuorin 15v, vanhin 38v.