Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aito esimerkki päivän aikana syödystä ruuasta

Vierailija
14.12.2024 |

Ärsyttää nämä kasviskeittolaiset, joilla ei mene lainkaan rahaa ruokaan, niin postaan tähän nyt normaalin ihmisen ruokavalion. Esimerkki eiliseltä:

Aamu: appelsiinimehu, paahtoleipää + reilusti juustoa, pähkinöitä, mansikkajugurtti, iso redbull energiajuoma

Päivä: 30cm Subway + juoma ja cookie

Välipala: Hedelmiä ja jugurttia, paahtoleipää

Ilta: puolikas pullapitko, litra luomukevytmaitoa, marjoja, banaania, kaurahiutaleita

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei. Mulla yksi ruisleipäviipale juustolla, kurkulla, tomaatilla ja Oivariinilla. Itsetehtyä fetasalaattia keittolautasellinen. Kolme kupillista kahvia. Ilmeisesti en sitten ole normaali.

Ei pahalla, mutta juuri tälläisten ihmisten takia tuet on mitoitettu ihan liian alas. Ruokaa!

Mitä? Olen tuo lainaamasi ja mulla on kyllä kaapeissa ruokaa. En ole syönyt enempää tänään koska ei ole ollut enempää nälkä. Eihän päivä ole vielä lähellekään ohi joten ehdin kyllä jos haluan. Syön muutenkin päivän pääaterian vasta illalla.

Vierailija
22/39 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka syö pullapitkoa päivälliseksi? Yksi pala menee juuri ja juuri, mutta että puolikas?

Mä voin syödä kokonaisenkin. N45/50

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupala: kahvi, pari ruisleipäviipaletta juustolla, hedelmäsmoothie, klementiini

Lounas: texmex-jauhelihakeitto

Välipala: kahvi, muutama kaurakeksit

Päivällinen: jouluateria ravintolassa

Lisäksi pikkujouluissa vähän naposteltavaa; vähän sipsiä, pari karkkia ja suklaata. Todellakin vähän, kun oli maha niin täynnä päivällisestä. Myöhemmin varmaan vielä vähän leipää ettei nälkä yllätä aamuyöllä.

Bmi 19 

Vierailija
24/39 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuro mustikoilla voilla ja puolikas banaani. Pannukahvi.

Tarjouskanankoivet, riisi, kaalisalaatti

Lättyjä n. klo 18 kolme kappaletta

Tulin kotiin klo 22 ja illalla en muistaakseni syönyt mitään. Aamulla taas puuro mustikoilla voilla ja banaanilla.

Vierailija
25/39 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä söin tänään

Aamupala. Kaks kuppia mustaa kahvia, puol litraa vissyvettä.

Lounas. Musta kahvi ja vissyä.

Välipala+päivällinen. Kaks siivua Gouda juustoa ja kourallinen pekaanipähkinöitä. Sit tein ruokaa.

Päivällinen. Itsetehty kurpitsakeitto. Kurpitsaa smetanaa vettä ja mausteita. Todella hyvää. 2 pientä kulhollista. Puolet 8 munan munakkaasta jossa herkkusieniä, 1 kesäkurpitsa 1 paprika ja 1 sipuli ja n. 200g juustoraastetta. Lasi punaviiniä.

Iltapala yksi omena ja maapähkinävoita.

Vierailija
26/39 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paistoin aamulla kolme munaa ja sama homma päivällisellä. En jaksanut kokata tänään. 

Vierailija
27/39 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla kolme kuppia kahvia, kolme juusto-kurkkuleipää

lounaaksi täytetty patonki, vichyä

iltapäivällä glögiä ja pari piparia

Päivälliseksi savulohisalaatti, piimää 

illalla juustoleipä, piparkakku, vettä

Vierailija
28/39 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupala: kaksi ruisleipää voilla ja kolme mukillista kahvia.

Lounas: keitettyjä perunoita, porkkanalaatikko ja herneitä.

Päiväkahvit: kuppi kahvia ja yksi suklaanami

Iltapala: kaksi paahtoleipäviipaletta, juustoa kurkkua ja tomaattia. Raparperi mehua.

Vierailija
29/39 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kerran kahdessa viikossa päivä, että syön sitä mitä tekee mieli, tänään oli se päivä. Ja sen kyllä huomaa 😂

aamu: 3 kuppia kahvia, korvapuusti

lounas: mäkkärin tuplajuusto, 4 nugettia ja cola

välipalat: irtokarkkeja, lisää kahvia, 

päivällinen: kanafilettä, nachoja

päivällinen 2: kanafilettä, salaattia

iltapala: irtokarkkeja

Vierailija
30/39 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupala: sämpylä, 2 viipaletta pekonia, 4 viipaletta keittokinkkua, paputahnaa ja kasviksia, teetä sokerilla.

Kourallinen porkkanatikkuja, sinihomejuustonjämä ja suolakeksejä kokiksen kanssa.

Dominokeksi ja kokista. Ei ollut tarpeeksi suklaata, niin söin suklaavanukkaan.

Paistettua jauhelihaa muutama murunen.

Makaronilaatikkoa ja kokista.

Suklaajäätelöä tai karpalokinuskijätskiä, en ole vielä päättänyt.

Vierailija
31/39 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamu: puuro, karhunvatukoita, kaksi juustoruisleipää, appelsiinimehu, mutakakkua

Päivä: savulohikiusaus,ruisleipä,  lasi kokis, korvapuusti

Päivällinen: perunaa, graavia lohta, ruisleipä,  tilliä, lasi kokista, vaniljajäätelö, lakuja

Ilta: appelsiini

Vierailija
32/39 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalia tuo ap ei ole nähnytkään!? 

Mun eiliset:

- aamulla siivu ranskanleipää, oivariinia ja 1 ohut siivu cheddaria

- lounas puolikas paahtopaistipatonki ja munkkikahvit (mies kävi shoppailemassa...)

- päivällinen 1 finduksen kalafile, kourallinen lohkoperunoita, hernemuussia ja  tartarkastiketta turkkilaisesta jugurtista

- illalla 1 hapankorppu oivariinilla ja ohuella juustosiivulla

Mättöpäivä, näin voin syödä kerran kk. Bmi 25. Tänään taas normiruokaa

Vierailija
33/39 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun eiliset:

- lounas puolikas paahtopaistipatonki ja munkkikahvit (mies kävi shoppailemassa...)

- päivällinen 1 finduksen kalafile, kourallinen lohkoperunoita, hernemuussia ja  tartarkastiketta turkkilaisesta jugurtista

Mikä tässä oli mättöä? Munkki? Miten joku voi syödä vain yhden hapankorpun iltapalaksi. Sama kun ei söisi mitään.

Vierailija
34/39 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä kummalliset ruuat ihmisillä. Katson asiaa vanhemman ihmisen ja raskaan päivätyön näkökulmasta.

Vierailija
35/39 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupala: kahvia, 2 ruisleipäpalaa margariinilla ja juustolla

Lounas: kahvia, 2 itsetehtyä pientä sämpylää juustolla ja margariinilla, maustamatonta jogurttia jossa banaani ja marjoja, pullaa

päivällinen: riisi-ohraa ja broileria, salaattia, 2 x ruisleipä, 

iltapala: 2 x leipäpala juustolla, pullaa

Peruspäivä, hoikka, vanha toimistotyötä tekevä akka. Liikuntaa oli 7 km kävelylenkki.

Vierailija
36/39 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä kummalliset ruuat ihmisillä. Katson asiaa vanhemman ihmisen ja raskaan päivätyön näkökulmasta.

Mitä sitten syöt itse?

Vierailija
37/39 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen aamulla: juustoinen pasteija, tämä on erittäin harvinaista mutta en ollut kotona ja oli otettava mitä sai.

Lounas: intialaista kanaa annos, ei buffetista vaan valmiiksi annosteltu. Riisiä, kanakastiketta, raitaa, kämmenen kokoinen pala naania.

Illallinen: tomaattia, kurkkua, yht. 200 g, kermaviiliä 2 rkl, salsaa, 20g juustoa, kourallinen nachoja. Kolme palaa suklaata.

Olen 12 kg ylipainoinen ja se ällöttää. Nyt on pakko tehdä asialle jotain. Eilinen ei ollut tyypillinen päivä mutta silti varmasti kuvastaa jotain. Syön liikaa ulkona ja liikaa hiilareita ja liian vähän proteiinia ja kasviksia. Eli juuri ne perusongelmat jotka monilla muillakin on. Ei muka vaan jaksa panostaa, ja vyötäröllä näkyy sen tulos.

Vierailija
38/39 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun eiliset:

Mikä tässä oli mättöä? Munkki? Miten joku voi syödä vain yhden hapankorpun iltapalaksi. Sama kun ei söisi mitään.

Ei se ole sama. Me, jotka emme syö iltapalaa, emme syö oikeasti mitään. Yksi hapankorppu on yksi hapankorppu, itse en ymmärrä sen syömistä koska en tajua mihin iltapalaa tarvitaan, mutta en myöskään ymmärrä teitä joiden mielestä annoksien pitää aina olla isoja ja sisältää paljon kaikkea. Miksei annos voi olla yksi hapankorppu?

Vierailija
39/39 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oisit nyt maininnut edes yhden esimerkin kummallisuuksista.