En jaksa olla aina se kuka ottaa yhteyttä.
Kommentit (53)
No minuun ottaa yksipuolisesti yksi aina yhteyttä kun tarvitsee itse jotain, piristystä tylsään arkeensa vähintäänkin. Varmaan hän täällä on myös sitten valittamassa yksipuolisesta yhteydenotostaan.
Vierailija kirjoitti:
No minuun ottaa yksipuolisesti yksi aina yhteyttä kun tarvitsee itse jotain, piristystä tylsään arkeensa vähintäänkin. Varmaan hän täällä on myös sitten valittamassa yksipuolisesta yhteydenotostaan.
Oletko sanonut hänelle, ettet halua hänen yhteydenottojaan, ja koet ne pelkäksi hyväksikäytöksi? Et ole? Miksi et?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika moni vastaajista taitaa olla kakkahousuja, jotka eivät uskalla sanoa ettei yhteyttä halua muuta kuin silloin, jos on itse jitain vailla. Ei ole häiriköintiä, jos ei sanota suorasti ei.
Minä olen kaksi kertaa elämässäni sanonut ihmiselle suoraan, että huomaatko, kuinka otat yhteyttä vain silloin kun jotakin tarvitset; sitä sanotaan hyväksikäytöksi. Sitä loukkaantumisen määrää.
Ja sitä sinun loukkaantumisen määrää kun joku suoraan sanoisi että ei kuules nyt oikein kiinnosta olla enää yhteyksissä.....
En minäkään ja sanoinkin sen ystävälleni, että ystävyyden pitää olla vastavuoroista ja hänenkin pitää alkaa ehdottaa tapaamisia jne. Että jään odottamaan. No, odotettu on jo yli 2 vuotta, joten siihen jäi se "ystävyys", joka kuitenkin oli kestänyt 18 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko sanonut hänelle, ettet halua hänen yhteydenottojaan, ja koet ne pelkäksi hyväksikäytöksi? Et ole? Miksi et?
Koska pelottaa että hän pimahtaa ja alkaa mustamaalaamaan minua kaikille.
Yks kaveri roikotti mua löysässä hirressä, kunnes sanoin ettei mulkaa hyvin mene ni lakkas kiinnostus.
Ap, oletko ahdistelija, joka yrittää väkisin pitää jotain suhteita yllä? Lopeta ja anna toisten olla rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika moni vastaajista taitaa olla kakkahousuja, jotka eivät uskalla sanoa ettei yhteyttä halua muuta kuin silloin, jos on itse jitain vailla. Ei ole häiriköintiä, jos ei sanota suorasti ei.
Minä olen kaksi kertaa elämässäni sanonut ihmiselle suoraan, että huomaatko, kuinka otat yhteyttä vain silloin kun jotakin tarvitset; sitä sanotaan hyväksikäytöksi. Sitä loukkaantumisen määrää.
Ja sitä sinun loukkaantumisen määrää kun joku suoraan sanoisi että ei kuules nyt oikein kiinnosta olla enää yhteyksissä.....
Saa sanoa - ja pitää. Ihan suoraan. Minä sanon suoraan etten katsele hyväksikäyttöä, ja minulle saa sanoa, että älä soitan, vtutat minua ihmisenä/en jaksa sua. Tai ei tarvitse edes selittää.
Vierailija kirjoitti:
Eniten pännii ne, jotka ottavat yhteyttä vain tarvitessaan jotain. Siinä sitä vastavuoroisuutta.
Juuri tällaisten kanssa ei tarvi olla missään tekemisissä!! Ne on vain hyväksikäyttäjiä.
Itse aina sanon, jos en yhteyttä halua. Odotan myös, että sanotaan myös mulle.
Käyttäydyn arvostavasti ja odotan samanlaista käytöstä itselleni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saa sanoa - ja pitää. Ihan suoraan. Minä sanon suoraan etten katsele hyväksikäyttöä, ja minulle saa sanoa, että älä soitan, vtutat minua ihmisenä/en jaksa sua. Tai ei tarvitse edes selittää.
Minua ahdistaa noin mustavalkoiset ihmissuhteet. Haluan joskus vähän taukoa joistakin, ja silloin tosiaan en itse ota yhteyttä. Pari tällaista mustavalkoista on sitten laittanut minut täysin mustalle listalle: mua ei edes tervehditä, olen narsistinen, ylimielinen ja kuvittelen itsestäni liikoja kuulema.
Miksi sinä ahdistelet ihmisiä yhteydenotoillasi? Anna olla jo.
Siinähän leimaa.