Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko läheiselläsi bipolaarihäiriö?

Vierailija
14.12.2024 |

Mitä on odotettavissa diagnoosin jälkeen? Millaiseksi ihminen muuttuu lääkityksen myötä? Miten läheisten elämä muuttuu?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mulla ja lapsellani. Diagnoosin jälkeen muutamassa vuodessa löytyi hyvä lääkitys. Sitä ennen kaikenlaisia kokeiluja joissa sivuvaikutuksena esim. jäätävä väsymys.

Vierailija
2/5 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mutta mulla on. Lääkityksellä mieleni on tasaantunut. En enää ole niin hyökkäävä sanoissani ja itsetuhoinen käyttäytyminen loppunut. Varmaan helpotus läheisille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on. Jonkun vuoden kokeilin eri lääkkeitä, en mielestäni saanut niistä pitkäkestoista apua.

Lopetin sitten päihteet ja aloin käymään salilla, sekä syömään kasvisruokaa prosessoidun eineksen sijaan, voin paremmin kuin koskaan.

Vierailija
4/5 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kokemuksen mukaan ne lääkkeet vie vaan pahimmat oireet, nää ihmiset ovat todella ailahtelevaisia silti vaikka ois lääkkeet. Moni myös jättää lääkkeitä syömättä, ku kokee että ei niitä tarvitse ja sitten asiat vaan pahenee entisestään...

Vierailija
5/5 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On mulla ja lapsellani. Diagnoosin jälkeen muutamassa vuodessa löytyi hyvä lääkitys. Sitä ennen kaikenlaisia kokeiluja joissa sivuvaikutuksena esim. jäätävä väsymys.

Tarkennatko lapsesi osalta.