Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Linkin Park

Vierailija
14.12.2024 |

Kumpi on parempi laulaja?

Chester vai Emily?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuperäisissä biiseissä Chester luonnollisesti, Emilyllä ei riitä ääni niiden laulamiseen. Uudet varmaankin tehdään Emilylle sopiviksi. Olisivat aloittaneet Emilyn kanssa puhtaalta pöydältä jättäen vanhat biisit Chesterin muistoa kunnioittamaan, liian suuret saappaat täytettäviksi.

Vierailija
2/33 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden biisin olen kuullut Emilyn laulamana. Tuo kyllä mahtavaa buustia bändiin. Edellisen vastaajan kaltaiset oi jättää uutta kuuntelematta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chester tietenkin, mutta Emily on kyllä upea laulaja, olin positiivisesti yllättynyt.

Näin Linkin Parkin aikoinaan Provinssirockissa, tuli katsottua koko keikka lähes eturivissä, olin silloin vielä selvinpäin, aloitin juomisen vasta keikan jälkeen.

Vierailija
4/33 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei verrata. Upea Chester oli perustamassa bändin ja kuoli valitettavasti. Emily jatkaa sitten lauluperintöä hienosti.

Vierailija
5/33 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ihmetellyt miksi yhtyeen nimi on Yhdistävä Puisto. Miksi? Mitä se tarkoittaa?

Vierailija
6/33 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emily huutaa liian ruosteisesti. Chesterillä puhtaampaa huutoa. Molemmat kyllä hyviä

Vierailija
7/33 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miljoonien rakastama miljonääri päätyy itsemurhaan?

Vierailija
8/33 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aina ihmetellyt miksi yhtyeen nimi on Yhdistävä Puisto. Miksi? Mitä se tarkoittaa?

Suunnilleen joka toisessa amerikkalaisessa kaupungissa on Lincoln Park, tekivät siitä vain muunnoksen kun eivät muuta nimeä keksineet.

Vierailija
9/33 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Linkkaava puisto, tyhmä nimi.

Vierailija
10/33 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huumeiden, jatkuvan masennuksen ja lapsena tapahtuneen seksuaalisen hyväksikäytön vuoksi. Chris Cornellin itsemurha masensi pahastai joka oli Chesterin hyvä ystävä ja legendaarinen muusikko.

Vierailija
11/33 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei verrata. Upea Chester oli perustamassa bändin ja kuoli valitettavasti. Emily jatkaa sitten lauluperintöä hienosti.

Chester ei perustanut bändiä, vaan hän tuli mukaan useampi vuosi perustamisen jälkeen. Mike Shinoda perusti bändin.

Vierailija
12/33 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä noita kahta ole oikein järkeä verrata keskenään, mutta pidän kyllä kovasti Emilystä. Sopii hyvin Linkin Parkiin ja lisäksi ilahduttavaa, ettei bändi yrittänyt korvata Chesteriä jollain halvalla kopiolla.

Vierailija
13/33 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen linkin park fani ja pidän tietenkinnchesteriä legendaarisena mutta pidön uudesta albumista etenkin biisistä two faced emily laulaa tosi hyvin. En aluksi tykännyt mutta olisin valmis maksamaan tuhansia että pääsisin kuulemaan hänet (;

Vierailija
14/33 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhden biisin olen kuullut Emilyn laulamana. Tuo kyllä mahtavaa buustia bändiin. Edellisen vastaajan kaltaiset oi jättää uutta kuuntelematta.

Useamman Emilyn esityksen olen kuunnellut ja todennut, ettei ääni riitä. Tämän perusteellako pitäisi tulevat julkaisut jättää kuuntelematta? Jopas vedit mutkat suoriksi. Keskustelua kai tässä yritetään herättää..

Vierailija
15/33 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska sen kaveri teki itsarin https://en.wikipedia.org/wiki/Chris_Cornell

Vierailija
16/33 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emilyn ääni riittää ihan hyvin ja kun uudet omat biisit sovitetaan hänelle niin hyvin toimii

Vierailija
17/33 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Useamman Emilyn esityksen olen kuunnellut ja todennut, ettei ääni riitä. Tämän perusteellako pitäisi tulevat julkaisut jättää kuuntelematta? Jopas vedit mutkat suoriksi. Keskustelua kai tässä yritetään herättää..

No selkeästi sinulle uudistuminen on tekemätön paikka. 

Vierailija
18/33 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luusereille luuserimusiikkia luuseroiva luuseri luuserimaisesti luuseroitui luuseritekoon. 

Vierailija
19/33 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luusereille luuserimusiikkia luuseroiva luuseri luuserimaisesti luuseroitui luuseritekoon. 

Fugelaisilla ei ainakaan ole musiikkitajua

Vierailija
20/33 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä mä olin kova Linkin Park fani. Enää ei uppoo uudella laulajalla. Olisivat lähteneet alkulähteilleen ja tehneet Xerona musiikkia.