Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Linkin Park

Vierailija
14.12.2024 |

Kumpi on parempi laulaja?

Chester vai Emily?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vähän vaikeaa verrata näitä kahta. Mun mielestä oli raikas veto ottaa naislaulaja. Mieslaulajaa olisi aina verrattu yksi yhteen Chesterin kanssa. Emily on mun mielestä ihan hyvä.

Itse pääsen näkemään Linkin Parkin livenä Baltimoressa toukokuun kolmas päivä. Edellisestä LP:n keikasta jonka näin livenä onkin kulunut aikaa yli kymmenen vuotta. 

Vierailija
22/35 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

HP Baxxter voittaa molemmat 1000-0.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun näin ekan kerran Emily Armstrongin kuvan, niin mieleen tuli välittömästi miniä. Hän on aivan saman näköinen. Linkin Park ei kuulu omalle soittolistalle. Radiosta joskus autoa ajaessa sitä toki kuuluu. Niillä on yksi korvamato, joka ainakin omalla kohdalla on jäänyt mieleen. Biisin nimeä en tiedä, mutta siinä hoilataan "breaking my habits". Se on jäänyt päähän soimaan. 

Vierailija
24/35 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emptiness machine- biisi sopii ainakin tosi hyvin Emilylle. Youtubesta olen nähnyt joitain pätkiä myös noista vanhemmista biiseistä, eikä nekään kamalalta kuulosta Emilyn laulamana. 

Vierailija
25/35 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Emily huutaa liian ruosteisesti. Chesterillä puhtaampaa huutoa. Molemmat kyllä hyviä

Itse diggailen kyllä tätä Emilyn roisoista soundia niissä kohdissa, kun menee huutamisen puolelle. Lauluääni puolestaan soi ihan kauniisti hänellä.  

Vierailija
26/35 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chester on alkuperäinen, joten paha häntä on ohittaa. Emily on hyvä, mutta vie aikansa, ennen kuin pahimmat puritaanit hänet hyväksyy. Olisi kyllä kiva nähdä bändi taas omin silmin livenä. Toivottavasti ovat tulossa Suomeen jossain vaiheessa.

Vierailija
27/35 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään tuli hommattua liput 23.6.26 Madridin ja 26.6.26 Firenzen keikoille. Oli kallista lystiä, on noi lippujen hinnat ihan pilvissä. Siihen tulee vielä lennot ja majoitukset päälle.

Bändi kuuluu omalla kohdallani niihin, jonka haluan nähdä livenä edes kerran elämässä. Ensi kesänä vihdoin näen.

Vierailija
28/35 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska bändihän se on, joka tapauksessa.

Vierailija
29/35 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Emptiness machine- biisi sopii ainakin tosi hyvin Emilylle. Youtubesta olen nähnyt joitain pätkiä myös noista vanhemmista biiseistä, eikä nekään kamalalta kuulosta Emilyn laulamana. 

Emily on kyllä hienosti ottanut paikkansa bändissä, pakko myöntää. Olin kyllä aluksi vähän skeptinen, mutta hyvinhän tuo näyttää toimivan. Mike S näyttää olevan kanssa täynnä uutta virtaa.

Diggaan myös siitä, että Emily ei näytä paljasta pintaa juurikaan (mikä on harvinaista naisartistille), vaan antaa enemmän taitojensa puhua puolestaan. 

Vierailija
30/35 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miljoonien rakastama miljonääri päätyy itsemurhaan?

Siinäpä kysymys. Siihen et myöskään saa koskaan vastausta. Linkin Park ei siis tule ensi kesänäkään kiertueellaan Suomeen. Toukokuun lopulla tulee kyllä Tukholmaan.

Vierailija
31/35 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkin Parkiin tiivistyy kyllä kaikki, mikä 2000-luvun musiikissa on pielessä.

Vierailija
32/35 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Linkin Parkiin tiivistyy kyllä kaikki, mikä 2000-luvun musiikissa on pielessä.

Noi nyt sentään soittaa itse instrumentteja ja on niillä ihan tarttuvia melodioita. Vähän eri maata kuitenkin kuin nämä nykyiset räppärit.

Vierailija
33/35 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen aina ihmetellyt miksi yhtyeen nimi on Yhdistävä Puisto. Miksi? Mitä se tarkoittaa?

Suunnilleen joka toisessa amerikkalaisessa kaupungissa on Lincoln Park, tekivät siitä vain muunnoksen kun eivät muuta nimeä keksineet.

Linkin parkin alkuperäinen nimi on Hybrid theory 🙄

Vierailija
34/35 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tykkää vanhoista Linkin Parkin biiseistä enää niin paljoa, koska ne on tosi masentavia sanotuksiltaan.

Tosi paljon paremmin voi mielenterveys kun tekee biisejä myös positiivisista aihealueista/jättää biiseistä semmoset I kill myself sävytteen pois.  

Hyvä ääni on kyllä edesmenneellä artistilla, hyviäkin biisejä löytyy mitkä jää elämään, mutta Emily on minun lemppari ja uusi Linkin Park 

Vierailija
35/35 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin syyskuussa Linkin Parkin keikalla ja hyvin Emily lauloi livenä. Alkuperäistä laulajaa en koskaan nähnyt livenä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi