Linkin Park
Kommentit (33)
HP Baxxter voittaa molemmat 1000-0.
Kun nÀin ekan kerran Emily Armstrongin kuvan, niin mieleen tuli vÀlittömÀsti miniÀ. HÀn on aivan saman nÀköinen. Linkin Park ei kuulu omalle soittolistalle. Radiosta joskus autoa ajaessa sitÀ toki kuuluu. NiillÀ on yksi korvamato, joka ainakin omalla kohdalla on jÀÀnyt mieleen. Biisin nimeÀ en tiedÀ, mutta siinÀ hoilataan "breaking my habits". Se on jÀÀnyt pÀÀhÀn soimaan.
Emptiness machine- biisi sopii ainakin tosi hyvin Emilylle. Youtubesta olen nÀhnyt joitain pÀtkiÀ myös noista vanhemmista biiseistÀ, eikÀ nekÀÀn kamalalta kuulosta Emilyn laulamana.
Vierailija kirjoitti:
Emily huutaa liian ruosteisesti. ChesterillÀ puhtaampaa huutoa. Molemmat kyllÀ hyviÀ
Itse diggailen kyllÀ tÀtÀ Emilyn roisoista soundia niissÀ kohdissa, kun menee huutamisen puolelle. LauluÀÀni puolestaan soi ihan kauniisti hÀnellÀ.
Chester on alkuperÀinen, joten paha hÀntÀ on ohittaa. Emily on hyvÀ, mutta vie aikansa, ennen kuin pahimmat puritaanit hÀnet hyvÀksyy. Olisi kyllÀ kiva nÀhdÀ bÀndi taas omin silmin livenÀ. Toivottavasti ovat tulossa Suomeen jossain vaiheessa.
TÀnÀÀn tuli hommattua liput 23.6.26 Madridin ja 26.6.26 Firenzen keikoille. Oli kallista lystiÀ, on noi lippujen hinnat ihan pilvissÀ. Siihen tulee vielÀ lennot ja majoitukset pÀÀlle.
BÀndi kuuluu omalla kohdallani niihin, jonka haluan nÀhdÀ livenÀ edes kerran elÀmÀssÀ. Ensi kesÀnÀ vihdoin nÀen.
Paska bÀndihÀn se on, joka tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Emptiness machine- biisi sopii ainakin tosi hyvin Emilylle. Youtubesta olen nÀhnyt joitain pÀtkiÀ myös noista vanhemmista biiseistÀ, eikÀ nekÀÀn kamalalta kuulosta Emilyn laulamana.
Emily on kyllÀ hienosti ottanut paikkansa bÀndissÀ, pakko myöntÀÀ. Olin kyllÀ aluksi vÀhÀn skeptinen, mutta hyvinhÀn tuo nÀyttÀÀ toimivan. Mike S nÀyttÀÀ olevan kanssa tÀynnÀ uutta virtaa.
Diggaan myös siitÀ, ettÀ Emily ei nÀytÀ paljasta pintaa juurikaan (mikÀ on harvinaista naisartistille), vaan antaa enemmÀn taitojensa puhua puolestaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi miljoonien rakastama miljonÀÀri pÀÀtyy itsemurhaan?
SiinÀpÀ kysymys. Siihen et myöskÀÀn saa koskaan vastausta. Linkin Park ei siis tule ensi kesÀnÀkÀÀn kiertueellaan Suomeen. Toukokuun lopulla tulee kyllÀ Tukholmaan.
Linkin Parkiin tiivistyy kyllÀ kaikki, mikÀ 2000-luvun musiikissa on pielessÀ.
Vierailija kirjoitti:
Linkin Parkiin tiivistyy kyllÀ kaikki, mikÀ 2000-luvun musiikissa on pielessÀ.
Noi nyt sentÀÀn soittaa itse instrumentteja ja on niillÀ ihan tarttuvia melodioita. VÀhÀn eri maata kuitenkin kuin nÀmÀ nykyiset rÀppÀrit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen aina ihmetellyt miksi yhtyeen nimi on YhdistÀvÀ Puisto. Miksi? MitÀ se tarkoittaa?
Suunnilleen joka toisessa amerikkalaisessa kaupungissa on Lincoln Park, tekivÀt siitÀ vain muunnoksen kun eivÀt muuta nimeÀ keksineet.
Linkin parkin alkuperĂ€inen nimi on Hybrid theory đ
On vÀhÀn vaikeaa verrata nÀitÀ kahta. Mun mielestÀ oli raikas veto ottaa naislaulaja. Mieslaulajaa olisi aina verrattu yksi yhteen Chesterin kanssa. Emily on mun mielestÀ ihan hyvÀ.
Itse pÀÀsen nÀkemÀÀn Linkin Parkin livenÀ Baltimoressa toukokuun kolmas pÀivÀ. EdellisestÀ LP:n keikasta jonka nÀin livenÀ onkin kulunut aikaa yli kymmenen vuotta.