Iltavirkut! Mikä ärsyttää eniten aamuvirkuissa?
Mua kun esim. jouluaattona halutaan herätä 6.00 O__O
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Tömistely ja kolistelu. Itse yritin aina olla hiljaa kuin hiiri ettei nukkujat herää. Kamala kolistelu ja pauke ja töminä aamuisin.
siis yritän
Vierailija kirjoitti:
Tömistely ja kolistelu. Itse yritin aina olla hiljaa kuin hiiri ettei nukkujat herää. Kamala kolistelu ja pauke ja töminä aamuisin.
Tämä. Tasan klo 7 alkaa kerrostalossa ryske, pauke ja huuto.
Se ajatus että illanvirkku on laiskempi kuin reipas aamuvirkku kunnon ihminen.
Se että yrittävät pakottaa elämäntyyliään muille. Itse heräsin tuossa puoli tuntia sitten yöunilta, söin "aamu"palan ja lähden kohta lenkille koirien kanssa. Sit töihin klo 21.
Ei minua häiritse oikein mikään muu kuin ehkä se, että ne saattaa mennä illalla nukkumaan ennen aikojaan, kun on vaikka hyvä meno juhlissa.
Ei ärsytä mikään, jos he ottavat myös ei-aamuvirkut huomioon. Kieltämättä ärsyttää, kun yläkerran naapuri aloittaa imurointinsa joka perjantai aamuseitsemältä imurilla, jonka pyörät eivät ilmeisesti käänny ja siksi vinkuvat, ja aluksi pitää vielä kilistellä ja kolistella ensimmäisenä imurinputkella lämmityspatterin väleistä. Jos tahtoo suorittaa viikoittaisen rituaalinsa, voisi sen kuitenkin aloittaa aikaisintaan vaikka klo 9.
"Päivä menee hukkaan kun vaan makaa!"
Se että he yrittävät saada iltavirkkuja aamuvirkuiksi. Mene nukkuman aiemmin eihän se sen vaikeampaa ole. Entäpä jos iltavirkut sanovat aamuvirkuille, että valvo myöhempään. Ei se ole sen vaikeampaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei minua häiritse oikein mikään muu kuin ehkä se, että ne saattaa mennä illalla nukkumaan ennen aikojaan, kun on vaikka hyvä meno juhlissa.
Tämä minuakin häiritsee illantorkkuna. Kun menot ovat parhaimmillaan ei jaksa pysyä hereillä.
Mun mies ja anoppi on aamuvirkkuja. Mies kyllä mainitsee usein keskutelun lomassa kuinka aikaisin on herännyt mutta anoppi on ihan oma lukunsa.
Herää kuudelta ja tekee kaikki päivän askareet ennen yhdeksää, kahdeksalta on pakko päästä imuroimaan. Yhdentoista aikaan aamupäivästä alkaa haukottelemaan ja minua, iltavirkkua, katsellen kertoa että nyt on päästävä vähän lepäämään kun tässä jo monta tuntia oltu hereillä ja paljon saatu aikaan.
Jotenkin ottaa päähään kun hänen seurassaan jatkuvasti tuntee huono ihminen kun toimii eri kellonaikaan hänen kanssaan. Teen kyllä paljon enemmän kaikenlaista kuin anoppi, joka aamupäivälevon jälkeen viettää koko päivän sohvalla mutta ilmeisesti hänen mielestään aikaisin herääminen on ahkeruuden merkki.
Vierailija kirjoitti:
Tuollaista ei voi pistää aamuvirkkuuden piikkiin, kyseessä on ihan vaan empatiakyvyttömyys ja kuspäinen luonne.
Herään usein jo klo 04, siksi lataan kahvinkeittimen iltaisin, ettei melua. Tietoisesti en tahdo häiritä ketään, kysyin joskus herääkö naapuri jos käyn suihkussa klo 06, hän sanoi että joskus.
Se että ne eivät koskaan anna heräillä kaikessa rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies ja anoppi on aamuvirkkuja. Mies kyllä mainitsee usein keskutelun lomassa kuinka aikaisin on herännyt mutta anoppi on ihan oma lukunsa.
Herää kuudelta ja tekee kaikki päivän askareet ennen yhdeksää, kahdeksalta on pakko päästä imuroimaan. Yhdentoista aikaan aamupäivästä alkaa haukottelemaan ja minua, iltavirkkua, katsellen kertoa että nyt on päästävä vähän lepäämään kun tässä jo monta tuntia oltu hereillä ja paljon saatu aikaan.
Jotenkin ottaa päähään kun hänen seurassaan jatkuvasti tuntee huono ihminen kun toimii eri kellonaikaan hänen kanssaan. Teen kyllä paljon enemmän kaikenlaista kuin anoppi, joka aamupäivälevon jälkeen viettää koko päivän sohvalla mutta ilmeisesti hänen mielestään aikaisin herääminen on ahkeruuden merkki.
Mikä siinä muuten on, että usein näiden aamuvirkkujen on otettava päiväunet?
Joskus vähän asiasta numeron tekeminen.
Eipä sillä kuitenkaan ole mitään väliä missä välissä asioita suorittaa.
No mikäköhän mahtaisi ärsyttää tässä porukassa? Varmaankin perskarvat.
Ei mikään. Eläkööt ihmiset omaan tahtiinsa, ja niinhän ne elävätkin. Ei kuulu mulle eikä sulle. 👍👍👍👍
Miksi kaikki saatanan asiat pitää ärsyttää ärsyttäviä ???