Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Julkiselle paikalle aina ekat treffitkö?

Vierailija
14.12.2024 |

Julkiselle paikalle aina eka treffi, se on neuvo useimmiten tapaamisissa varsinkin vieraiden miesten suhteen. Mutta, mitä se auttaa, paljastuuko sekt ekalla tapaamisella, mitäs mieltä olette? Onko jollain omakohtaista kokemusta, kerro miten kävi etten tekisi tyhmyyksiä?

Mites käy jos tapaa esim. luontopolulla? Onko se julkinen paikka?

Mites kahvila?. Paljastuuko siellä kahvilassa heti, että täähän on sekop.. tai rais.ja?? Mistä ominaisuuksista voi niin nopeasti tunnistaa tuollaiset ihmiset, kertokaa?

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmät on sielunpeili ja kyllä sen katseesta usein näkee jos joku käy vajailla sylintereillä. 

Vierailija
22/49 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulisiko vaarallinen tyyppi, raiskaaja tai muuten vaan outo pitkän automatkan päähän treffeille, näkisikö vaivaa niin paljon?

Eiks ne vaivaa näkevät just oo niitä vaarallisia? :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaankin

Vierailija
24/49 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan ihan hyvä ajatus yleisesti ottaen. Toki oma kokemukseni miehenä on, että usein naiset ovat tulleet myös suoraan kämpälleni ensitapaamiseen. Yleensä tätä on sitten seurannut "netflix and chill". 

Kaikki ei hae pelkkää seksiseuraa, vaan jotain syvempää. Oot varmaan aika alfauros kun suoraan kämpille tullaan ensitapaamisella :D N

Minä olen kerran uskaltanut mennä miehen kotiin ensitreffeillä, koska hän oli viestitellessä niin sympaattinen. Kukaan ei pysty esittämään sellaista jos ei oikeasti ole. Ja oikeassa olin, mies oli vähintään yhtä sympaattinen livenä kuin viestitellessä, eikä mitään kamalaa tapahtunut.

Vierailija
25/49 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaahans, pitäiskö naisena alkaa tuollaiseksi hämytyypiksi, tarjoilisin pojille kaakaota luontopolulla ja raahaisin auton peräkontiin, sieltä isoon kellariin. Ha-ha-haa, maailma muuttuu veliseni!

Muistat vaan sen, että keskiverto 14v poika pyörittää aikuisen keskivertonaisen solmuun alta aikayksikön.

Vierailija
26/49 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harvinaista kuitenkin että kohdalle osuu sairas tai sekop.. Huono onni täytyy olla.

Vierailija
27/49 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkisella paikalla joo.

Vierailija
28/49 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jos ottaa outoon häirikköön todennäköisyyden vaikka tästä palstalta. Melko todennäköistä näyttää olevan. Tässäkin ketjussa. 

Vierailija
29/49 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi häiriköt ovat useimmin miehiä?

Vierailija
30/49 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan ihan hyvä ajatus yleisesti ottaen. Toki oma kokemukseni miehenä on, että usein naiset ovat tulleet myös suoraan kämpälleni ensitapaamiseen. Yleensä tätä on sitten seurannut "netflix and chill". 

Kaikki ei hae pelkkää seksiseuraa, vaan jotain syvempää. Oot varmaan aika alfauros kun suoraan kämpille tullaan ensitapaamisella :D N

Henkilökohtaisesti koen olevani aika tavallinen mies enkä kuvailisi itseäni noin. Olen toki keskimääräistä komeampi kaiketi ja vaikutan selkeästi turvalliselta, kun tällaista kerran joskus tapahtuu. Minäkin haen syvempää kaikkiaan. Usein olen tavannut naisen juuri noissa aikeissa, mutta ovatkin sitten halunneet tosi nopeasti hypätä sänkyyn. Yleensä harvemmin sovitaan jotenkin virallisesti etukäteen mitä illan aikana tulee tapahtumaan. Menee sitten miten menee.

Vierailija
31/49 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uimahalli on hyvä. Näkee, millainen plösö ja surkimus toinen on heti kättelyssä. Kanttiinissa kurakahvit jälkikäteen niin saa arvioitua nirppanokkaisuusasteen.

Vierailija
32/49 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilan on oltava julkinen siksi, että tällöin saat striimata lähetyksen nettiin.

Vierailija
33/49 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ulkonäkö kerro mitään,voi olla plösö tai timmi, mutta silti häirikkö, vai voiko?

Vierailija
34/49 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulisiko vaarallinen tyyppi, raiskaaja tai muuten vaan outo pitkän automatkan päähän treffeille, näkisikö vaivaa niin paljon?

Eiks ne vaivaa näkevät just oo niitä vaarallisia? :D

Minulla oli tyttöystävä, joka tuli Tampereelta asti Helsinkiin näkemään minua joka viikonloppu, siis tämä ensitreffeistä lähtien. Pidin todella söpönä ja romanttisena eleenä. Onneksi muutti sitten muutamaa kuukautta myöhemmin Helsinkiin pysyvästi. Mutta kai tällaisten asioiden kohdalla miehiin aina liitetään kielteisiä epäilyksiä, mikä on vähän surullista... Enintään voisi ehkä ajatella, että joku mies saattaisi EHKÄ olla ns. epätoivoinen tai ettei tällä ole paljon valinnanvaraa, mutta miksi olettaa jotain vaarallista?

Vierailija
35/49 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikee sanoa kun ei ole kokemusta. Nudistirannalla ainakin pääsee tutustumaan ihan kunnolla.

Vierailija
36/49 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikee sanoa kun ei ole kokemusta. Nudistirannalla ainakin pääsee tutustumaan ihan kunnolla.

Kesäaikaan ranta (tavallinen) on itse asiassa tosi hyvä paikka ensitreffeille. Heti näkee, miltä toinen näyttää.

Vierailija
37/49 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, miksi ihmiset eivät näkisi ensin julkisella paikalla. Jos siitä lähtee pidempi suhde etenemään niin onko se kova hinta, että yksi kerta oli treffit julkisella paikalla? Jos yhtään lukee lehtiä (tai tätä palstaa) niin tajuaa miten paljon sekopäitä on liikkeellä. Ja ei, näitä ei välttämättä erota ennen kuin tapaa face to face.

Ja jos mies kieltäytyy näkemästä julkisella paikalla niin tämä on lopullinen red flag eli varoitusmerkki.

Vierailija
38/49 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies tuli  mun kotiin jo ennen ensimmäisiä treffejä. Mutta ne ekat treffit oli kyllä sitten ihan julkisella paikalla, kun mentiin ravintolaan syömään.

Vierailija
39/49 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Henkilökohtaisesti koen olevani aika tavallinen mies enkä kuvailisi itseäni noin. Olen toki keskimääräistä komeampi kaiketi ja vaikutan selkeästi turvalliselta, kun tällaista kerran joskus tapahtuu. Minäkin haen syvempää kaikkiaan. Usein olen tavannut naisen juuri noissa aikeissa, mutta ovatkin sitten halunneet tosi nopeasti hypätä sänkyyn. Yleensä harvemmin sovitaan jotenkin virallisesti etukäteen mitä illan aikana tulee tapahtumaan. Menee sitten miten menee.

Turvallisuus on turn-on number one! 👍🔥

N

Vierailija
40/49 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse on riskien pienentämisestä, millään niitä ei saa kokonaan poistettua. Käytäthän toivottavasti myös turvavyötä, vaikka se ei täysin kuolemanvaaraa poistakaan. Moni mies suuttuu jo siitä, kun kieltäytyy tapaamasta kotona, joten kyllä sillä selkeimmät hullut saa karsittu helposti pois.