Miksi miehen pitäisi tarjota naiselle juomat baarissa ja ruuat treffeillä?
Kommentit (126)
Sitten kun naisen euro on saman verran kuin miehelläkin,niin mikäs siinä on sitten, kulut jakaessa.
Nythän naisen "palkanmaksu" tyssää johonkin lokakuuhun, kun miehet porskuttavat vuoden loppuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pakko olekaan, mutta en mene toisille treffeille, jos mies ei tarjoudu maksamaan. Ainoastaan herrasmiehet kiinnostaa.
Miksi et voi yllättää miestä, ja tarjota hänelle. Minkä takia naiset asettaa itsensä jalustalle?
Ei se riitä että on erilaiset vehkeet. Suomalaiset miehet ja naiset ovat vieläpä aivan samannäköisiäkin.
Voithan sinä miehenä vaatia tuota. Treffailusi loppuu lyhyeen. Meillä naisilla on vaihtoehtoja. Saat odottaa elämäsi hamaan tappiin asti, että nainen tarjoaa.
Niin on muuten monessa muussa maassa naiset ja miehet samannäköisiä. Ja jos yrität alkaa väittämään, että naiset on Suomessa miesmäisiä, niin älä viitsi. Mene ensiksi sinne peilin ääreen ja katso itseäsi, et ole yhtään sen parempi kuin naiset täällä.
Mulle naiseni on tarjonnut enemmän ensitreffeistä alkaen. On vielä kaunis 8/10 nainen ja muutenkin persoonaltaan timanttia jonka huomasi jo ensitreffeillä kun kokkasi minulle. Olen kyllä itsekkin poikkeuksellisen komea. Meillä miehilläkin on vaihtehtoja, varsinkin kun puhutaan parisuhteista eikä yhden illan jutuista. T. Eri
Vierailija kirjoitti:
Sitten kun naisen euro on saman verran kuin miehelläkin,niin mikäs siinä on sitten, kulut jakaessa.
Nythän naisen "palkanmaksu" tyssää johonkin lokakuuhun, kun miehet porskuttavat vuoden loppuun.
Sukupuolten palkkaerot on radikaalifeministien keksimä valhe jota ei ole olemassa. Suomessa miehet ja naiset saa samasta työstä saman palkan. Käy vaikka kyselemässä paikallisesta sairaalasta mies ja naishoitajien palkkoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pakko olekaan, mutta en mene toisille treffeille, jos mies ei tarjoudu maksamaan. Ainoastaan herrasmiehet kiinnostaa.
Miksi et voi yllättää miestä, ja tarjota hänelle. Minkä takia naiset asettaa itsensä jalustalle?
Naiset tarjoavat ja huolehtivat miehestä sitten parisuhteessa paljon enemmän kuin toisin päin. Se on jo hormoneissa, naisen halu huolehtia rakkaistaan.
Ei se riitä että on erilaiset vehkeet. Suomalaiset miehet ja naiset ovat vieläpä aivan samannäköisiäkin.
Jos ei ymmärrä sukupuolieroja, heterosuhteeseen pariutuminen voi olla tosi vaikeaa tai suhteessa viimeistään tulee yllätyksiä. Tai sitten täytyy käydä hyvä mäihä niin että löytää juuri omantyylisen samalla tavalla henkisesti androgyynin ihmisen.
Monet suomalaiset miehet eivät ymmärrä henkisistä sukupuolieroista mitään. On opittu tasa-arvon mantra, mutta oletetaan sen tarkoittavan sitä, että naisen pitää olla, ajatella ja käyttäytyä kuten miehille yleisesti on luonnollista. Ei osata nähdä naisia ihmisinä ja samalla naisina. Ei ole ollut sitä mallia, että miten isä kohtelee äitiä, jotta äidillä olis hyvä olla tai kun haluaa hemmotella. Harvassa suomalaisessa perheessä myöskään mies on perheen pää millään tasolla. Päinvastoin, kaikki on naisen, perheenäidin harteilla silloinkin kun mies asuu saman katon alla. Se näkyy sitten naissuhteiden vaikeutena ihan treffailusta alkaen.
Vierailija kirjoitti:
Jos käytöstavoiltaan tasokas mies on tasokkaan naisen kanssa treffeillä jne, silloin mies maksaa. Se on oikein ja herrasmiesmäistä
Kysymys kuului: miksi pitäisi?
Jotta sinulla olisi edes chanssit tapaamaasi naiseen. Jos et osoita omaavasi käytöstapoja ja huomaavaisuutta tarjoamalla, menetät heti kaikki chanssisi kyseiseen naiseen, mahdollisesti muihinkin, jos joskus yrität treffailla tämän tuttuja.
No kyllä ensimmäisillä treffeillä maksetaan oma osuus.Siis järkyttävä ajatus,että miehen pitäisi maksaa.Eihän nuo treffit välttämättä johda mihinkään.Terveisin nainen ja nyt jo kurppa 53v.
Vierailija kirjoitti:
Jotta sinulla olisi edes chanssit tapaamaasi naiseen. Jos et osoita omaavasi käytöstapoja ja huomaavaisuutta tarjoamalla, menetät heti kaikki chanssisi kyseiseen naiseen, mahdollisesti muihinkin, jos joskus yrität treffailla tämän tuttuja.
Entä naisen chanssit mieheen. Entä naisen käytöstavat,huomaavaisuus?
Onko se sitä kun olin ensi treffeillä naisen kanssa ja hän yhtäkkiä pamautti että hän panee muitakin miehiä.onko tämä niitä käytöstapoja?
No ei tarvitse tarjota, sillä pystyn maksamaan ruokani itse.
Sen kyllä sanon, että piheys on erittäin vastenmielinen piirre ihmisessä.
N44
Vierailija kirjoitti:
N44
Lokkeilu on myös erittäin vastenmielinen piirre naisessa!
Vierailija kirjoitti:
N44
Niin. Pihit naiset on vastenmielisiä.
Vierailija kirjoitti:
= ainoastaan elättäjä kiinnostaa. Mitä itse tuot pöytään? Käytetyn pil lun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei näitä mieti muut kuin persaukiset miehet. Varakkaalle miehelle ei ole ongelma maksaa illallista, eikä me mietitä sitäkään saako siitä hyvästä jotain takaisin. Muutama satanen sinne tai tänne. Ryhtiä veljet. M40
Olet wannabe sugar daddy, joka ei kuitenkaan saa rahoille mitään vastinetta?
Touche!
Se joka ehdottaa treffejä maksaa, mikä tässä on teille niin vaikeaa ymmärtää?
Jos et millään halua tarjota niin älä ehdota treffejä.
Jos mies vaikka haluaisi pillua, niin se helpottuu huomattavasti, kun näyttää ettei rahasta ole pulaa ja voi huoletta maksaa kalliin illan ja jos nainen on suostuvainen, niin saa nauttia jatkossakin miehen rahoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N44
Lokkeilu on myös erittäin vastenmielinen piirre naisessa!
Kannattaa sitten valita sellainen nainen, joka tarjoaa vuorollaan. Tai ostaa ainekset kotiin ja tekee ruokaa itse. Näin olen tehnyt monet kerrat. N44
Vierailija kirjoitti:
Se joka ehdottaa treffejä maksaa, mikä tässä on teille niin vaikeaa ymmärtää?
Jos et millään halua tarjota niin älä ehdota treffejä.
Tarjoan S-marketin paistopisteeltä ostettuja nakkipiiloja, juustokiekuroita, dallaspullia, omar- ja berliininmunkkeja. Käykö?
Vierailija kirjoitti:
Se kuuluu hyviin tapoihin, koska se mieshän on naisen kutsunut treffeille ja päättää mitä tehdään.
Se kuuluu hyviin tapoihin, ja kertoo miehestä sen, että hän on tosissaan kiinnostunut ja haluaa tehdä vaikutuksen itsestään.
Jos minut mies kutsuisi treffeille, oli mitä hyvänsä, eikä maksaisi, tietäisin että miehellä ei ole käytöstapoja ja on pihi, nuuka ja itara, eli ei myöskään oikeasti anna mitään muutakaan itsesään, ei henkisesti eikä fyysisesti, rakastaa vain rahojaan. EI ole aviomiesmatskua. Todennäköisesti huono sängyssä. Eikä tee osuuttaan kotitöistä eikä kanna vastuuta mistään.
Kai se kerrot sille miehelle kuinka nopeasti sä teet johtopäätöksiä noin pienistä asioista, niin tietää sitten minkälaista kauppaa on käymässä?
Tosimies maksaa aina,hiiristä en osaa sanoa.
Sellaset aisuroinnit sieltä.