Vanhin tietämäsi kokematon mies?
Omalla kohdalla taitaa olla 27-vuotias. Mies on ottanut ns. punaisen pillerin eikä siis voi saada naista luonteen ja käyttäytymisen takia.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
72-vuotias oli kuollessaan.
Eikö ilman pimpsaa eläminen ole ihan turhaa, kun elämän tarkoitus on pyrkiä ensimmäiset 9kk ulos ja loppuelämä takaisin sisään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miespuolinen kaverini, 34v. Tunnen ylipäätään todella paljon kokemattomia kolmekymppisiä, sekä miehiä että naisia.
Ai että muka todella paljon kokemattomia naisia, niin varmaan. Kyllä kaikkia on vähintään kerran joskus polkaistu.
Vaikka olisikin "kerran polkaistu", kyllä se silti on varsin kokematon, verrattuna esimerkiksi koko ikänsä parisuhteissa eläneeseen naiseen. Olen itse lähes 50v nainen ja olen parikymppisenä ollut poljettavana sen 2 vuotta mitä seurustelin. Mun mielestä viiskymppisen elämästä 2 vuotta seksielämää on hyvin vähän. En tietysti mikään neitsyt ole, mutta ei mua voi kokeneeksi naiseksekaan mainita.
Tiedän parikin lähes 60 vuotiasta miestä. N. peräkammarin poikia. Äidillä on ainavaan ote heidän elämästään. Ovat serkkuja ja kumpikin on täysin kömpelö olemaan mitenkään luonnollisesti naisten kanssa. Itsevarmuus puuttuu ja ulkoisessa olemuksessakin on kaikki pielessä.