Kuulun Oikeutta eläimille -yhdistykseen. Haluatko kysyä jotain?
Kommentit (62)
Olet säälittävä ihminen. Ansaitsisit kuolla.
Joo, kyllä mä ton ymmärrän, ei kysymykseni koskenut sitä. Vaan jos niin saa tehdä muille, niin saako niin tehdä myös teille? Periaatteistahan siinä vain on kyse. Kauppiaan periaatteeseen kuuluu taloudellisen hyödyn saaminen moisen myynnistä ja teidä periaatteisiin, että on murha. Jospa kauppiaat (tai minä, koska mua vaan ärsyttää tollanen) alkavat vaatia teiltä omista periaatteistanne luopumista, niin kärsisitkö vaan kiltisti nahoissasi kaiken kiusanteon?
Mutta te uskallatte tulla. Ja oikein joukolla. Ja aikuisia vielä. Uskallatte jopa haukkua ja huutaa ja vainota koulumatkalla olevia pieniä lapsia. Tehkää aikuisille mitä haluatte, mutta jättäkää lapset rauhaan. Säälittäviä tapauksia olette, totta todella.
puolustaminen olisi väärin? Eläimillä on vain meidät. Turkiskaupassa on kysymys vain riistokapitalistien ahneudesta. AP
Eikö lapsella ole oikeutta kulkea koulumatkaansa rauhassa kiusantekijöiltä? Mitä voi tehdä sitten, kun kiusantekijänä onkin aikuinen? Säälittävä, typerä aikuinen.
Antaako se oikeutuksen aikuiselle kiusata lasta? Olet typerä. Todella typerä ihminen.
Oletteko todella mennyt jotain lapsia pelottelemaan? Nyt järki käteen hei. Tajuatteko, että kohta myös eläinrakkaat ihmiset vastustavat teitä, sillä vaikka eläimiä rakastan ja heidän oikeuksistaan haluan huolta pitää, niin myös lasten. Te mokaatte koko homman tolla pelillä, kohta kukaan ei enää halua arvostaa eläimiä ja niiden oikeuksia kun te hyökkäätte asioita vastaan täysin väärällä tyylillä.
Kyllä! Turkistarhaus pitäisi lopettaa, mutta parempia ja tehokkaampia keinoja olisi mm. valistus tai kampanjat julkisuudessa. Eli keräisitte julkkisten nimiä ketkä vastustaa tarhausta jne. Joltain mitä vois viedä sitten eteenpäin eduskuntaan joskus tai jotain mikä vaikuttas niihin tuleviin eduskuntaan töihin meneviin ihmisiin!
Nyt kanavoikaa se hyvä energianne hieman järkevämmin.
Viittaatko johonkin tapahtumaan? AP
Ja sinä et ole tehnyt vain OMASTAMIELSTÄSI mitään väärää. Ihan niin kuin turkiksia myyvät kauppiaatkaan eivät omastaan. Sinä et ole muiden yläpuolella kertomassa, miten kuuluu elää tai päättämässä rangastustoimenpiteistä, jos sinun normeistasi lipsutaan. Sinun moraalisi on vinksallaan, jos ajattelet, että muita saa vahingoittaa, mutta minua ei! Joten ole kiltti, älä ainakaan eettisillä syillä puolustele itseäsi.
Ja onko niin, että olet itse syntynyt kultalusikka suussa, eikä sinun ole koskaan tarvinnut nähdä INHIMILLISTÄ kärsimystä? Jos olisit nähnyt tai kokenut, niin energiasi luultavasti kuluisi OIKEASTI TÄRKEIDEN asioiden parantamiseen. Lapset (ai niin, mutta rääkkäätte niitä itsekin), nuoret, vanhukset, sairaat, köyhät ja syrjääntyneet, mitä väliä niillä on, kun minkkiparat kuolee.
Just joo... AP:n kommentit luettuani olen entistä enemmän tämänkaltaisten yhdistysten toimintaa vastaan. Itse olen syvästi eläinrakas ihminen, ja ikäni työskennellyt eläinten puolesta (eläinsuojelutyössä ja eläinlääkärin vastaanotolla), mutta sunlaisilles ap ei voi muuta sanoa kuin HYI HÄPEÄ, OLET ALINTA POHJASAKKAA!!! Animalialle täysi tukeni, näille pilipalimukahyväyhdistykselle iso BUUUUUUUUUUUUU.
Vierailija:
Viittaatko johonkin tapahtumaan? AP
Älä viitsi esittää typerämpää kuin oikeasti oletkaan.
Et tiedä asiasta mitään. Etpä tietenkään. Yrität pelastaa nahkasi. Kuitenkin nettisivuillanne on oikein kehuskeltu lasten kiusaamisesta.
Tää on niin hyvin sanottu!!
Ja sinä et ole tehnyt vain OMASTAMIELSTÄSI mitään väärää. Ihan niin kuin turkiksia myyvät kauppiaatkaan eivät omastaan. Sinä et ole muiden yläpuolella kertomassa, miten kuuluu elää tai päättämässä rangastustoimenpiteistä, jos sinun normeistasi lipsutaan. Sinun moraalisi on vinksallaan, jos ajattelet, että muita saa vahingoittaa, mutta minua ei! Joten ole kiltti, älä ainakaan eettisillä syillä puolustele itseäsi.
Ja onko niin, että olet itse syntynyt kultalusikka suussa, eikä sinun ole koskaan tarvinnut nähdä INHIMILLISTÄ kärsimystä? Jos olisit nähnyt tai kokenut, niin energiasi luultavasti kuluisi OIKEASTI TÄRKEIDEN asioiden parantamiseen. Lapset (ai niin, mutta rääkkäätte niitä itsekin), nuoret, vanhukset, sairaat, köyhät ja syrjääntyneet, mitä väliä niillä on, kun minkkiparat kuolee.
[/quote]
Toivottavasti perseesi palaa saunassa.
Lopettakaa se rikollinen idioottitouhu ja kampanjoikaa mieluummin laillisesti, haalikaa tunnettuja nimiä mukaan niin saatte medianäkyvyyttä ja suuren yleisön sympatiat.