Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä halpaketjun silmälasit tosiasiassa maksavat? Mietin vaan, että jos ottaa samat lisäherkut kun laatuliikkeen laseissa on vakiona, niin

Vierailija
14.12.2024 |

jääkö se lopulta paljonkaan halvemmaksi?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä lisäherkut on missään vakiona ? 

Vierailija
2/12 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ne herkut on? Jokainen liike ja ketju veloittaa lisämaksun eri pinnotteista, linssien ohentamisesta ja aurinkoklipseistä. Esimerkiksi. Joten mitä tarkoittaa tässä herkut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitkä lisäherkut on missään vakiona ? 

No siis ainakin se liike, jossa minä käyn, niin laittaa kaikki pinnoitteet yms. siihen samaan hintaan, jonka se minulle kertoo. Halpaliikkessa linssit on alkaen 10 euroa + sitten tämä + tämä + tämä ja sitten vielä tämä.

Vierailija
4/12 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halpaketjun linssit kaikilla herkuilla on huonommat kuin paremmanketjun linssit. Esim. Nissen on Instrun halpaketju ja Nissenin linssit kaikilla herkuilla vastaa vähän keskitasoa parempaa Instrussa. Linssivalmistajissa on myös eroja. 

Vierailija
5/12 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mihin hintaan olette viimeksi ostaneet yksitehot kehyksineen?

Vierailija
6/12 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kela maksoi minun 1000€ linssit ja kehykset

Vierailija
7/12 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos paikkakunnallasi on fenno optiikka ketjuun kuuluva liike niin mene sinne. Omasta kokemuksesta paras hintalaatusuhde ja viikossa on silmälasit valmiina 👍 Täältä löytyy ketjun liikkeet:

https://fennooptiikka.fi/myym%C3%A4l%C3%A4t

Vierailija
8/12 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ne herkut vaan tahmaa lasit rasvaisiksi? Herkut voi ostaa sitten kotimatkalla vaikka Prismasta.

Vierailija
9/12 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos paikkakunnallasi on fenno optiikka ketjuun kuuluva liike niin mene sinne. Omasta kokemuksesta paras hintalaatusuhde ja viikossa on silmälasit valmiina 👍 Täältä löytyy ketjun liikkeet:

https://fennooptiikka.fi/myym%C3%A4l%C3%A4t

Terveisin fenno-optiikan omistaja? :)

Vierailija
10/12 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain aurinkolasit vahvuuksilla kehyksien hinnalla (15€). En muista mikä ketju oli, mutta olivat vahingossa tehneet ensin aurinkolasilinssit mulle, joten laittoivat tilaukseen veloituksetta mukaan, jos haluan. Itse lasit taisivat olla alle 100€ myös, kun en tuolloin tarvinnut mitään muuta kuin jonkun verran miinusta linsseihin, oisko ollu -1 ja -1,25...

Vierailija
11/12 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kysypä sieltä ns merkkiliikkeestä mitä maksaa peruslinssit eli linssit ilman ohennuksia, tummentumista, pinnoitteita yms. Sitten lasket sun linssien hinnasta paljonko "herkut" maksavat siellä. Sitten sama halpisliikkeestä. Esimerkiksi puolisoni on pakko ottaa kaikkea ylimääräistä linsseihin, niin on aivan turha miettiä mitä muut maksavat, joskus kysyi jostain halpiksesta ja loppusumma about sama kuin muualla.

Vierailija
12/12 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se linssien hinta riipu myös siitä, kuinka paljon ohennettuja ne on, ts. käykö peruslinssit vai pitääkö olla erityisohuet. Itselläni ainakin kaikki pinnoitteet ja uv-suojat kuuluivat ohennettujen linssien hintaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi