Käytin 40 000 eur matkoihin ja hemmoteluun viime vuonna:(
Nyt on kauhea olo
Olen suht vanha ja rahoille olisi ollut myöhemmin käyttöä.
Miten aikuinen ihminen voi tehdä näin itselleen?
Tulen saamaan pienen eläkkeen, mutta en kykene ajattelemaan itseäni hauraana mummelina.
Oli ihanaa kyllä joo...jotain jäi vielä tilille..
Miksi ihminen pystyy näin tyhmään ja itselleen haitalliseen kulutukseen?
Exvarakas
Kommentit (47)
Sara Sieppi varmaan käyttää 50 000 itseensä vuosi ja KUKAAN EI IHMETTELE:
En kannusta vastuuttomuuteen rahankäytössä tai muutenkaan, mutta niinhän se on, että kaatuneen maidon perään on turha itkeä. Mieti vaikka Anita Roddickia. Myi Body Shopin Lorkulle n. 650 miljoonalla punnalla ja taisi delata heti seuraavana vuonna. Nyt olet nautintosi nauttinut ja toimit jatkossa viisaammin ja vastuullisemmin, etkä käytä energiaa menneistä murehtimiseen.
Et ole ollut varakas, jos 40 tonnia vei valtaosan säästöistä.
Kiinnostaisi tietää tarkemmin mihin se raha meni. Luxushotelleissa useita kuukausia?
4 reissua kahdestaankin noihin kohteisiin ei Kuulosta uskottavavalta. Eihän sinua ole huijattu matkan varrella? Pariisiin ja Lontooseen lennot olleet varmaan maksimissaan muutaman tonnin kahdelta. Kaksi kaukomatkaa (et kerro minne 4s oli) tuplat. Tekee ihan enintään 2x2 + 2x4 = 12 tonnia. Hotellit ihan maksimi 8te jos kaukomatkat oli pidempiä. Kampaajaan, hierontoihin yms ei millään saa vuodessa kulumaan normi ihminen loppuja 20 tonnia. Kuka veti välistä?
Mahtavaa kun olet elänyt,miksi potea morkkista siitä että sallii itselleen ja kumppanilleen hyviä asioita.Kuka meille sallii elämän nautintoja ellemme itse salli?Silloin kun tekee omia juttuja tekee hyviä juttuja.
Minä sain pienen perinnön ja olen todellakin hemmotellut sekä itseäni että myös läheisiäni.On tullut tosi hyvä mieli kun on voinut tuoda iloa muille.Ne on olleet pieniä asioita,esim.lahjakortteja tai käyty ulkona syömässä mutta pienetkin ilot kantavat pitkälle.
Kannattaa elää tässä hetkessä ja nauttia kukin omalla tavallaan,kukaan ei voi luvata meille huomista.Eikä käärinliinoissa ole taskuja.Joku haluaa sijoittaa rahastoihin ja yrittää turvata huomista,joku haluaa nauttia hetkestä ja tehdä kauniita muistoja.Kukin tavallaan ja tyylillään ja omien resurssien ja mieltymysten mukaisesti.
Olisit vaan elänyt satasella kuussa, niin kuin AV:n mensamiljönäärit 🥱
Unohdin mainita..maksoin puolisoni matkat myös..Ollaan oltu niin kauan yhdessä että en muistanut mainita asiaa
Ap