Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko ihan outo, tykkään olla yksin

Vierailija
14.12.2024 |

Olen eronnut vuosi sitten, lapset muuttaneet jo omilleen. Vuosi on ollut raskas, mutta silt on ollut ihana tulla aina kotiin turvalliseen, kauniiseen kotiin.  Nyt olen ollut influenssassa yli viikon ja kun pahin olo on taittunut, olen vain nauttinut levätä sohvalla ja katsoa sarjoja ja ohjelmia. Mietin, että voisin olla tyytyväinen tähän vaikka loppuelämän. En kaipaa ketään käymään. Pitääkö olla huolissaan. 

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tyytyväinen siksi, koska yksinolo on toistaiseksi sun oma valinta.

Sitten kun olet pakotettu siihen se ei ole kivaa. 

Vierailija
22/39 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet tyytyväinen siksi, koska yksinolo on toistaiseksi sun oma valinta.

Sitten kun olet pakotettu siihen se ei ole kivaa. 

Just näin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse olla huolissaan. Antaa itselleen luvan olla tyytyväinen ja nauttia siitä.

Vierailija
24/39 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko minä,ihan outo, en kaipaa ketään. Joskus pakotan  itseni kaverin kanssa vaikka elokuviin.

Vierailija
25/39 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulle tulee sosiaalisuutta jossain muodossa sarjoista kun eläydyt hahmojen tarinoihin ja kun juttelet netissä. Hait interaktiota nytkin kun et halunnut täysin yksin ihmetellä, oletko outo. Varmaan tulisit mökkihöperöksi nopeammin ilman nettiä,tvtä tai kirjoja, vain omien ajatuksien kanssa. Sehän nykyajassa onkin erikoista, kun oikeat kohtaamiset voi osittain korvata median ja sosiaalisen median kanssa. Ennen telkunkin katsomiseen uupui nopeammin, kun ei sieltä tullut rajattomasti itseä kiinnostavaa ohjelmaa, vaan jossain vaiheessa alkoi ostos-tv.

Vierailija
26/39 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme että ap pn eronnut, vaimomatskua tai ainakin naisystävämatskua on. 

Vierailija
27/39 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin olo on parasta! Säälittää ihmiset, jotka tarvitsevat jatkuvasti muiden seuraa voidakseen hyvin. On niin helppoa kun nauttii yksinolosta.

Vierailija
28/39 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko minä ihan outo, en kaipaa ketään. Joskus pakotan  itseni kaverin kanssa vaikka elokuviin.

Vierailija
29/39 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduta.

Vierailija
30/39 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihanaa olla välillä yksikseen ja ladata akkuja. Sitten jaksaa taas muiden seuraa. Yritän myös vältellä energiasieppoja ja ilkimyksiä. 

Vierailija
31/39 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme että ap pn eronnut, vaimomatskua tai ainakin naisystävämatskua on. 

Tätä päätelmää voisi selittää?

Vierailija
32/39 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

sehän on hienoa, että olet onnellinen. jatka samaan malliin.

(paitsi, jos olet sossunpummi, niin hyppää junan alle. ei meitä työssäkäyviä kiinnosta maksaa onnellisuuttasi)

Vierailija
33/39 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

(paitsi, jos olet sossunpummi, niin hyppää junan alle. ei meitä työssäkäyviä kiinnosta maksaa onnellisuuttasi)

Ei tartte onneksi hypätä, jatkan siis onnellisuuttani parhaassa mahdollisessa seurassa. 

Vierailija
34/39 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikea yksinäisyys on melko ikävää. Eli ei ole ketään kenelle soittaa tai muuta. En toki tiedä mikä on sun tilanne. 

Ei minulla ole ketään, kuka oikeasti minusta välittäisi. Joskus se hetken surettaakin. Eniten kärsin siitä, kun pidän ulkona syömisestä, mutta yksin se on sen verran ankeaa, ettei voi lähteä. Sitä kyllä kaipaan. Konsertteihin voi mennä yksin. 

Olen käynyt yksin syömässä enkä näe siinä mitään kummallista. Siellä näkee, että muutkin tekevät niin. Mutta ymmärrän harmisi, jos aina joutuu menemään yksin. 

Vierailija
35/39 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen onnellinen sossupummi. Pian lähden ostamaan olutta ja sä maksat, eiköstä juu?🤗

Vierailija
36/39 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen onnellinen sossupummi. Pian lähden ostamaan olutta ja sä maksat, eiköstä juu?🤗

Kippis!

Vierailija
37/39 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

🙄

Vierailija
38/39 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin on ihanaa, et ole yhtään outo. Olen ollut eron jälkeen pääosin itsekseni (siis lapset toki paljon luonani) ja luulen että näin on jatkossakin. Ottaisin ehkä miehen jos löytäisin sellaisen jolle riittää nähdä pari kertaa kuussa. Yhdessä jatkuvasti nyhjäämistä en enää kestä.

Vierailija
39/39 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin nautin yksinolosta, koska silloin voi puuhata koko ajan jotain. Opiskella, tehdä käsitöitä, siivota ym. Kavereiden seurassa tapetaan vain aikaa tylsyyteen saakka. Istua sohvalla. Mässäillä herkuilla. Katsoa tylsää romanttista elokuvaa tyhjin aivoin. Ei minun juttuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän