Eilinen perjantai-dokkari
Petteri Orpo ymmärtää köyhiä, mutta kehoittaa ymmärtämään, että nälän näkeminen saa Suomen nousuun. Meinasin oksentaa, miten pihalla poliitikkomme ovatkaan. Terveisin nimimerkki NÄLKÄ
Kommentit (13)
Pitää myös ymmärtää ettei rikkailta voi nipistää
En myista tällaista ahdinkoa. Todella moni sinnittelee pienillä rahoilla.
Sinä, joka kertoi satavuotta sitten nälkäkuolemasta. Ole itse syömättä vaikka edes kaks päivää. Moni elää puurolla ja makaroonilla. Mitä elämää se on???? Mieti, mitä skeidaa kirjoitat
Joo ja älkää ikinä enää äänestäkö persuja!! Muistatteko ennen vaaleja: köyhiltä ei oteta. Ja miten kävi????
Moni on tehnyt itsarinkin tässä ahdingossa
Mikähän lööppi oli jotenkin: 50 miljoonaa jaetaan kansanedustajien lahjoihin yms lahjoituksiin, sairaalasäästöt 26 miljoonaa !!!
Tutkittua tietoa, että omaisuuden karttuessa katoaa empatia.
Tämä on oikeasti niin järkky hallitus. Seuraamukset tulevat kyllä joskus näkymään. Negatiiviset nimittäin.
Mikähän lööppi oli jotenkin: 50 miljoonaa jaetaan kansanedustajien lahjoihin yms lahjoituksiin, sairaalasäästöt 26 miljoonaa !!!
Tämä joululahjaraha on kyllä oikeasti törkeyden huippu!
Kaikki puoleet on samanlaisia, ihan sama kuka siellä hallituksessa kulloinkin istuu,
Vierailija kirjoitti:
Tämä on oikeasti niin järkky hallitus. Seuraamukset tulevat kyllä joskus näkymään. Negatiiviset nimittäin.
Rikkaathan eivät tasan tarkkaan siitä välitä. Kunhan ei kosketa itseään.
Ja nämä rikkaat huoh.jotka kehottavat menemään töihin...aivan kuin jokainen köyhä olisi patalaiska työnvieroksuja. Kovin on mustavalkoista.
Olen itse ollut yllättynyt, kun moni hyvin toimeentulevista ystävistä on ollut hallituksen työllistämisasioista samaa mieltä. Että laiskoja ne työttömät.
Muistakaa sitten ensi vaaleissa miettiä tarkkaan ketä äänestätte
Suomessa on viimeksi kuollut joku nälkään 1880-luvulla. Se ei ole helppoa. Jotkut harvat hyvät yrittäjät on pistetty pakkoruokintaan.