Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko ihan outoa tarjota lasillinen kuohuviiniä ristiäisissä?

Vierailija
24.02.2007 |

Pientä suolaista ja makeaa on tulossa tarjolle pitopalvelun toimesta ja ajattelimme, jos skoolaisimme ennen ruokailua.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
24.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapselle ja nimelle, samalla kerromme mistä nimi on tullut

Kuoharilla juhlistamme kaikkia perhejuhlia

Vierailija
22/26 |
24.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sitten kuohuviinin sekaan loraus sinistä energiajuomaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
24.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten kastettavan lapsen huulet kastetaan shamppanjalla kastetilaisuudessa ja se symbolisoi sitä, että lapsen elämästä tulee " kupliva" = onnellinen. Eli kun joku viittasi Ranskaan ja joku toinen sanoi, ettei juhlittava itse voi shamppanjaa nauttia, niin nimenomaan hän siitä ranskalaisen tavan mukaan nauttii (yleensä vielä kaikki kastevieraat tai ainakin lähiperhe ja kummit kastavat jokainen sormensa shamppanjalasiin ja sitten lapsen huulille). Meillä lasten isä on ranskalainen ja tätä perinnettä on noudatettu Suomessa pidetyissä lastemme kastetilaisuuksissa. Ei ole ollut ongelma luterilaiselle papille eikä muillekaan. Ruokailun yhteydessä on sitten tarjottu shamppanjaa ja viiniä normaalisti. Kukaan ei ole ollut humalassa, mutta minusta pelkkä kahvittelu on todella tylsä tapa juhlia.

Vierailija
24/26 |
24.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta siis kai on ihan ok skoolata kuohuvalla, vaikka alkoholisellakin, jos se teistä on ok, ja tuskin on sitä lasillista enempää aikomus teillä ottaakaan.

Vierailija
25/26 |
24.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

jos vielä nykyäänkin yhdistää yhden kuoharilasin kännäämiseen. On sivistynyttä ja vähemmän sivistynyttä juomista. Viina on viisasten juoma.

Vierailija
26/26 |
24.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen varmaan kauheen tiukkis tai sivistymätön, mutta minusta ristiäiset ja kuohuviini eivät sovi yhteen. En toki pahalla sellaista katso, mutta oman lapseni ristiäisiin en kyseistä tapaa haluaisi.