Minkä takia naiset kuvittelevat, että pienestä pippelistä vittuilu on jotenkin hauskaa tai hyväksyttävää?
Samaan aikaan sanovat, että ihonväristä ei saa vit-tuilla vaikka se on yhtälailla biologinen ominaisuus. Vit-tu, että naiset ovat kaksinaismoralistisia pas-koja.
Kommentit (92)
Pienellä munalla tyydytin naiseni 10 vuotta ja 2 lastakin sillä pienellä munalla sain aikaiseksi, siinä teille pikkumunan haukkujille!
Sinun ongelmasi taitaa olla yläpäässä....
Minä ainakaan en ole koskaan kenellekkään piruillut pienestä vehkeestä. Päinvastoin olen yrittänyt tukea jopa pettäjämiestä.
No ,ihan yhtä kivaa,kuin tissien koosta tai pilkun tilavuudesta vitsailu tai kommentointi.
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakaan en ole koskaan kenellekkään piruillut pienestä vehkeestä. Päinvastoin olen yrittänyt tukea jopa pettäjämiestä.
Näinhän me naiset toimitaan. Sillä helevetin empatialla ja ymmärtämisellä ei ole mittaa ei määrää.
Onko meidän pakko olla pyhimyksiä koko ajan?
Pienelle pippelille voi piirtää viikset ja laittaa hassun hatun.
Vauva.fi:n mummoilla on aina huomattavasti nuoremmat miehet. Harvoin tosielämässä tällaista kohtaa, mutta selkeästi valtakunnan kuumimmat tädit löytyvät täältä.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai se sen hauskempaa tai hyväksyttävämpää ole kuin mistään muustakaan ulkoisesta ominaisuudesta vittuilu.
Mutta se tampax-muna ei silti tunnu miltään.
Ei se ole hauskaa eikä hyväksyttävää. Tälläkin palstalla sitä kyllä valitettavasti näkee. Jos mies on kusipää, niin arvostele mieluummin sitä kusipäistä käytöstä, ei vehkeen kokoa...
Entä miesten vidduilu naisten vartalosta?
ihan samalla tavalla miehet haukkuvat minua, pienitissistä naista laudaksi ja pikkupojaksi.
#kehorauha toimii molempiin suuntiin. Vink vink miehet
Älä heiluttele sitä munaasi julkisesti, ap.
Vierailija kirjoitti:
Naisilleko ei ikinä vittuilla fyysisistä ominaisuuksista?
Tällä palstalla hyvin usein.
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole hauskaa eikä hyväksyttävää. Tälläkin palstalla sitä kyllä valitettavasti näkee. Jos mies on kusipää, niin arvostele mieluummin sitä kusipäistä käytöstä, ei vehkeen kokoa...
Sen takia arvostelu kohdistetaan vehkeen kokoon käytöksen sijaan, koska ei käytöksen arvostelu tunnu kusipäällä missään. Vehkeen arvostelu saattaa sen sijaan tuntuakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onhan se aika merkittävä tekijä seksin kannalta.
Joo mutta naiset sanoo ettei naisen tyydyttämiseen tarvi penistä. Kokeilkaa nyt päättää!
Kyllä orkun voi toki saada ilman penistäkin, mutta jos miehen ottaa taakakseen niin kyllä sillä nyt ainakin hyvä penia pitää olla. Kuuluu asiaan.
Ja pienet nyt vaan on hassuja. Fakta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinhän me naiset toimitaan. Sillä helevetin empatialla ja ymmärtämisellä ei ole mittaa ei määrää.
Onko meidän pakko olla pyhimyksiä koko ajan?
Kiusaajia ja kieroilijoita te olette. Puukotatte selkään toisiannekin heti kun on pienikin mahdollisuus.
Vierailija kirjoitti:
Entä miesten vidduilu naisten vartalosta?
Muttaku....muttaku....muttaku...
Eikös sun micromuna nyt sitten ole kelvannut yhdellekään?
Tyhmää verrata pippelin tai tissin kokoa, miesoletettu ei tartvitse naisen tissejä milloinkaan muuloin kuin ollessaan vauva ja nainen ei tarvitse pippeliä mihinkään muuhun kuin tullakseen raskaaksi. Kaikki muu on turhaa.