Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tapailumies ei ymmärtänyt, että muiden naisten kuvien kehuminen

Vierailija
13.12.2024 |

Ja keskustelu heidän kanssaan flirttailevaan sävyyn vaikutti käsitykseeni hänestä. Tuo käytös oli jyrkässä ristiriidassa sen kanssa, mitä kertoi minulle. 

Muilla kokemusta vastaavasta?

Kommentit (224)

Vierailija
181/224 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis hän teki tätä somessa avoimesti vai ja menit siis varta vasten stalkkaamaan hänen somekäytöksensä?

Ei kumpaakaan, vaan tää on sen saman aloittajan aloitus joka aamulla vielä ihmetteli jotain parasuhteita, että jos mies tiirailee muita daameja netistä ja kehuu niitä, niin mitä teet. 

Ap:n nimi on varmaan Jari, mutta tahtoisi olla Ritva. 

Vierailija
182/224 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinkun oikeuksiin kuuluu erotiikan keräily ja vapaa tykkäily.

Naiset eivät tykkää jostain "tykkäilijöistä". Stalkkerit stalkkaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/224 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis hän teki tätä somessa avoimesti vai ja menit siis varta vasten stalkkaamaan hänen somekäytöksensä?

Ei kumpaakaan, vaan tää on sen saman aloittajan aloitus joka aamulla vielä ihmetteli jotain parasuhteita, että jos mies tiirailee muita daameja netistä ja kehuu niitä, niin mitä teet. 

Ap:n nimi on varmaan Jari, mutta tahtoisi olla Ritva. 

Ei ole saman aloittajan aloitus.

ap

Vierailija
184/224 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minusta muiden naisten kuvien kehumisessa ole mitään vikaa, kehun itsekin naisten kuvia. Maailma on täynnä kauniita naisia. 

Vierailija
185/224 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

onpa heikko itsetunto

Miehellä?

Vierailija
186/224 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minusta muiden naisten kuvien kehumisessa ole mitään vikaa, kehun itsekin naisten kuvia. Maailma on täynnä kauniita naisia. 

Kaikkien maailma ei ole täynnä kauniita naisia, joita pitäisi kehua.

Vierailija
187/224 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö mitään muita red flageja ollut, ennenkuin menit katsomaan hänen somensa?

Ainoastaan siis tuo painostus, että sun pitäis erota sun miehestä ja hän haluaisi muuttaa miehesi tilalle asuntoosi?

No ehkä se, ettei hänellä ollut mitään varallisuutta, vaikka ikääkin jo on ja oli ollut aiemmin hyväpalkkaisessa työssä. Myös joutuminen pois hyväpalkkaisesta työstä oli vähän huonosti selostettu; se syy.

Nopea eteneminen, muuttuvat suunnitelmat ja polveilevat selitykset tilanteiden kulusta. Yhdistettynä ristiriitoihin puheissa, jotka ilmeni keskusteluista näiden muiden naisten kanssa (jotka tuli suoraan mun feediin, en käynyt kenenkään sellaisen profiilissa, jota en seuraa).

ap

Vierailija
188/224 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikkien maailma ei ole täynnä kauniita naisia, joita pitäisi kehua.

Eihän kenenkään ole pakko. Minusta siinä ei kuitenkaan ole mitään vikaa. Kehun myös kauniita maisemia, miehiä, esineitä ja taidetta. Turhan vähän annetaan positiivista palautetta mistään. Mihin niitä kehuja säästelemään? 

Vierailija
189/224 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainoastaan siis tuo painostus, että sun pitäis erota sun miehestä ja hän haluaisi muuttaa miehesi tilalle asuntoosi?

No ehkä se, ettei hänellä ollut mitään varallisuutta, vaikka ikääkin jo on ja oli ollut aiemmin hyväpalkkaisessa työssä. Myös joutuminen pois hyväpalkkaisesta työstä oli vähän huonosti selostettu; se syy.

Nopea eteneminen, muuttuvat suunnitelmat ja polveilevat selitykset tilanteiden kulusta. Yhdistettynä ristiriitoihin puheissa, jotka ilmeni keskusteluista näiden muiden naisten kanssa (jotka tuli suoraan mun feediin, en käynyt kenenkään sellaisen profiilissa, jota en seuraa).

ap

JUOKSE!

Vierailija
190/224 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

JUOKSE!

Olen juossut jo.

ap

Vierailija
191/224 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten muuten mies reagoi pakkeihin, muuta kuin että lopetti kuin seinään siellä threadsissa muille naisille kirjoittelun?

Et siis aio enää nähdä miestä? Et siis aio enää edes kirjoitella miehen kanssa niitä näitä?

Oletko blokannut miehen? Jos et, niin ruikuttaako se nyt perääsi?

Vierailija
192/224 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten muuten mies reagoi pakkeihin, muuta kuin että lopetti kuin seinään siellä threadsissa muille naisille kirjoittelun?

Et siis aio enää nähdä miestä? Et siis aio enää edes kirjoitella miehen kanssa niitä näitä?

Alkoi vänkäämään siitä, että miten hän muka on edelleen *etsivällä kannalla*, mutta muuten otti ihan iisisti. Esti Whatsapissa, ilmeisesti (hänen paikallaolotiedot ei enää näy, mitä väliä). Ei estänyt Threadsissä enkä minä häntä.

En kirjoittele hänen kanssaan tai ole muutenkaan missään tekemisissä.

ap

Vierailija
193/224 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset eivät ymmärrä, että heidän käytöksensä määrittelee heidät muiden silmissä. Myös somekäyttäytyminen. 

Ikinä en huolisi tuollaista "miestä", hyi.

Vierailija
194/224 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä heivasin tollasen miehen. Muuten täydellisen, hyvän ja sivistyneen.

En päässyt yli siitä että siinä mun sohvalla läähätti naisten herukuville. Ei auttanut että vihjasin siitä 1,5v. Näitä of mainostilejä oli about 1000 sillä igssä seurannassa. Teki fyysisesti pahaa se ja useat oli tosi nuoria, kun kyseessä kuitenkin melkeen 50v mies. Yrjö.

Vierailija
195/224 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkoi vänkäämään siitä, että miten hän muka on edelleen *etsivällä kannalla*, mutta muuten otti ihan iisisti. Esti Whatsapissa, ilmeisesti (hänen paikallaolotiedot ei enää näy, mitä väliä). Ei estänyt Threadsissä enkä minä häntä.

En kirjoittele hänen kanssaan tai ole muutenkaan missään tekemisissä.

ap

Itse olin ehtinyt jo seurusteluasteelle, kun selvisi asioita.

Siinäkin otti eron niin iisisti, ettei tosiaan tainnut olla pienempiäkään aitoja tunteita mukana. Ilmeisesti oli kanssani sillä ajatuksella, että o  joku nyt sen aikaa kun se aito elämänsä rakkaus löytyy.

Millähän sitä jatkossa tietäisi, ettei lähtisi enää uudestaan tuollaiseen.

Vierailija
196/224 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen käytöksessä eräs parhaita asioita on tämä, kun kysyvät, onko joku muu nainen mielestäni sievä.

Tähän kysymykseen vastaamalla et voi voittaa.

Näin naisena ihmettelen kovasti, kuka nainen kysyy tällaista kumppaniltaan (tai treffikumppaniltaan). Jos mies kysyisi minulta, onko joku toinen mies minun mielestäni komea, niin minusta se olisi paha varoitusmerkki. Joko mies on sairaalloisen mustasukkainen tai sitten hänellä on huono itsetunto. Tai sitten kumppani tekee jotain sellaista epäkunnioittavaa, mikä saa toisen epävarmaksi ja siksi se toinen alkaa kysellä tuollaisia. Silloin se varoitusmerkki on siinä toisessä.

Vierailija
197/224 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinuna unohtaisin tuon miehen. Ei herätä luottamusta. Suojele omaa henkistä hyvinvointiasi äläkä tuhlaa aikaasi tuollaisiin miehiin. Niitä hyviäkin on olemassa.

Epäilenpä onko parempia ollenkaan. Olen menettänyt uskoni jo kauan sitten.

Vierailija
198/224 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olin ehtinyt jo seurusteluasteelle, kun selvisi asioita.

Siinäkin otti eron niin iisisti, ettei tosiaan tainnut olla pienempiäkään aitoja tunteita mukana. Ilmeisesti oli kanssani sillä ajatuksella, että o  joku nyt sen aikaa kun se aito elämänsä rakkaus löytyy.

Millähän sitä jatkossa tietäisi, ettei lähtisi enää uudestaan tuollaiseen.

Threadsissa selviää totuudet, tai somesta yleensä kyllä siis selviää, jos vain jaksaa stalkata. Mitä asioita sulle siis selvisi ja miten? Ja jätit miehen eikä mies ollut siis oikein moksiskaan?

Vierailija
199/224 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

upuup

Vierailija
200/224 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää samankaltaisia tarinoita?