Ihanat uudet naapurit.
Hienosti lähti muutto käyntiin. On kuitenkin muutto hoidettu ja päästiin tutustumaan myös virkavaltaan. Elikkäs, tulimme muuttoauton kanssa rapun eteen ja laitettiin ovi auki niin, että se pysyy auki. Sitten tuli naapuri ja laittoi oven kiinni vaikka näki meidät syli täynnä tavaraa. Mieheni alkoi potkimaan ovea, eli koputti jalalla perään ja huusi, että sisälle ei pääse ajatuksen voimalla. Naapuri meni silti eikä avannut ovea. Ei muutakuin tavarat lumeen ja avaimilla auki uudestaan. Poliisit tulivat ja sanoivat, että häiriköimme ja kolistelemme lukossa olevaa ovea. Kerroimme kaiken ja he lupasivat tehdä jutun turhasta puhelusta. Hyvää viikonloppua kaikille.
Kommentit (2)
Ttu mikä sekopää, laittaisin varmaan kusipeltiä postiluukusta. No ei, mutta hyvä jos tekevät jutun turhasta puhelusta. Täysin sekoa toimintaa kun poliisilla muutenkin resurssit vähissä.
Onpas kummallista. Eikö toinen olisi voinut jäädä vauhtiin siihen ovensuuhun ? Tai jokin laatikko siihen ? Kai nyt kuka tahansa muu asukas tajuaa,,että jos joku o muuttamas siihen ja siihen taloon, niin ovet pitää olla auki ? Siis sen asunnon, johon muutetaan. Eikä se kellekään kuulu, mitä tavaraa asuntoon viedään. Ei tarvitse olla siin vahtaamas joka liikettä ! Ja tuskin metelöitte niin kauheesti......kuten mun eräs tasan ex-naapuri. Tästä o jo yli 10-vuotta, mut yhä mielessä ! Ja tuoreessa muistissa.........sillä ukol oli nolo tapa kulkee kesät talvet mun takapihani läpi ! Ei juurikaan viitsinyt käyttää omaa etuoveaan, kuten me normaalit ihmiset. Ja sit kerran se kehtas laittaa joponsa nojaamaan mun puolelle aitaa !!!!! Sit se pjaska keksi huudattaa hiljaisuuden alettua (kello 22-7) jotakin ihme Ulinaa.... Sit myöhemmin se älys muuttaa Kiinaan, ku sitä ei oo sen jälkeen näkynyt. Ite oon muuttanut 2 kertaa sen jälkeen. Ei juurikaan ole ollut mitään onkelmia, mut alakerras kyl tupakointiin parvekkeellaan sen, minkä ne ehti kesäisin. Sit siihen o väki vaihtunut tiuhaan tahtiin. Ite en voi sietää tupakan savua ollenkaan, ja eikös se ole kiellettyä parveketupakointi kaikkialla ? Luulivat, ettei se koske heitä.......