alle 2vuotiaalla korvikset. en ymmärrä. en sitten yhtään.
Kommentit (17)
Jos joku haluaa laittaa vauvallensa korvikset, so what? Onhan sitä hullumpiakin nähty.
pois, jos jonkun lapsen vanhemmat on turhamaisia??
eikä vaatteistakaan ym. Ei niistä korviksista mitään haittaakaan ole. Kuitenkin suurimmalle osalle tytöistä ne laitetaan 7-10 vuoden iässä, ihan hyvin voi siis laittaa jo aiemminkin. Lisäksi jos tyttö ei niistä myöhemmin pidä niin voi jättää korvarkorut laittamatta, kyllä ne reiät umpeutuu.
t. se jonka tytölle laitettiin 2kk iässä korvikset
Ilman siis mitään syytä kuten esim. ahdas esinahka.
Kuka kysyy siltä vauvalta että haluaako?
Olen sitä mieltä, että sut sais ampua!
ole sama asia. Edes likikään. Esinahan leikkauksessa tehdään jotain peruuttamatonta. Korvisten laitto tuskin on sellainen juttu.
Vierailija:
Ilman siis mitään syytä kuten esim. ahdas esinahka.
Kuka kysyy siltä vauvalta että haluaako?
ja seuraavalle aion laittaa jo aiemmin..
Ja jos idiootit vielä käyttää painavia koruja, niin sitten on jo muotoiltu lehdetkin.
... mutta aivan tyhjää. Minustakin on käsittämätöntä, että muksun korvia reijitään. Mitäs sitten, kun se kävelyä tai muuta opetellessaan repii korvalehtensä halki? Nöitäkin on nähty.
Isä oli kuitenkin sitä mieltä että ei ehkä ihan vielä...Laitettiin sitten 1-vuotiaana. Nyt tyttö on 8-vuotias ja on itse sanonut että oli ihanaa kun hän sai korvikset jo niin pienenä.
maanantaina mennä ottamaan 3-vuotiaalle kulliin renkaan, että saa jo aloittaa silitysraudanroikotusharjoittelun. Isona sitten osaakin jo kannatella arkkupakastinta!
Sen ikäinenkö osaa jo kertoa haluaako sellaiset?
Itse en omalle tyttärelle anan lupaa korvakoruihin vielä vuosikausiin. -ap-
Ei kukaan fiksu ihminen lävistytä lastaan vauvana tai leikki-ikäisenä.
Ihanan söpöt ja kauniit jo pikkutytöillä. Meidän tyttökin tykkää korviksistaan.