Kertokaa miehet rehellisesti
Miksi unelmienne nainen on Maisa Torpan- kaltainen nainen?
Mikä noissa naisissa viehättää niin paljon, että olette valmiita taluttamaan ne vihille muutaman kuukauden tuntemisen jälkeen tekemättä avioehtoa ja olette valmiita tekemään jopa lapsia niiden kanssa?
Pidetään ketju asiallisena, että ei poistu!
Kommentit (59)
Vierailija kirjoitti:
Tuommoinen nainen on suurimman osan miehistä suosikkinainen. Me ottaisimme tuollaisen, jos saisimme. Valitettavasti joudumme tyytymään tavisnaisiin. Salassa sitten haaveilemme Maisoista ja muista uhkeista kaunottarista.
T. Mies 30 v
Moni nainen ei ymmärrä tätä, mutta näin se tosiaan on. Kukapa mies ei haluaisi kaunista naista.
- n32v
Naisvihaaja olen luultavasti silloinkin kun sanon ettei tuollaiset bimbon näköiset nappaa.
Vierailija kirjoitti:
En ole mies, mutta todella moni mies ,mitä minä tunnen valitsee naisen ihan tissien koon perusteella. Millään muulla asialla ei ole väliä.
Ovatko tuntemasi miehet tämän sinulle kertoneet?
Ei ole mikään maisa kurppa minun mieleeni. Minä tykkään pienistä tisseistä ja normaalista naisesta.
Torppaa en painaisi edes rahasta! Unelmanaiseni olisi Linnea Leinon kaltainen 😍
M38
Vierailija kirjoitti:
Vaihtaisin heti oman eukkono Maisaan, jos olisi mahdollista. Oma on sellainen, noh, suomalainen maatuska. Luotettava, hoitaa lapset hyvin ja hyvä työjuhta, mutta en tunne suurta intohimoa häntä kohtaan.
Mikk Saare, sun lasten äiti lähti ja teidän lapset pistettiin suoraan adoptioon.
Tuonne toisaalle jo kirjoittelinkin ja tänne uskaltaa näin seitinohuessa nousukiidossa ja anonyymisti tunnustaa että unelmanainen ei ole vaalea, vaan tässä sitä on oikeaa unelmanaisen mallia
Aloittaja kyllä pielessä miesten unelmanaisen suhteen! Joku urheilullinen luomunainen parempi. Alppihiihtäjä Mikaela Shiffrin saa minut sekaisin. En osaa lasketella mutta hänen vuokseen opettelisin vaikka lumilautailemaan 👍
Olen mies. En tiedä, kuka Maisa Torppa on. Toisin kuin ketjun useassa postituksessa väitetään, miehelle ei ole naisen ulkonäöllä mitään merkitystä. Ainoastaan naisen aatemailma, sivistyneisyys, myötätuntoisuus sekä kätevyys ja neuvokkuus merkitsevät.
Vierailija kirjoitti:
Vaihtaisin heti oman eukkono Maisaan, jos olisi mahdollista. Oma on sellainen, noh, suomalainen maatuska. Luotettava, hoitaa lapset hyvin ja hyvä työjuhta, mutta en tunne suurta intohimoa häntä kohtaan.
Näinhän se on🤭
Vierailija kirjoitti:
Tuonne toisaalle jo kirjoittelinkin ja tänne uskaltaa näin seitinohuessa nousukiidossa ja anonyymisti tunnustaa että unelmanainen ei ole vaalea, vaan tässä sitä on oikeaa unelmanaisen mallia
Myönnän😊
N
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei taida sitoutua miehiin pitkäksi aikaa kuitenkaan? Jättikö Latvalankin, vaikka sillä rahaa oli, ja Latvala vei hienoille reissuille ulkomaille?
Kuka nyt jätti ja kenet. Latvalaa jostain syystä kaiveli mm. se, että Torppa petti jo viikko kihlajaisten jälkeen.
Latvala ei osannut🤭
Vierailija kirjoitti:
Luuletko, että hänen entiset miehensä notkuvat mammapalstalla?
Aloittajasta kertoo ihan tarpeeksi se, että hän kuvittelee vauva.fi:ssä olevan miehiä 😂😂🥱 Ja että kirjoittaa "Maisa Torpan -kaltainen."
Ilmiannetaan idioottispämminä. Ei jaksa tätä iänikuista kertokaa miehet sitä ja kertokaa miehet tätä, NAISTEN PALSTALLA.
Typeryys ja sokeus niille naisille. Kaikilla ei ole yhtä hyvä ihmistuntemus mutta monet esittävät hyvin paljon ja hyvin taitavastikin vielä.
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja kyllä pielessä miesten unelmanaisen suhteen! Joku urheilullinen luomunainen parempi. Alppihiihtäjä Mikaela Shiffrin saa minut sekaisin. En osaa lasketella mutta hänen vuokseen opettelisin vaikka lumilautailemaan 👍
Tekisit varmasti perässä ihan kaiken typeränkin, kuvottava kommentti.
Maisa ei ole minun unelmieni nainen. En ole myöskään taluttanut häntä vihille tekemättä avioehtoa enkä olisi myöskään valmis siihen. En tunne häntä mutta jos tapaisin ja hän osoittautuisi lämpimäksi, hauskaksi ja muutenkin ihanaksi voisin harkita vaikka ulkonäkö ei sytytä. Ehkä hän alkaisi näyttää silmissäni kauniilta, jos rakastuisin.
No viis lapsista, kun miehiä pitää olla ympärillä. Lapset jätetään eksille.