Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa miehet rehellisesti

Vierailija
13.12.2024 |

Miksi unelmienne nainen on Maisa Torpan- kaltainen nainen?

Mikä noissa naisissa viehättää niin paljon, että olette valmiita taluttamaan ne vihille muutaman kuukauden tuntemisen jälkeen tekemättä avioehtoa ja olette valmiita tekemään jopa lapsia niiden kanssa?

Pidetään ketju asiallisena, että ei poistu!

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ihan ymmärrä miksi unelmoisin jostain lähäristä. Kiinnostun vain akateemisista naisista. 

Ihanaa ! Olen akateemisesti koulutettu 58v Nainen. 112kg ja 156cm pitkä. 6 Lasta. Kaikki eri miehien kanssa tehty. Pari tummaihoisia.

Milloin nähdään.

T: KontulanBaby

Vierailija
22/59 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihtaisin heti oman eukkono Maisaan, jos olisi mahdollista. Oma on sellainen, noh, suomalainen maatuska. Luotettava, hoitaa lapset hyvin ja hyvä työjuhta, mutta en tunne suurta intohimoa häntä kohtaan. 

Eikö hänelle voi asentaa kumipallot, että maisaantuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noille ei parane hääkakkua syöttää

Jutut loppuu siihen

Vierailija
24/59 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kroppa ja ulkonäkö. Torppaa taas kiinnostaa raha.

Elättäisin mielelläni,jos olisin rikas. Kunnon kyydit saisi, ja olisi kiva katella tuota naamaa ja tissejä. Ja puristella niitä.

Kyllä se miehen itsetuntoa kummasti kohottaisi,kun saisi panna tuommoista naista, ja kuljetella ympäriinsä. Ostelisin merkkilaukkuja ja veisin ulkomaille.

Laitata ne Mikasat oman nahkasi alle, niin saat puristella niin paljon kuin haluat.

Vierailija
25/59 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Unelmieni nainen on ihan toisen näköinen jos ulkonäköä katsotaan.

Vierailija
26/59 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kroppa ja ulkonäkö. Torppaa taas kiinnostaa raha.

Elättäisin mielelläni,jos olisin rikas. Kunnon kyydit saisi, ja olisi kiva katella tuota naamaa ja tissejä. Ja puristella niitä.

Kyllä se miehen itsetuntoa kummasti kohottaisi,kun saisi panna tuommoista naista, ja kuljetella ympäriinsä. Ostelisin merkkilaukkuja ja veisin ulkomaille.

Ja koska et ole rikas, niin dream on sitten vain.

Vierailija
27/59 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei taida sitoutua miehiin pitkäksi aikaa kuitenkaan? Jättikö Latvalankin, vaikka sillä rahaa oli, ja Latvala vei hienoille reissuille ulkomaille?

Kuka nyt jätti ja kenet. Latvalaa jostain syystä kaiveli mm. se, että Torppa petti jo viikko kihlajaisten jälkeen.

Vierailija
28/59 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mun makuun ollenkaan, luomut rulettaa. En pidä myöskään tyhmistä henkilöistä.

Vierailija
29/59 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska tuollaiset naiset ovat kiihottavia ja pantavan näköisiä. Yrittäkää nyt jo uskoa, että ulkonäkö on se ykköskriteeri aina. Ihminen on eläin, ei mikään tyhjä taulu syntyessään, joka kykenee sammuttamaan kaikki luontaiset viettinsä tarpeeksi sivistyttyään.

Kumma juttu, että luontaiset vietit vievät epäluontaisen, kumin ja muovin, perään.

Vierailija
30/59 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maisa ei ole ihannenainen, sillähän on lapsi.

Vierailija
31/59 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ensiksi näkee ulkonäön ja viikon sisällä näkee luonteen. Mies osaa viikossa tehdä montaa väärää päätöstä. 

Naiset pistävät tässä paremmaksi. Päättävät jo ennalta miehen luonteen. Jopa ennen ensitapaamista.

Vierailija
33/59 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole mies, mutta todella moni mies ,mitä minä tunnen valitsee naisen ihan tissien koon perusteella. Millään muulla asialla ei ole väliä.

"En ole mies mutta kyllä minä tiedän mitä miehet ajattelee" koskaa nuo naisen kuvitelmat missä kuvittelee tietävänsä mitä mies ajattelee ei ole osunut kohdalleen. Mutta eipä se teitä naisia estä luulemasta ja kuvittelemasta vaikka tiedät itsekin että se ei ole totta

Vierailija
34/59 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies, eikä naisihanteeni ole tosiaan Maisa Torppa. Minkähänlaisia miehiä te tunnette, jos kuvittelette hänen olevan meidän kaikkien ihanne. Muovinuket eivät ainakaan itseäni paljon viehätä.

Vierailija
35/59 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maisa Torppa kuten kaikki muutkin naiset ovat oksettavia. Minä himoitsen vain toisia miehiä. Erityisesti isokyrpäisiä adoniksia ja teinitwinkkejä ja harrastan heidän kanssaan kiihottavaa miestenvälistä seksiä.

Vierailija
36/59 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä ole ainakaan minun unelmien nainen, ei oikeastaan yhtään mun makuuni. Jotain hänessä on ettei sytytä. Ehkä joku tietynlainen luonnottomuus.

Vierailija
37/59 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole unelmani.

Vierailija
38/59 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta mikään Torppa. T: Mies

Vierailija
39/59 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maisa Torppa kuten kaikki muutkin naiset ovat oksettavia. Minä himoitsen vain toisia miehiä. Erityisesti isokyrpäisiä adoniksia ja teinitwinkkejä ja harrastan heidän kanssaan kiihottavaa miestenvälistä seksiä.

Nick Fuentes sen sanoi: seksin harrastaminen naisen kanssa on homointa, mitä heteromies voi tehdä.

Vierailija
40/59 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihtaisin heti oman eukkono Maisaan, jos olisi mahdollista. Oma on sellainen, noh, suomalainen maatuska. Luotettava, hoitaa lapset hyvin ja hyvä työjuhta, mutta en tunne suurta intohimoa häntä kohtaan. 

Etkö muuta saanut?