Finnair lakot
Finnairin johtajat huolissaan lakoista, pelkäävät lakkojen vievän Suomi imagoa huonoon suuntaan ja turistien vähentymisestä. Lakkojen syy on Finnairin johtajien vitkastelu palkka neuvotteluissa jonka seurauksena lentäjät ovat menneet lakkoon, tätä norsunluutornissa istuvat johtajat eivät ole tajunneet.
Kommentit (8)
Vasemmiston kannattajat lakkoilee, nyt Finnairilla on syy katsoa tarvitaanko heitä näin paljon työntekijöitä, kun muutenkin pärjääm
Vierailija kirjoitti:
Vasemmiston kannattajat lakkoilee, nyt Finnairilla on syy katsoa tarvitaanko heitä näin paljon työntekijöitä, kun muutenkin pärjääm
Finnairin kannattaa miettiä tarvitaanko henkilökuntaa näin paljon kuin nyt.
Vierailija kirjoitti:
Finnairin kannattaa miettiä missä säästetään, kun lakkolaiset huomaavat tuon typerän lakon. Ehkä yksi säästökohta on henkilökunnan vähentäminen.
Vierailija kirjoitti:
Vasemmiston kannattajat lakkoilee, nyt Finnairilla on syy katsoa tarvitaanko työntekijöitä näin paljon voisko henkilökuntaa vähentää.
Ei ole lentäjien lakko vaan maahenkilökunnan.
Vierailija kirjoitti:
Mä ainakin päätin lentää jollakin muulla kuin Finnairilla aina kun mahdollista.
Sama täällä, Finnair on jo 🤮
No helvetti, turhaa työntekijöiden kiusaamista noiden neuvottelujen venyttäminen kuukausien pituiseksi! Kyllä Finnairinkin palveluksessa olevat ovat palkankorotuksensa ansainneet ja mistä muista ehdoista nyt neuvottelevatkaan. Ja joo, itse olen juuri nyt reissussa, Finnairilta lennot ja tämä lakko vaikutti minunkin menomatkaan, siirtyi päivällä. Sympatiat työntekijöiden puolella täysin.
Mä ainakin päätin lentää jollakin muulla kuin Finnairilla aina kun mahdollista.