Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aikuinen, miltä näyttäisit nyt teinityylissä?

Vierailija
13.12.2024 |

Blondatut hiukset, takana kireällä teinityylin eli nutturalla alhaalla? Froteelenkki ja teinimeikki, vaatteet, reppu. Äänikin hento ja korkea. Tai mies pojan tyylissä. Haluaisitko sen tyylin?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde?

Vierailija
2/8 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähde?

Tampere, bussipysäkki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma 90-luvun vaihteen teinityyli sopisi nykyäänkin viisikymppisenä. Golitsi ja farkut, ei kovin tyköistuvat. Polkkatukka, ei meikkiä (kampauksessa ja meikissä näkyisi muuten isoimmat erot).

Vierailija
4/8 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon tyyliin olen pyrkinyt vuosikymmeniä.  

Vierailija
5/8 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Buutsit, farkut, farkkutakki ja esim Metallican selkälippu.

Vierailija
6/8 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli yleensä tennarit, farkut, joku tekokuituinen neulepaita, trikoopaita tai huppari. Meikkasin hillitysti, hiukset oli pitkät, nämä nykyäänkin, hiukset vaan vaaleammat. Painoa on 5kg enemmän. Johonkin polyesteripaitoihin en enää koskisi mutta ihan hyvältä nuo edelleen näyttäisi. Nykyään tykkään mekoista enkä käytä juuri farkkuja. Ikää 37v.

Vierailija
7/8 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli yleensä tennarit, farkut, joku tekokuituinen neulepaita, trikoopaita tai huppari. Meikkasin hillitysti, hiukset oli pitkät, nämä nykyäänkin, hiukset vaan vaaleammat. Painoa on 5kg enemmän. Johonkin polyesteripaitoihin en enää koskisi mutta ihan hyvältä nuo edelleen näyttäisi. Nykyään tykkään mekoista enkä käytä juuri farkkuja. Ikää 37v.

Sheivaatko vit tusi?

Vierailija
8/8 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalta kuin nytkin, mustat sukat, mustat farkut, musta paita, musta takki, musta pipo, mustat kengät ja mustat hanskat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yhdeksän