Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset ei voi saada pakkeja tavis miehiltä.

Vierailija
13.12.2024 |

Vaikka niin joku nainen täällä väitti. Mies oli varmasti  komea mies joka pakit antoi. Tavis miehillä ei ole varaa antaa pakkeja koska eivät ne muutenkaan pääse juuri koskaan treffeille.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

höpöhöpö vässykkä.

Vierailija
2/12 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen saanut pakit ainakin 300 tavis naiselta. Olen tavis 167 / 75 kg mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen tavismiehenä antanut pakit muutamalle naiselle. Mihin tarvitsen vastakkaista sukupuolta kun olen koko elämäni ollut ilman? Miten voisi naiset kiinnostaa jos et ole koskaan saanut heiltä vastarakkautta? Nykyään kun vientiä olisi niin minua lähinnä vain huvittaa koko asia, naureskelen naisille päin naamaa.

Ennen katkeraa, nykyään huvittavaa

Vierailija
4/12 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoo joku joka saa pelkkiä pakkeja. Luulot lohduttaa

Vierailija
5/12 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehtiin testi, jossa nainen pyysi seksiä lukuisilta vierailta miehiltä kadulla.

Miehet olivat kohteliaita ja pahoittelivat olevansa naimisissa tms. ja näyttivät arvostavansa tarjousta. Yksikään mies ei suuttunut.

Naisilla on easy mode. 

Vierailija
6/12 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen se, joka kirjoitti sen aloituksen, johon ap viittaa. Kuten kerroin siinä aloituksessa, päättelin niiden miesten olevan "tavallisia miehiä", koska toinen heistä sanoi, ettei ole pitkään aikaan käynyt treffeillä (no mitä se "pitkä aika" sitten tarkoittaakaan...) ja että hän oli jo ehtinyt luulla, ettei kukaan huomaa hänen profiiliaan Tinder-massassa". Ja toinen mies sanoi, että hän on viimeksi kesällä käynyt treffeillä ja että viimeksi vuosi sitten hänellä oli lyhyt tapailu. Jos  ne miehet olisivat huipputason miehiä, niin miksi he sanoisivat noin?

Vierailija
7/12 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tavismiehenä annan pullukkanaisille pakit.

Hoikille lapsettomille ok-näköisille naisille en anna pakkeja.

Vierailija
8/12 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut pakit monesti.

Vierailija
9/12 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin sä luulet.

Vierailija
10/12 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tehtiin testi, jossa nainen pyysi seksiä lukuisilta vierailta miehiltä kadulla.

Miehet olivat kohteliaita ja pahoittelivat olevansa naimisissa tms. ja näyttivät arvostavansa tarjousta. Yksikään mies ei suuttunut.

Naisilla on easy mode. 

Easy mode, kun naiset eivät edes halua seksiä vastaantulevilta miehiltä? 

Elämässä monet muut asiat kuin seksin saaminen kuten esim. muussa kuin sooloseksissä orgasmin saaminen ovat naisille hard mode kuten: esim. lisääntyminen on miehille nopeaa, helppoa ja nautinnollista, naisille pitkä työ, raskasta, tuskaista ja kehoa hajottavaa.

Vierailija
11/12 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekin olen tavismiehenä antanut pakit muutamalle naiselle. Mihin tarvitsen vastakkaista sukupuolta kun olen koko elämäni ollut ilman? Miten voisi naiset kiinnostaa jos et ole koskaan saanut heiltä vastarakkautta? Nykyään kun vientiä olisi niin minua lähinnä vain huvittaa koko asia, naureskelen naisille päin naamaa.

Ennen katkeraa, nykyään huvittavaa

Alapeukkua miesten voimaantumisille

Vierailija
12/12 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin vanhemmalla iällä kun realistinen perheen perustamisikä on ohi en enää kelpuuta mitä tahansa naista edes seurusteluvaiheesen. Kun ei kerran saanut lapsia ei se seksikään enää ole merkityksellistä. Naisen tulee todellakin tuoda jotain lisäarvoa ja rauhaa jotta alkaisin riskeeraamaan elämääni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi