Minkälainen nainen sheivaa kainalonsa vielä näin 2024?
Kommentit (38)
Karl Marx ei peseytynyt ollenkaan. Hiki, perseen väli, vanha sperma, mätänevä kuollut iho ja home muodostuvat kuvottavan lemun filosofin kämppään. Olisiko vaikuttanut myös itse filosofiaan?
Luultavasti normaali ja hygieniaansa arvostava nainen. Ei näy puskat vaikka t-paitaa pitäessä.
Kainalokarvat vähän oksettavia molemmilla sukupuolilla. Jopa miehet saisivat vetää pois. Rehottava kasvu, ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon sen verran vanha jo, että arvostan jos nainen ajelee kainalot ja sääret, pieni trimmaus alapäässäkin on mun mielestä erittäin upeeta, mutta ei pakollinen, eikä missään nimessä kaikkea pois. Tosin ajelen ja trimmailen itsekin ja jos naisella on jotain toiveita niin voin ajella vaikka kaikki karvat pois.
Mun vanha mies ei ajattele tuolla tavalla. Saan pitää karvat jos haluan.
Joo, en mäkään ketään pakota karvojaan ajelemaan, sanoin vaan että arvostan. Meitä on niin moneen junaan, joku tykkää laiheliineista, joku pullukoita jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon sen verran vanha jo, että arvostan jos nainen ajelee kainalot ja sääret, pieni trimmaus alapäässäkin on mun mielestä erittäin upeeta, mutta ei pakollinen, eikä missään nimessä kaikkea pois. Tosin ajelen ja trimmailen itsekin ja jos naisella on jotain toiveita niin voin ajella vaikka kaikki karvat pois.
Joo, en mäkään ketään pakota karvojaan ajelemaan, sanoin vaan että arvostan. Meitä on niin moneen junaan, joku tykkää laiheliineista, joku pullukoita jne.
Tuo arvostaminen on niin ja näin. 🤔 Ajeletko sinä kainaloista tai alakerrasta?
Vierailija kirjoitti:
Karl Marx ei peseytynyt ollenkaan. Hiki, perseen väli, vanha sperma, mätänevä kuollut iho ja home muodostuvat kuvottavan lemun filosofin kämppään. Olisiko vaikuttanut myös itse filosofiaan?
Niin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerran kauan sitten, kun olin nuori aikuinen, ehkä jo aikuinenkin ja kävin jonkun hieman nuoremman parikymppisen yliopistomiehen kotona, se alkoi valittamaan, ettei mulla ole varpaankynsissä kynsilakkaa. Tilanne oli aivan kummallinen. Se oli niinikään pettynyt naisvieraaseen, kun se varpaiden kynsilakka puuttui.
En olisi itse valittanut. En myöskään välitä tuon taivaallista onko jollain tietyt meikit ja kynsilakkoja vai ei. Meitä on moneksi, mä en vaan välitä jalka- tai kainalokarvoista naisella ja sen pitäisi olla ihan ok, en mä ketään mihinkään pakota ja ymmärrän jos joku nainen ohittaa minut vaikka silmälasien takia jos se on hänelle dealbreaker.
Vierailija kirjoitti:
Hygienian taso todellakin vaikuttaa koko filosofiaan. Elät kuin possu, en tule arvostamaan sanomaasi. Suihkuun ja parturiin ja katsotaan uudestaan.
Ja tätä Karl Marx oli. Pummasi kaverin nurkissa, kaveri oli tehtaan pomon poika. Ei koskaan omistanut yritystä, ei työskennellyt päivääkään eläessään, ei maksanut veroja. Haudattiin maksetulle eliitin alueelle Lontoossa, heitettiin pois Saksasta jankutuksen kanssa. Ja vasemmistolaiset huomattavan usein seuraavat tätä Moosestaan tyylillään.
Patriarkaaliin vangittu misogynisti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo arvostaminen on niin ja näin. 🤔 Ajeletko sinä kainaloista tai alakerrasta?
Luitko ensimmäisen kommenttiin? Ajelen ja siistin alakerrasta, kainaloita en ajele, mutta lyhentelen ja jos nainen pyytäisi niin ajaisin kyllä kokonaankin pois, en edes oikein tiedä miksi en ajele, ehkä pitäisi.
Miksi arvostaminen on niin ja näin? Mitä tarkoitat? Tykkään? Onko se paremmin sanottu? Ehkä ajattelin, että sana "arvostaa" sopii paremmin sillä pidän lopputuloksesta, mutta tiedän, että se vaatii vähän vaivaa, joten arvostan sitä nähtyä vaivaa.
Tää olikin oikeastaan aika mielenkiintoista. Kun kirjoitin tuon mun ensimmäisen kommentin, jossa kerroin arvostavani jos nainen ajelee ja trimmailee karvoitustaan, niin vastauksista paistaa jos ei nyt sentään onneksi kiukustuminen niin jonkinlainen kyseenalaistaminen mun mieltymyksistä, miksi? Mieltymykset ja makuasiat voi ihmisellä tietysti ajan saatossa muuttua, mutta ei kai nyt sentään sen takia kun joku nyt vaan sattuu olemaan ajan henki? Ei kai kukaan ala pitämään sillistä siksi kun jonkun mielestä niin pitäisi nyt olla? Tai muuttua heterosta homoksi tai vähintään biseksuaaliksi siksi kun se on nyt ok? Olkoon kukin sellaisia kuin ovat, ilman paheksuntaa (kuitenkin moraali normien rajoissa) ja jos mitenkään mahdollista niin vaikka nyt ollaan kovin suvaitsevaisia niin ollaan suvaitsevaisia myös niitä kohtaan jotka ovat jollain tavalla hieman perinteisiä.
En ole koskaan sheivannut, ajellut tai muuten poistanut mitään karvoitustani. Olen puhdas ja siisti, tuoksun hyvälle. Takana kaksi avioliittoa, joista jäin leskeksi. Eivät olleet tyytymättömiä karvoitukseen. Nykyinen miesystävä pitää karvoituksesta ja haluaa mielellään nimetä yksittäisiä karvoja... XD Hiukset leikkaa ystävätär.
N60+
Tuo hygieniaväite karvojen poiston perusteluna on jo niin kulunut legenda. Itse en voi poistaa kainalokarvoja, koska mulla hs-tauti pahentuisi entisestään. Tiheät pesut, sekä voimakkaan hikoilun ja hankauksen välttäminen ovat olennaiset keinot pitää hs-tauti kurissa. Aina jos sortuu karvojen poistoon, niin seuraukset ihon kuntoon ovat hirveät. Eipä se ehkä tietenkään kovin viehättävää ole pitää kainalokarvoja, mutta parempi kuin kammottavat paiseet ja punoitus sängen kera. Se vasta kauhealta näyttää. Ja se varmasti liittyy osittain hygieniaan. Ajelusta rikkoutunut iho voi olla tulehduksille alttiimpi kuin hyväkuntoinen, ehjä, mutta karvainen iho.
Tavallinen. Olen itse lähes keski-ikäinen enkä tiedä yhtään ikäistäni naista joka ei ajelisi kainalokarvojaan. Tyttärellä on juuri alkanut karvat kasvaa ja ollaan käyty keskustelua mitä haluaa tehdä niiden kanssa. Haluaako ajella vai antaa olla. Haluaa ajella ja se hänelle sallittakoon. Ostettiin kunnon välineet ja opetin miten se tehdään. Jos päättääkin, ettei haluakaan niin sekin hänelle sallittakoon.
Vierailija kirjoitti:
Luitko ensimmäisen kommenttiin? Ajelen ja siistin alakerrasta, kainaloita en ajele, mutta lyhentelen ja jos nainen pyytäisi niin ajaisin kyllä kokonaankin pois, en edes oikein tiedä miksi en ajele, ehkä pitäisi.
Miksi arvostaminen on niin ja näin? Mitä tarkoitat? Tykkään? Onko se paremmin sanottu? Ehkä ajattelin, että sana "arvostaa" sopii paremmin sillä pidän lopputuloksesta, mutta tiedän, että se vaatii vähän vaivaa, joten arvostan sitä nähtyä vaivaa.
Sori, en kokonaan. Ookkei, nyt ymmärsin oikein. Ei sit mitään. 🙂
Tällainen joka tykkää puhtaudesta, ei halua haista hieltä eikä näyttää vastenmieliseltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerran kauan sitten, kun olin nuori aikuinen, ehkä jo aikuinenkin ja kävin jonkun hieman nuoremman parikymppisen yliopistomiehen kotona, se alkoi valittamaan, ettei mulla ole varpaankynsissä kynsilakkaa. Tilanne oli aivan kummallinen. Se oli niinikään pettynyt naisvieraaseen, kun se varpaiden kynsilakka puuttui.
Oliko hänellä itsellään varpaankynsissä kynsilakkaa?
Hitto, mä arvasin että tuohon sanaan takerruttaan. 🙄
Mä teen, mitä mä haluan! Ymmärrätkö nyt?