Muistatko kun Lauri Tähkä oli vetreä kolmekymppinen kaikkien rakastama artisti?
Nyt on kulahtanut vanha setämies jolla rikosrekisteri.
Kommentit (84)
Vierailija kirjoitti:
Teoilla on usein seuraukset. Tässä tapauksessa meni maine ja paljon rahaa, Viittaan oikeudenkäynti- ja muihin kuluihin, jotka tulivat hänen maksettavaksi, yhteensä yli 30000 eur.
Minä mietin vaan sitä, että minkä vuoksi nainen, jolla on POIKAYSTÄVÄ, menee Tähkän kanssa hotellihuoneeseeseen klo 4.27?? pettämään poikaystäväänsä! vai luuliko nainen, että siellä vain jotain virkataan tai askarrellaan.. aikuisen miehen kanssa! ja ilmoitti vielä sitten poikaystävälle, "ettei kaikki ole hyvin", kun tapahtumat eivät ilmeisesti menneet hänen suunnitelmien mukaan. Eli hän kävi aamuyöllä vieraan miehen huoneessa.
Miksi hän yleensä meni Tähkän mukaan kun hänellä on poikaystävä, niin luulisi menevän rakkaan poikaystävän luoksee touhuamaan/nukkumaan klo 4.27. Siellä on varmasti aina mennyt aina hyvin koska ovat seurustelusuhteessa. Ei ole tarvinnut käräjille lähteä... heidän aamuyön mahdollisista tapahtumista.
"Lauri Tähkän tapauksessa oli kyse siitä, mitä muusikon hotellihuoneessa tapahtui Hämeenlinnassa 28. lokakuuta 2022. Riidatonta oli, että Tähkä oli mennyt naisen kanssa kahdestaan hotellihuoneeseen yöllä kello 4.27. Alle tuntia myöhemmin, kello 5.16 Tähkä kehotti naista alatyylisesti poistumaan hotellihuoneesta.
Nainen oli kertonut huoneen tapahtumista välittömästi hotellin työntekijälle. Lisäksi nainen oli lähettänyt poikaystävälleen viestin, jossa hän kertoi, ettei kaikki ollut hyvin."
Elonkerjuun biisit olivat aikanaan persoonallisia ja hyviä. Tulevat kestämään aikaansa. Kun Tähkä lähti soolouralle, ei ole saanutaikaan muuta kuin tusinaiskelmää.
Tuo oikeusjuttu epäilyttää edelleen. Jos nainen menee yöllä artistin seurassa tämän hotellihuoneseen ja väittää jälkikäteen tämän lähennelleen, miten tällaisesta voi edes nostaa oikeusjutun. Onko Suomen oiekeulaitos nykyisin täynnä näitä meetoo äärifeministejä, joille mies on aina rikollinen jos joutuu naisen syyttämäksi.
Mieleltään epävakaat naiset ovat ottaneet mallia USAsta saadakseen korvauksia, nehän eivät meidän maassamme ole kovin suuret. Taustalla myös ilkeilynhalu. Mainehaitta voi olla elämänikäinen, oli syytä tai ei. En hyväksy tällaista, olen itse nainen ja pidän toimintaa halveksittavana.
Samaa ihmettelen. Suurin osa mimmeistä jonottaa päästäkseen muusikkojen kanssa harrastamaan seksiä, näin on ollut aina molempien osapuolien suureksi tyydytykseksi. Kas, ettei minua laitettu nuorempana syytteeseen, kun hiplasin kännipäissäni mies- tai naispuolisten tuttujeni vehkeitä, ja muutenkin tuli toimittua. Ei tullut kysyttyä lupaa. Olen itse siis nainen.