Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pysytte järjissänne seksin puutteessa?

Vierailija
12.12.2024 |

Musta on tullut ihan hirvee akka kun kärsin seksin puutetta. Olen ilkeä tai sitten itken ja oon tosi ahdistunut. Millä keinoilla tässä pysyisi ihmismoisena ettei tämän takia ero tuu. Mies sairas ja seksi liian vähäistä mulle. Et on vähän paha fiilis itselläkin kun muutun puutteisena ihmishirviöksi. Sooloseksi ei auta tarpeeksi. Miten tämän puutteen kanssa vois elää niin et ite vois paremmin eikä muuttuisi tämmöseks hirviöksi.

N51

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisilla on useammin pienempi seksivietti, joten uskon että ainakin naiset täälä löytäisivät helposti halukkaan miehen, mutta ilmeisesti ette halua erota? Välillä rasittava lukea kommentteja, missä puhutaan niin kuin haluton olisi jotenkin viallinen. Erotkaa jos ette sovi yhteen.

Avoin suhde on parempi vaihtoehto.

AVoimessa suhteessa käy lähes aina niin, että naiselle riittää sitä seksiseuraa vaikka joka päivälle, mutta miehelle sen seuran löytäminen on kiven alla. Vaikka miehet kuvittelee että nyt kun on lupa, niin vaan taivas on rajana. Todella harva nainen kiinnostuu käytännössä tuollaisesta järjestelystä, jossa itse on vaan seksuaalisten himojen tyydyttäjä ilman edes kuvitelmia parisuhteesta. Miehet sen sijaan onneissaan tuottaa mielihyvää avoimessa suhteessa olevalle naiselle.

Se voikin

Avoimessa suhteessa voi myös olla sääntöjä. Kuten, että molemmilla on vain yksi toinen kumppani. Tms. Ja jos sitten päätyy tuollaiseen pisteeseen, jota kuvailit, niin sittenhän on viimeistään hyvä todeta ettei suhdetta kannata jatkaa. Miksi pitää voisin roikkua jossain, joka tuo pahaa oloa? Siksi että yksinnolo pelottaa, siksi että "kuuluu" pysyä yhdessä, vai miksi ihmeessä? 

Vierailija
62/62 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysykään. Mutta olenkin suljetulla osastolla. Se auttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi