Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pysytte järjissänne seksin puutteessa?

Vierailija
12.12.2024 |

Musta on tullut ihan hirvee akka kun kärsin seksin puutetta. Olen ilkeä tai sitten itken ja oon tosi ahdistunut. Millä keinoilla tässä pysyisi ihmismoisena ettei tämän takia ero tuu. Mies sairas ja seksi liian vähäistä mulle. Et on vähän paha fiilis itselläkin kun muutun puutteisena ihmishirviöksi. Sooloseksi ei auta tarpeeksi. Miten tämän puutteen kanssa vois elää niin et ite vois paremmin eikä muuttuisi tämmöseks hirviöksi.

N51

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama, mullakin on haluton mies. En nyt hulluksi tule, mutta tämä on ajanut siihen, että näen kaikki miehet seksiobjekteina ja haluaisin panna kaikkia vähänkin kelvollisia. Haluan niin kovasti himoita ja tulla himoituksi. Lupa ulkopuoliseen seksiin olisi, mutten ole sitä vielä käyttänyt.

N48

Vierailija
22/39 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysykään järjissäni ilman seksiä. Erosin vuosi sitten ja sen jälkeen on ollut 12 naista. Kesällä löytyi onneksi sellainen, jonka kanssa parisuhdekin onnistuu, ei pelkkä seksi.

M52

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama, mullakin on haluton mies. En nyt hulluksi tule, mutta tämä on ajanut siihen, että näen kaikki miehet seksiobjekteina ja haluaisin panna kaikkia vähänkin kelvollisia. Haluan niin kovasti himoita ja tulla himoituksi. Lupa ulkopuoliseen seksiin olisi, mutten ole sitä vielä käyttänyt.

N48

Minä olisin ollut eron jälkeen valmis tällaiseen järjestelyyn vielä 3 kk sitten, jos Kehä III:n sisäpuolelta olisi löytynyt sopusuhtainen ja katseen kestävä aikuinen nainen. Mutta löysin ihanan, pienen ja siron 45v naisen, jonka kanssa elämä hymyilee taas.

M52

Vierailija
24/39 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän on helppo ratkaisu. Ota sexpoon yhteyttä. Heiltä saat halpaan hintaan hyvät ohjeet ja neuvoja suhteen avaamiseen sekä polyamoriaan. Toimii varmasti, erityisesti naisille. Suosittelen, olet sen arvoinen ja sinulla on oikeus toteuttaa seksuaalisuuttasi juuri niin kuin haluat. 

Vierailija
25/39 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse painin täällä saman ongelman kanssa. Ollaan oltu miehen kanssa yhdessä vasta 3 vuotta, joista 1 vuosi asuttu yhdessä. Seksi väheni radikaalisti yhteen muuton myötä. Ennen oli seksiä lähes joka päivä ja usein jopa muutaman kerran. Nykyään pari kertaa kuussa ja se on sellaista "panemista" ilman rakkautta ja tunnetta. Tuntuu kun hän "antaisi" velvollisuudesta. Kaikki intohimo hänen puoleltaan puuttuu. Hän ei enää sano minua kauniiksi. Ei katso ihaillen. Ei huomaa jos laittaudun häntä varten. Ei innostu jos puen seksikkäitä alusvaatteita sukkanauhoineen päivineen..

Haluan miestäni valtavasti ja haaveilen hänestä päivittäin. Teen aloitteita joka ikinen päivä ja 90% kerroista tulen torjutuksi. Aina on joku tekosyy olla koskematta minuun. "minulla on pukama", "olen väsynyt", "tarvitsen rauhaa", "polveen sattuu", "en tajunnut että haluat tänään. Tuli liian yllätyksenä"... 

Sisällä kalvaa kamala tunne. Sellainen tyhjyys ja

En ole koskaan ymmärtänyt, miksi joku ylipäätään runkkaa, jos on kumppani ja tämän kanssa seksiä tarjolla. Saati että runkkaisi vielä päivittäin. 

Kun olin 25 vuotta naimisissa, niin joukkoon mahtui useita vuosia, jolloin runkkasin vain kerran tai kaksi ja silloinkin ollessani esim työmatkalla ulkomailla. 3-4 yhdynnännpäiviä sen sijaan oli ainakin kerran kvartaalissa.

Olin juuri 10 päivää laukeamatta koska olin erossa kumppanistani. Olisin voinut runkata vaikka joka päivä, mutta halusin säästää kiimani naiselleni. Kolme kertaa sitten laukesinkin tunnin sisällä naiseeni.

M50+

Vierailija
26/39 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähän on helppo ratkaisu. Ota sexpoon yhteyttä. Heiltä saat halpaan hintaan hyvät ohjeet ja neuvoja suhteen avaamiseen sekä polyamoriaan. Toimii varmasti, erityisesti naisille. Suosittelen, olet sen arvoinen ja sinulla on oikeus toteuttaa seksuaalisuuttasi juuri niin kuin haluat. 

Eikö tämä hulluus ole vieläkään päästänyt irti sinusta raukkaparasta? Eikö nyt olisi aika tehdä jo jotain asian eteen eikä vain provota seksipalstaa?

Vierailija
27/39 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö tämä hulluus ole vieläkään päästänyt irti sinusta raukkaparasta? Eikö nyt olisi aika tehdä jo jotain asian eteen eikä vain provota seksipalstaa?

Miksi kuvittelet etten olisi tehnyt mitään asian eteen? Tilanne on vaan sellainen etten ilmeisesti koskaan tule pääsemään polyamorisen hyväksikäyttäjän aiheuttamista traumoista eroon. Kiitos Sexpo ja kaikenlaiset eettisesti monisuhteiset🙏

Vierailija
28/39 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen viimeksi saanut 2 vuotta sitten. Miestä ei kiinnosta. Ei ole koskaan oikein kiinnostanut niin kuin minua. Muuten hyvä mies,  niin en usko, että vaihtaenkaan paranee. Oma käsi ja ajattelin jonkun lelun tilata niihin hetkiin, kun olen yksin kotona...

Vierailija
29/39 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enkä minä provoa, vaan promoan. Onhan se hyvä jakaa Sexpon ihmissuhteiden asiantuntijoiden ilosanomaa ympäriinsä. Kyllä he tietävät miten ihmissuhteisiin saa säpinää ja miten vetää hyvät rahat muiden kärsimyksestä.

Vierailija
30/39 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen viimeksi saanut 2 vuotta sitten. Miestä ei kiinnosta. Ei ole koskaan oikein kiinnostanut niin kuin minua. Muuten hyvä mies,  niin en usko, että vaihtaenkaan paranee. Oma käsi ja ajattelin jonkun lelun tilata niihin hetkiin, kun olen yksin kotona...

Tähän jatkaisin..että eihän se lelu sitä oikeaa korvaa. Jos "olisi lupa" käydä vieraissa, niin mullahan olisi varmaan mieshaaremi😄 Kyllähän tämä naista syö.

Vierailija
31/39 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enkä minä provoa, vaan promoan. Onhan se hyvä jakaa Sexpon ihmissuhteiden asiantuntijoiden ilosanomaa ympäriinsä. Kyllä he tietävät miten ihmissuhteisiin saa säpinää ja miten vetää hyvät rahat muiden kärsimyksestä.

Höpö höpö. Kyllä sinä itse tiedät olevasi sekaisin ja kaikki palstalla näkee sen myös. Älä nyt ainakaan sen päälle ala lapselliseksi, nuo "en minä sitä vaan tätä" jutut ovat ihan ala-astemeininkiä. Älä nyt itseäsi kuseta, vaikka itse aina onkin se kaikkein helpoin kusetettava. Palstalla et voi kusettaa ketään.

Vierailija
32/39 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jaksat odottaa 5-10 vuotta, niin ei voisi enää vähempää kiinnostaa koko touhu. Toki ollaan kaikki erilaisia, etten voi varmasti luvata, mutta itselläni on käynyt näin. Joskus olen oikein yrittämällä yrittänyt kiinnostua ja kiihottua (miehen mieliksi), mutta kun ei ole enää hormonitoimintaa, niin eihän se onnistu vaikka miten vääntäisi. Sama kuin käskisi siivetöntä lentämään, jalatonta kävelemään tai sokeaa näkemään. Mies ei voi ymmärtää. En kärsi itse lainkaan tästä, ihan tuntuu vapauttavalta, kun ei tarvitse ajatella koko asiaakaan, paitsi silloin kun mies alkaa vonkaamaan.

Vierailija
33/39 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä kertonut useasti polyamorisen hyväksikäyttäjän aiheuttamista traumoistani, eli tiedän kyllä varsin hyvin elämäni haasteista sen sexpon aiheuttaman sonnan jälkeen. Etkä osaa lukea? Ja jos sarkasmi ei taivu, kannattaa ehkä mennä katsomaan peiliin.

Vierailija
34/39 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hulluksi tässä miehenä tulee seksin puutteessa ja kun haluais joka päivä!! ei kestä tätä

mutta kun ei ei ja ei on vastaus! eikä ole naisen tyydyttämisessä ongelmia kun aina orkun/orkut saa kun joskus sitten on sitä seksiä..

ennen oli seksiä runsaasti ja monipuolista eikä mitään pimeässä peitonalla.

vieraissa ei saa käydä kun olen ottanut puheeksi tämänkin jo.

erotakkaan en haluaisi (erossa kyllä oltiin hetki ja oli vierasta naista joita sitten kävin paneskelemassa) kiire tuli hakeutua takaisin minun kanssa ja hetki olikin seksiä hyvin mutta taas alkaa menee naisen haluttomuuteen.

en rupea tähän enempää perus asioista laittaa koska ne on kunnossa ja hoidan asiat mitä pitää!

M47 

Vierailija
35/39 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tähän jatkaisin..että eihän se lelu sitä oikeaa korvaa. Jos "olisi lupa" käydä vieraissa, niin mullahan olisi varmaan mieshaaremi😄 Kyllähän tämä naista syö.

Ei korvaa lelu ei. Mitä vielä mietit? Avaa suhde ja ryhdy polyamoriseksi. Olet sen ansainnut ja hyvää kannattaa jakaa. Sexposta saa tukea ja ohjeet. 

Vierailija
36/39 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne halut vaan sumentaa järjen muistan kun nuorena poikasena sitä alkoi rakentelemaan seksinukkeakin kun niin kovasti panetti ja vanhempien maatilalla alkoi jopa vähän vastenmielisetkin ajatukset tunkemaan mieleen.

Vierailija
37/39 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on ehkä oikea paikka kysyä tai sitten ei. Viestejä lukiessa tulee mieleen etteivät kaikki pysy järjissään.

Tarkoitan näitä ry zzä, persu, kaalisoppa, trump ja puuttini viestien kirjoittajia.

Vierailija
38/39 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankipa antiestrogeenipillerit. Niitä säännöllisesti ottaessasi et edes muista, mitä on seksi.

Vierailija
39/39 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hankipa antiestrogeenipillerit. Niitä säännöllisesti ottaessasi et edes muista, mitä on seksi.

Olisipa miehille tällaisia tarjolla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi seitsemän