Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten pysytte järjissänne seksin puutteessa?

Vierailija
12.12.2024 |

Musta on tullut ihan hirvee akka kun kärsin seksin puutetta. Olen ilkeä tai sitten itken ja oon tosi ahdistunut. Millä keinoilla tässä pysyisi ihmismoisena ettei tämän takia ero tuu. Mies sairas ja seksi liian vähäistä mulle. Et on vähän paha fiilis itselläkin kun muutun puutteisena ihmishirviöksi. Sooloseksi ei auta tarpeeksi. Miten tämän puutteen kanssa vois elää niin et ite vois paremmin eikä muuttuisi tämmöseks hirviöksi.

N51

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisilla on useammin pienempi seksivietti, joten uskon että ainakin naiset täälä löytäisivät helposti halukkaan miehen, mutta ilmeisesti ette halua erota? Välillä rasittava lukea kommentteja, missä puhutaan niin kuin haluton olisi jotenkin viallinen. Erotkaa jos ette sovi yhteen.

Avoin suhde on parempi vaihtoehto.

Vierailija
42/66 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän nyt tuohon ikään mennessä ole jo seksiä ihan tarpeeksi tehty, joten nyt nauttimaan muusta!

Vai onko sulle parisuhde vaan panemista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisilla on useammin pienempi seksivietti, joten uskon että ainakin naiset täälä löytäisivät helposti halukkaan miehen, mutta ilmeisesti ette halua erota? Välillä rasittava lukea kommentteja, missä puhutaan niin kuin haluton olisi jotenkin viallinen. Erotkaa jos ette sovi yhteen.

Avoin suhde on parempi vaihtoehto.

AVoimessa suhteessa käy lähes aina niin, että naiselle riittää sitä seksiseuraa vaikka joka päivälle, mutta miehelle sen seuran löytäminen on kiven alla. Vaikka miehet kuvittelee että nyt kun on lupa, niin vaan taivas on rajana. Todella harva nainen kiinnostuu käytännössä tuollaisesta järjestelystä, jossa itse on vaan seksuaalisten himojen tyydyttäjä ilman edes kuvitelmia parisuhteesta. Miehet sen sijaan onneissaan tuottaa mielihyvää avoimessa suhteessa olevalle naiselle.

Se voikin olla valtava yllätys, kun suhde avataan, ja se ennen pihtaava ja seksiä kartteleva vaimo yhtäkkiä onkin kiinnostunut seksistä ja saa vierasta monia kertoja viikossa ja hehkuu onnea. Harva mies kestää tällaista aisankannattelua, varsinkin kun itse jää ilman mitään uutta ja kivaa ja jos vaimon kanssa ennen edes joskus oli jotain, niin tämän jälkeen ei ole sitäkään.

Vierailija
44/66 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ole kertonut vastausta miten pysytään järjissään selibaatin/seksin puutteen aikana.

Itse miehenä vastaan , että rukoilemalla ja pyytämällä voimia , urheilemalla , poistamalla turhat erotiikka ja seksiärsykkeet verkkokalvoilta niin netissä ,kuin telkkarista ja radiosta. Touhuamalla remonttia ja olen mukana lasten harrastuksissa. Yksinkertaisesti vai täyttämällä päiviä ja iltoja tekemisillä ettei se vehje tartu käteen ja ala kiusaamaan itseään.

Tiukkaahan se tekee ja toivottavasti pääsen luopumaan tästä selibaatista ja puutteesta kuukauden sisään.

Toivotaan, että parisuhde parantuu sekä ainoa oikea nainen eli oma vaimo saa kaiken ja oikeanlaisen huomion ja kosketuksen mitä hän ja minä kaipaan.

Ja muuten tyhmä flirttailu muiden naisten kanssa vain pahentaa sitä. Eli suosittelen pitäytymään sellaisesta pois jo ihan oman aviopuolisonsa vuoksi ,mutta myös sen takia ettei se kuulu parisuhteessa ,kuin kahden keskeiseen flirttailuun.

Ehkä tärkein se , että älä anna paholaiselle pikkusormea missään tapauksessa selibaatin aikana.

Syy miksi tulin tälle seksi palstalle  , että kirjoitin googleen : Miten selviytyä selibaatista.

Joskus se ei ole oma valinta ( tai aika usein) , mutta itseni kohdalla on.

Ei muuta, kuin reipasta, raikasta ja raitista puutetta kärsimään ilolla. Jossain vaiheessa padot aukeaa ja kokea yhdessä jotain ihanaa , joka parantaa liittoa ja suhdetta sekä antaa toiselle osapuolelle kuuluvan arvostuksen ja rakkaus syvenee.

Näin kasvetaan yhdeksi lihaksi!

Vierailija
45/66 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä tässä, kun ei ole oikein muutenkaan järjissään niin ei tuo puute järjettömyyttä lisää. Ja kun tiedostaa, että seksiä ei ole tulossa niin eipä sitä kaipaakaan. Vapaa-ajalla voi keskittyä muihin asioihin ja jättää seksin niille, jotka sitä saavat tai kaipaavat. Saattaisi olla eri asia, jos yhtäkkiä vain seksihana menisi kiinni, mutta kun on aina ollut asian suhteen hiljaista niin melko helposti sitä saa itsensä totuteltua seksittömyyteen. 

Vierailija
46/66 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin aviomiehen asemassa olevana täytyy tunnustaa, että katkeran sekavaksi pää menee, jos viikon sisällä ei onnistu. Siihen tilanteeseen ei saa suhdetta päästää. Minun täytyy se ihan järjellä ja ymmärryksellä ennakoida. Joskus vuosia sitten aina ajattelin, että olkoon , kun ei tuota rouvaakaan näytä kiinnostavan ,mutta hullusti kävi . Se kun tulee niin salakavalasti ja äkkiä : tulee vaan joku ikävä muisto tai katkera ajatuksen pätkä ja peli on menetetty. Siitä on tosi vaikea nousta henkisesti ja alkaa rouvalle seksiä tai muuta läheisyyttä ehdottella. 

Vierailija
47/66 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei ole kertonut vastausta miten pysytään järjissään selibaatin/seksin puutteen aikana.

Itse miehenä vastaan , että rukoilemalla ja pyytämällä voimia , urheilemalla , poistamalla turhat erotiikka ja seksiärsykkeet verkkokalvoilta niin netissä ,kuin telkkarista ja radiosta. Touhuamalla remonttia ja olen mukana lasten harrastuksissa. Yksinkertaisesti vai täyttämällä päiviä ja iltoja tekemisillä ettei se vehje tartu käteen ja ala kiusaamaan itseään.

Tiukkaahan se tekee ja toivottavasti pääsen luopumaan tästä selibaatista ja puutteesta kuukauden sisään.

Toivotaan, että parisuhde parantuu sekä ainoa oikea nainen eli oma vaimo saa kaiken ja oikeanlaisen huomion ja kosketuksen mitä hän ja minä kaipaan.

Ja muuten tyhmä flirttailu muiden naisten kanssa vain pahentaa sitä. Eli suosittelen pitäytymään sellaisesta pois jo ihan oman aviopuolisonsa vuoksi ,mutta myös sen takia ettei se kuulu parisuhteessa ,kuin k

No ei ylihengellinenkään pidä alkaa olla (kuten joskus sanottiin) . Siihen on monen nuoren miehen lupaava ura notkahtanut. Voi langeta tai sairastua. Jos turvautuu lääkkeisiin, niin se vasta on turmion tie.  

Vierailija
48/66 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksin puute on ihan oma valinta. Kyllä vierailta saa, jos oma ei anna.

Vierailija
49/66 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksin puute on ihan oma valinta. Kyllä vierailta saa, jos oma ei anna.

Routa porsaan kotia ajaa. Nolona sitten jos pääsee.

Vierailija
50/66 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

PANETTAA IHAN HIRVEÄSTI!

ÄKKIÄ JOTAIN MÖMMÖJÄ! 

KOFEIINIA, NIKOTIINIA, KAMFÄÄRTTIN TIPPOJA, PIHKAVOIDETTA, MÄMMIÄ... 

JOTAKIN NYT ÄKKIÄ! 

RUNKKAAMINEN EI AUTA!

APUA! 

Vierailija
51/66 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

PANETTAA IHAN HIRVEÄSTI!

ÄKKIÄ JOTAIN MÖMMÖJÄ! 

JOTAKIN NYT ÄKKIÄ! 

RUNKKAAMINEN EI AUTA!

APUA! 

Koita risiniöljyä ja ysköset.

Vierailija
52/66 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

PANETTAA IHAN HIRVEÄSTI!

ÄKKIÄ JOTAIN MÖMMÖJÄ! 

JOTAKIN NYT ÄKKIÄ! 

RUNKKAAMINEN EI AUTA!

APUA! 

KOKEILIN RISIINIÖLJYÄ, MUTTA TULI PYYKKIPÄIVÄ JA PANETTAA KAHTA KAUHEAMMIN! 

Vierailija
53/66 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin aviomiehen asemassa olevana täytyy tunnustaa, että katkeran sekavaksi pää menee, jos viikon sisällä ei onnistu. Siihen tilanteeseen ei saa suhdetta päästää. Minun täytyy se ihan järjellä ja ymmärryksellä ennakoida. Joskus vuosia sitten aina ajattelin, että olkoon , kun ei tuota rouvaakaan näytä kiinnostavan ,mutta hullusti kävi . Se kun tulee niin salakavalasti ja äkkiä : tulee vaan joku ikävä muisto tai katkera ajatuksen pätkä ja peli on menetetty. Siitä on tosi vaikea nousta henkisesti ja alkaa rouvalle seksiä tai muuta läheisyyttä ehdottella. 

Näin se on. Parisuhteesta ja parisuhdeseksistä pitää pitää huolta ja auttaa puoliaan haluamaan seksiä. Mutta jos puoliso siitä huolimatta alkaa yksipuolisesti haluttomaksi, eikä enää kiinnosta toisen puolison mielentila, eikä tyydyttäminen, kertoo hänen itsekkyytensä sen, että rakkaus on loppu, eikä välitä enää puolisostaan. Jos sitä ei pystyisi keskustelemalla syistä ja vaihtoehdoista ratkaisemaan, lähtisin suhteesta tai hakisin ensin vierasta ja sopivan löydyttyä vaihtaisin kortteeria. Ilman halukasta minua haluaa ja rakastavaa naista en suostuisi elämään. Joten jos edellinen loppuisi etsisin ja valloittaisin uuden naisen. Tämän päätin jo nuorena parisuhteeseen alettuani. Onneksi uhka ei realisoitunut vaan saatu  pidettyä parisuhde ja rakkaus toisiamme kohtaan yllä, siten ei olla oltu myöskään puutteessa koko aikana. Toisen rakkaus ja halu ei ole itsestään selvää, ne pitää ansaita ja niitä pitää hoitaa. 

Vierailija
54/66 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitten mitenkään!!

näin miehenä tulee hulluksi ja panettaa joka päivä vieläkin ja kun oma nainen ei anna kun tuli jo melkein vaihdevuosi ikään vai alkoiko ne jo..

seksiä ei ole vaikka kuinka kaikkea olen yrittänyt.eikä ole läheisyyttäkään enään.,hän on jossain sumussa ja omissa maailmoissa nykyään.

ennen päivittäin oli seksiä, läheisyyttä, kosketusta ,spontaania läheisyyttä ,suutelua halailua makoilua vierekkäin..nykyää ei mitään enään.

sitä himoa ei mitkään runkkailut vie pois vaan se toinen ihminen ja ihon kosketus ja toisen vartalon hyväily ja pitkät lähellä olot!!

vaikka on vanhettu molemmat mutta hän on edelleen minulle se kaunis ja ihana nainen jota rakastan edelleen. 

vaikka juuri sitten erottiin jota en edes halunnut koska ajattelin että hän tästä vielä "tokenee" ja elämä koittaa meille uudestaan!

mutta en koe olevani mitenkään "vapaa" tai saanut vapauden tunnetta vaikka voin/voisin tehdä nyt mitä vaan..

M47

Vierailija
55/66 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puutteeseen tottuu vähitellen. Olen huomannut juuri sen, että pitää välttää ärsykkeitä. Pois kaikki visuaaliset ärsykkeet ja ajatukset kohdistetaan muihin harrasteisiin. Itse olen tätä toteuttaen päässyt siihen, ettei seksi tule enää ihan koko ajan mieleen pyörimään ja jos välillä tuleekin, niin sen saa helposti myös sieltä pois.

Vierailija
56/66 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

PANETTAA IHAN HIRVEÄSTI!

ÄKKIÄ JOTAIN MÖMMÖJÄ! 

JOTAKIN NYT ÄKKIÄ! 

RUNKKAAMINEN EI AUTA!

APUA! 

KOKEILIN RISIINIÖLJYÄ, MUTTA TULI PYYKKIPÄIVÄ JA PANETTAA KAHTA KAUHEAMMIN! 

Ai ai, paha on , kyllä sinun nyt pitää mennä ihan kuppari mummolle kupattavaksi. Selvä veren vika.

Vierailija
57/66 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamuin illoin kun runkkaa oikein kaksin käsin kunnon satsit, niin ei ehdi ajatella mielenterveysongelmia.

Vierailija
58/66 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä oikein pysy järjissään. Näin sinkkuna ei ole sitä puolisoakaan, jota voisi asiasta syyttää. Mutta kun ei jaksaisi mitään yhden illan juttujakaan, vakipano olisi hieno juttu, mutta ei siihenkään ihan kuka tahansa käy. Yksi oli, mutta taitaa se tapailu kuihtua.

Mikään omakiva ei korvaa sitä läheisyyttä, mitä toisen ihmisen kanssa oleminen tuo. 

Ja ihmettelen, kun sanotaan, että 50+ naisia ei enää seksi kiinnosta. Päinvastoin, nythän se vasta kiinnostaakin! Löytyisi vaan se toinen osapuoli. 

Vierailija
59/66 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän nyt tuohon ikään mennessä ole jo seksiä ihan tarpeeksi tehty, joten nyt nauttimaan muusta!

Vai onko sulle parisuhde vaan panemista

Omituinen kommentti. Tarpeeksi?

Kyllä seksi on iso osa parisuhdetta. Kaverisuhteet on erikseen. 

Vierailija
60/66 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä aivan sama tilanne. Tekosyitä ja torjumista. Lisäksi vielä vaimo vuodattaa kaikki tunteensa minulle. Lasten vuoksi kestän tätä paskaa.