Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pysytte järjissänne seksin puutteessa?

Vierailija
12.12.2024 |

Musta on tullut ihan hirvee akka kun kärsin seksin puutetta. Olen ilkeä tai sitten itken ja oon tosi ahdistunut. Millä keinoilla tässä pysyisi ihmismoisena ettei tämän takia ero tuu. Mies sairas ja seksi liian vähäistä mulle. Et on vähän paha fiilis itselläkin kun muutun puutteisena ihmishirviöksi. Sooloseksi ei auta tarpeeksi. Miten tämän puutteen kanssa vois elää niin et ite vois paremmin eikä muuttuisi tämmöseks hirviöksi.

N51

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuota jatkunut kauan?

Vierailija
2/35 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tuota jatkunut kauan?

No ehkä reilu puoli vuotta. Seksiä on kyllä mutta liian vähän mulle ja muutaman päivän seksin jälkeen oon kiltti nainen mut sit kun puute kasvaa muutun hirviöksi. Huomaan sen itekin... 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy vaan tyytyä vähempään kun kerran sitä vielä on.

Vierailija
4/35 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oma vastaukseni on, että sooloillen kestän tilanteen. Sooloseksi voi olla aivan ihanaa. Useimmille ihmisille se on lapsuuden / nuoruuden ensimmäinen ja toisaalta vanhetessa viimeinen seksin harrastamisen muoto. Siinä välissä se on ihanaa itsensä hemmottelua milloin vain ja erityisesti silloin, kun seksiä kumppanin kanssa ei ole mahdollista harrastaa. Sooloseksi ei ole tietenkään parhaimmillaan ilman paneutumista siihen. Siihenkin täytyy panostaa, jotta siitä saa mahdollisimman paljon irti. 

Vierailija
5/35 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

helposti.

samoin kuin sen oman nälänkin kanssa..

..syömällä.

Vierailija
6/35 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 7 vuotta ollut ilman. Välillä kun vähän runkkaa, niin kyllä tää menee. -m

Vierailija
7/35 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää vaan sormettaa

Vierailija
8/35 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä riittää naiselle itsetyydytys. Ei kaipaa munaa koskaan. Antaisin vaikka joka päivä mutta ei anna. Kun ei asuta yhdessä niin runkkailee yksinään. 

Miettinyt samaa, että miten tulla toimeen kun runkkaamisesta vain hetken hyvä olo. 

Vai onko lupa käydä siellä mistä saa aitoa seksiä ja ihokosketusta jos nainen ei anna mutta silti itsetyydyttää????????

Sairaus tietenkin aivan eri asia

Vierailija
9/35 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vähän sama tilanne. Itse haluaisin joka kolmas päivä, niin pysyisi yhteys ja hyvä fiilis miestä kohtaan yllä. Mies haluaa ehkä pari kertaa kuussa. 

Oon/ollaan ratkottu tätä näin:

Antaumuksellista sooloseksiä ajan ja välillä erilaisten lelujen kanssa. 

Masturbaatiota, jota mies katselee tai jossa on mukana esim. suudellen mua tai hyväillen rintoja samalla, se on aivan ihanaa ja riittää usein mulle eikä ole liian vaativaa miehelle. 

Suudellaan ja ollaan lähekkäin ja flirttaillaan arjessa, jotta kiva kiihotus ja yhteydenkokemus pysyy yllä, vaikkei varsinaista seksiä olisikaan. 

Mulla on myös lupa harrastaa seksiä muiden kanssa, käytännössä yhden ystäväni. Sitä tapahtuu harvoin, mutta on tärkeää. 

Oon pyrkinyt kaikin tavoin pois sellaisesta ahtaasta ajatuksesta, että vain penetraatio/orgasmi olisi seksiä. Seksiä on kaikenlainen hellyys ja seksuaalinen virittyneisyys. Silti kunnon pano on mulle tärkeä sekä henkisesti että fyysisesti. 

Tsemppiä sulle, ja pidä oma seksuaalisuutesi elossa tavalla tai toisella! 

N49

Vierailija
10/35 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tosi vaikeaa kestää siitä kun vuosi vuodelta kasvaa halut ja miehellä ei oo paljon haluja eikä innostusta panostaa seksiin. Vaikea pysyä järjissään kyllä mutta eri lailla. Musta ei tule ikinä kiukkuinen eikä muutenkaan tuollainen. Harmi sulle että tulee kun et säkään siitä varmasti nauti. Mut se on ajanut vaan muihin tilanteisiin. Esimerkiks todella pitkän uskollisena olon ajan jälkeen pettämään. Ei vaan pysty Oleen ilman ja miehelle ei puhe auta. Itsetyydytys ei auta ollenkaan.

Vierailija
11/35 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta aina lukea miehen haluttomuudesta, kun itsellä olis haluja vaikka mihin, mutta oma nainen eläis varmaan täysin ilman seksiä jos sais itse valita. Onneksi tilanne on korjaantunut ainakin osittain vuosien saatossa, mutta silti tunnen jatkuvaa pientä tyytymättömyyttä tilanteeseen.

Kyllä sen pienen puutteen kanssa oppii elämään, ja runkkaa sitten sen verran että saa pahimmat turhautumiset pois. Seksiä kun harrastellaan, niin olisi niitä hetkiä kun toivoisin että vaan oltais koko päivä sängyssä ja tutkiskeltais toisiamme. (Opiskeltais toistemme kehoja yms.) Sitä päivää ei vieläkään oo näkyny, kohta kahteen vuosikymmeneen. Seksi useimmiten on vain ja ainoastaan minun orgasminhakua varten, ja silloinkin se pahin fiiliksen tappaja on se kun vaimo sanoo, tuu nopeesti, tai tuutsä jo?

Sitten kun on aikaa, niin tyydytän vaimoani niin perusteellisesti kuin vain voin, mutta vaimolla ei tunnu olevan mitään intressejä tyydyttää vastavuoroisesti minua samalla tavoin. Hän kyllä ottaa mielellään nautinnon vastaan, mutta jostain syystä, hänellä ei ole suurta intressiä antaa ns. "samalla mitalla" takaisin. Esim. ei vastavuroista suuseksiä, hyväilyä, koskettelua tms.

Yhdyntä on aina vain sitä itseään, vaimo makaa paikallaan, haarat levällään ja minä työntelen, kunnes saan orgasmin. Asento saattaa vaihdella, mutta sama suorituskeskeisyys aina läsnä.

Itse kyllä tykkään kovasti tyydyttää vaimoani, ja haluaisin oppia ja kehittyä siinä, mutta kun toinen ei opeta ollenkaan. Seksi tuntuu toiselle olevan lähes yhdentekevä asia.

On se elämä vaan niin kummallista välillä.

Vierailija
12/35 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En meinaa pysyä. Haluaisin panna joka päivä. 

Vierailija
13/35 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskomatonta aina lukea miehen haluttomuudesta, kun itsellä olis haluja vaikka mihin, mutta oma nainen eläis varmaan täysin ilman seksiä jos sais itse valita. Onneksi tilanne on korjaantunut ainakin osittain vuosien saatossa, mutta silti tunnen jatkuvaa pientä tyytymättömyyttä tilanteeseen.

Kyllä sen pienen puutteen kanssa oppii elämään, ja runkkaa sitten sen verran että saa pahimmat turhautumiset pois. Seksiä kun harrastellaan, niin olisi niitä hetkiä kun toivoisin että vaan oltais koko päivä sängyssä ja tutkiskeltais toisiamme. (Opiskeltais toistemme kehoja yms.) Sitä päivää ei vieläkään oo näkyny, kohta kahteen vuosikymmeneen. Seksi useimmiten on vain ja ainoastaan minun orgasminhakua varten, ja silloinkin se pahin fiiliksen tappaja on se kun vaimo sanoo, tuu nopeesti, tai tuutsä jo?

Sitten kun on aikaa, niin tyydytän vaimoani niin perusteellisesti kuin vain voin, mutta vaimolla ei tunnu olevan mitään intressejä tyydyttää vas

Olipa niinku minun näppäimistöllä kirjoitettu, ihan samalla tavalla käyttäytyy minun vaimo. Joskus hän on sanonut jopa että ei osaa tehdä minulle hyvää, no eipä ole halua edes opetella vaikka aikaa olisi ollut muutama vuosikymmen. Minun tarjoaman nautinnon hänelle ottaa mielihyvin vastaan. Ja olen kyllä puhunut mistä pitäisin ja miten haluaisin kosketeltavan, mutta kun se ei lähde omasta halusta tehdä toiselle hyvää niin ei se vaan toimi. Voitte ehkä arvata että seksi tällaisessa tilanteessa ei ole ilotulitusta. Ja sitten ihmetellään kun muna ei aina toimi silloin kun pitäisi. 

Vierailija
14/35 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on haluton mies mutta seksin puute ei ole varsinaisesti se ongelma. Laukaisen itseni silloin tällöin ja se riittää. Mutta silti mä kärsin siitä että mun mies ei halua mua. Se satuttaa syvemmällä tasolla. Hän ei ilmeisesti enää vaan viehäty, vaikka tiedän että rakastaa. 

Meillä on kaikkea muuta läheisyyttä ja kosketusta paljon. Mutta silti tää on mulle ollut tosi kova paikka. 

Vierailija
15/35 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mullakin on haluton mies mutta seksin puute ei ole varsinaisesti se ongelma. Laukaisen itseni silloin tällöin ja se riittää. Mutta silti mä kärsin siitä että mun mies ei halua mua. Se satuttaa syvemmällä tasolla. Hän ei ilmeisesti enää vaan viehäty, vaikka tiedän että rakastaa. 

Meillä on kaikkea muuta läheisyyttä ja kosketusta paljon. Mutta silti tää on mulle ollut tosi kova paikka. 

Se antaa extraboostin seksiin kun näkee ja aistii kuinka paljon tuo toinen juuri minua haluaa, ollaan ihan eri levelillä siihen verrattuna että kunhan nyt vaan ollaan ja lauetaan molemmat ja se on siinä

Vierailija
16/35 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin sä sitä naista sit edes tarvitset? Mä kyllä laitan ruokaa, siivoan ja pesen pyykkiä. Niihin juttuihin en tarvitse naista. Mutta pillua tarvitsen ja himoitsen ja siihen himoon ei oma käsi auta.

Onneksi otin eron pihtaavasta exästä ja löysin aikuisen naisen, joka nauttii seksistä ja virittyy nopeasti tunnelmaan. Exää sai räplätä vartin, ennen kuin edes pillu kostui ja toisen vartin jälkeen saattoi jopa joku äännähdys päästä huulilta. Orgasmia ei saanut kuin yksin vibran kanssa. Nykyinen naisystävä alkaa "soimaan" n. 15 sekunnissa ja alle 5 min on useinmiten jo eka orgasmi saavutettu.

Vierailija
17/35 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin sä sitä naista sit edes tarvitset? Mä kyllä laitan ruokaa, siivoan ja pesen pyykkiä. Niihin juttuihin en tarvitse naista. Mutta pillua tarvitsen ja himoitsen ja siihen himoon ei oma käsi auta.

Onneksi otin eron pihtaavasta exästä ja löysin aikuisen naisen, joka nauttii seksistä ja virittyy nopeasti tunnelmaan. Exää sai räplätä vartin, ennen kuin edes pillu kostui ja toisen vartin jälkeen saattoi jopa joku äännähdys päästä huulilta. Orgasmia ei saanut kuin yksin vibran kanssa. Nykyinen naisystävä alkaa "soimaan" n. 15 sekunnissa ja alle 5 min on useinmiten jo eka orgasmi saavutettu.

No sitä minäkin olen miettinyt. Ehkä parhaaksi ystäväksi ainakin, jakamaan elämän.

Vierailija
18/35 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä kuin meidän tarina mutta toisinpäin. Kärsin miehenä siitä kun ei ole tunnetta että naiseni haluaisi minua. Kyllä se sattuu kun yrittää kertoa toiselle miten haluttava on mutta ei saa itse takaisin minkäänlaista reaktiota ja kehuja. Kyllä kertoo että rakastaa mutta yksi tärkeistä asioista puuttuu. Himo minua kohtaan. Loukkaa myös se kun tiedän naiseni masturboivan välillä yksinään ollessa, eikö edes silloin kerro haluavansa. 

Olenkin alkanut luovuttaa tässä asiassa enkä myöskään haluista puhu. 

Vierailija
19/35 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mina ap kongo, mina melke 30cm kurpa housu. Sina alota sala suhde mina kansa, Mina love you long time, mina tosi kestava pano.

Vierailija
20/35 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse painin täällä saman ongelman kanssa. Ollaan oltu miehen kanssa yhdessä vasta 3 vuotta, joista 1 vuosi asuttu yhdessä. Seksi väheni radikaalisti yhteen muuton myötä. Ennen oli seksiä lähes joka päivä ja usein jopa muutaman kerran. Nykyään pari kertaa kuussa ja se on sellaista "panemista" ilman rakkautta ja tunnetta. Tuntuu kun hän "antaisi" velvollisuudesta. Kaikki intohimo hänen puoleltaan puuttuu. Hän ei enää sano minua kauniiksi. Ei katso ihaillen. Ei huomaa jos laittaudun häntä varten. Ei innostu jos puen seksikkäitä alusvaatteita sukkanauhoineen päivineen..

Haluan miestäni valtavasti ja haaveilen hänestä päivittäin. Teen aloitteita joka ikinen päivä ja 90% kerroista tulen torjutuksi. Aina on joku tekosyy olla koskematta minuun. "minulla on pukama", "olen väsynyt", "tarvitsen rauhaa", "polveen sattuu", "en tajunnut että haluat tänään. Tuli liian yllätyksenä"... 

Sisällä kalvaa kamala tunne. Sellainen tyhjyys ja kaipuu. Itkettää koko ajan ja en tiedä miten kestän. En edes pysty ajatella meneväni vieraisiin, kun haluan vain ja ainoastaan omaa miestäni. 

Tiedän ettei ongelma ole ulkonäössäni. Olen erittäin aktiivinen ja himokas sängyssä. Tykkään pitää miestäni hyvänä. Hän on äärimmäisen rakas ja haluttava. Osoitan sen hänelle päivittäin. Nin teoin kuin sanoinkin.

Pahinta on se, kun itkin pahaa oloani asiaan liittyen ja kysyin onko hänellä ylipäätään haluja jäljellä (mietin jos syynä olisi vaikka 46v miehen testovajaus tjs) hän vastasi "runkkaan kyllä päivittäin, että haluja on". Mielestäni tämä oli selvä ilmaisu, ettei vaan halut kohdistu minuun. 

N38

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yhdeksän