Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
RASKAANA! kolmen vuoden yrittämisen jälkeen
24.02.2007 |
...hitsi vieköön, plussasin juuri! Aika NKL:lle lapsettomuustutkimuksiin tuli viime viikolla, kaksi lasta on jo luomuna ja oli jo aika epätoivoinen olo. Arvatkaa vaan, olenko hieman sekaisin... :) Toivottavasti tästä nyt tulee jotain...
Kommentit (3)
Minä taidan kuitenkin pistää vielä paremmaksi... ex:n kanssa yritettiin kolmatta lasta lähes 14v., erottiin vuosi sitten ja nyt olen raskaana puolen vuoden " yrityksen" jälkeen uudelle miehelleni.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ihanaa kun säästyitte lapsettomuus tutkimuksilta ja hoidoilta! Me emme säästyneet, mutta ei se mitään. Pääasia, että tulosta syntyi :D
Alue: Aihe vapaa
Koko poppoolle! :)