Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni paljastus

Vierailija
12.12.2024 |

Meillä on perhetuttuina ystäväpariskunyäta, joita tapaamme säännöllisesti. Lapsemme ovat samanikäisiä ja meillä on mukavaa yhdessä. Sain hetki sitten tietää, että mieheni ja tämä perheen nainen ovat olleet sängyssä ollessaan 17-vuotiaita. 

En pääse yli tästä, vaikka tämä on tapahtunut 25 vuotta sitten ja emme vielä edes tunteneet mieheni kanssa. Sinällään en ole hämmentynyt itse aktista, vaan siitä ettei mieheni ole kertonut tästä minulle. Koen oloni petetyksi. :( ylireagoinko minä? En haluaisi olla enää missään tekemisissä perheen kanssa, vaikka lapsemme ovat lähes parhaat ystävät. 

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläsi on alemmuus kompleksi.

Vierailija
22/29 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohhoh mitä höpöä. Nuorena entinen poikakaveri, oltiin alle parikymppisiä silloin ja tavattiin sattumalta vuosien jälkeen ja tutustuin hänen vaimoonsa samalla. Meistä tuli hyviä ystäviä hänen vaimonsa kanssa, kestänyt jo vuosikymmeniä. Kyllä hänen vaimonsa ihan alusta asti tiesi, että olin miehensä nuoruuden hömppäajan ex. Minusta tuli heidän tyttärensä kummi ja ystävyys on kestänyt vuosikymmenet. Tikulla silmään ap joka tommosia vanhoja muistelee. Tottamaar melkein jokaisella on ollut nuorena vähtäämistä, eikö ap sulla ollut mitään? Ei kaikkea tarvitse tietää ja menneille on sairasta olla mustasukkainen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos hyvistä kommenteista. On totta, että reaktioni on hyvin voimakas. Johtuu varmasti omasta kuormitustilastani. 

Vierailija
24/29 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi päätti nyt kertoa? Ja miksei ollut aiemmin kertonut?

sanoi sen ikään kuin ohimennen ja hänen mielestään se ei ole asia, josta olisi pitänyt mainita. Hänen mielestään asiassa ei ole mitään erikoista, minun oloni on loukattu. Se nainen inhottaa minua :(

Käy vetää akkaa pataan. Helpottaa.

Vierailija
25/29 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, ylireagoit todella lapsellisesti ja vastenmielisesti.

Vierailija
26/29 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tuli ykskaks muute mieleen vaimo tuosta meidän pitkäaikaisesta perhekaveripariskunnan Lissusta...moon pannu sitä nuorena.

Hih hih. Mitä sää ny mulle möksähdit.

Vierailija
27/29 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herrasmiehet ei huutele. Ovat hienotunteisia. Sun mies ei taida olla gentleman?

Vierailija
28/29 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla meillä on historia. Jos he olisivat pitkään seurustelleet, asia olisi eri kuin teinipano. Miehesi ei pettänyt sinua tuolloin. 

Minusta tuo ei ollut sellainen asia joka olisi pitänyt kertoa. Kaikki olisivat olleet onnellisempia jos neljännesvuosisadan takaisia hetkiä ei olisi kaivettu esiin. 

Mikä saa sinut reagoimaan noin vahvasti? Onko pohjalla pelko että miehesi haikailee tämän naisen perään? Olette olleet hyviä ystäviä tämän perheen kanssa, ja varmaan olisit jo huomannut jotain viitettä sellaiseen jos miehesi olisi tippaakaan kiinnostunut kyseisestä naisesta muussa kuin ystävämielessä. Käsittele tunteesi ja hyväksy miehesi taustat. Kaikki teinit tekevät kokeiluja. Sitä paitsi sinä sait taatusti mieheltäsi parempaa kuin hän. ;)

Vierailija
29/29 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ylireagoit. Unohda koko juttu, sillä ei ole enää mitään merkitystä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kaksi