Kuinka paljon olisit valmis maksamaan kahvipaketista?
Ite varmaan 20 e mutta joisin kyllä enää vaan kupillisen päivässä.
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahtaako siinä säästää, jos jauhaa itse pavuista?
Miksi tätä piti alapeukuttaa?
Miten siinä edes voisi säästää ?
Siten, että voisi kuvitella pienemmän jalostusasteen tuotteen olevan kilohinnaltaan edullisempaa. Mutta eipä jostain syystä ole.
Ehkä papuina myydään parempaa kahvia hifistelijöille?
Syy on tuotantomäärissä. Kun kustannukset jakaantuu suuremmalle määrälle, painaa se paketin hintaa alaspäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan sen mitä se maksaisi. Nyt kun tuupataan todellisuudessa kaapit täyteen kahvia niin eipä tarvitse aikoihin miettiä kahvin hintaa. Noin 3,50 euroa Juhla Mokka eli edullista.
Juhla mokka on 🤮 boomeripaskaa
Juhlamokka on niin parasta ja makoisaa!😄👍👍
Pavut on varmaan sen takia kalliimpia tai yhtä kalliita kuin valmiiksi jauhettu, koska niiden papujen pitää olla puhtaita. Ei voi olla oksanpätkiä tai torakoita joukossa, jotka eivät taas haittaa mitään kun kahvi jauhetaan valmiiksi ennen pakkaamista. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siten, että voisi kuvitella pienemmän jalostusasteen tuotteen olevan kilohinnaltaan edullisempaa. Mutta eipä jostain syystä ole.
Hölmömpi saattaakin niin kuvitella, koska ei ymmärrä mistä kaikesta hinta muodostuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mutta saa parempaa kahvia.
Pitäisikö kahvipavut myös paahtaa itse? Saisi sopivan tummaa.
Parisen mummonmarkkaa.
Ei köyhä eikä kipee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan sen mitä se maksaisi. Nyt kun tuupataan todellisuudessa kaapit täyteen kahvia niin eipä tarvitse aikoihin miettiä kahvin hintaa. Noin 3,50 euroa Juhla Mokka eli edullista.
Mun mies juo vaan sitä.
Miss Elli21
Ostin juuri Cafe Parisien-paketin Salesta 8,79€ . Siinä mun kipuraja tällä hetkellä. Jos kovasti vielä kallistuu täytyy vaihtaa halvempaan merkkiin.
Saman verran kuin kannabispaketista, onhan ne toisistaan riippuvaisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hölmömpi saattaakin niin kuvitella, koska ei ymmärrä mistä kaikesta hinta muodostuu.
Todella monissa tuotteissa se menee juuri niin, että vähemmän käsitelty on halvempaa. Sitä ei moni hölmömpi ole huomannut.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, 500g kestää kaksi viikkoa kahden hengen etätöitä tekevällä pariskunnalla. Kahvia juodaan 4- 8 kuppia yhteensä päivässä. Lisäksi kahvi on laadukkaampaa ja maistuu paremmalta kuin nuo perus marketti paketit.
Alle 5€/paketti. En muista, että olisin ostanut normaalihintaisia kahvia kuin joskus opiskeluaikana, kun en tiennyt hintoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syy on tuotantomäärissä. Kun kustannukset jakaantuu suuremmalle määrälle, painaa se paketin hintaa alaspäin.
Eihän papuja tarvitse erikseen tuottaa. Siinä itse päästään paljon helpommalla kuin jauhamalla kahvi.
Alle 4 euroa on sopiva hinta kahvipaketille. Hamstraan aina kahvitarjouksista niin paljon, että varmasti pärjään seuraavaan tarjoukseen asti. En ole kauppaketju-uskollinen, kun etsin tarjouksia mielestäni normaalisti törkeän hintaisista tuotteista.
7,55 maksoi Prsidentti-kahvipaketti. Kestää aika tarkkaan kaksi viikkoa, kun juon kaksi mukillista päivässä. Ehkä vielä tuplahinnan maksaisin, vaikka jo vähän nikotellen.
Olen ihan valmis maksamaan kahvipaketista 3,45 euroa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se tummapaahtoisena menettelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän papuja tarvitse erikseen tuottaa. Siinä itse päästään paljon helpommalla kuin jauhamalla ka
Oisko tuotantolinjassa peräti yksi ylimääräinen vaihe: jauhatus.
Olen sen verran riippuvainen kahvista että maksaa mitä maksaa niin ostan.
Juon kyllä aivan liikaa kahvia, ehkä siksikin pitäisi vähentää. Sitähän ei vielä tiedä, miten pahasti ilmasto ensi vuonna kohtelee kahvipensaista. Jospa valmistus joudutaan kokonaan lopettamaan.