Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen vapautunut joulupakosta

Vierailija
12.12.2024 |

se tuntuu taakse jääneeltä elämältä. Koska kukaan ei vaadi, en aio huomioida sitä mitenkään. 

Jotenkin kevyt ja raikas olo! Ei ole enää pakko, jos ei taho.  Ja just nyt en!

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/15 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitin jo jokin aika sitten sukulaisille etten vietä joulua. Aikuiset lapset ja muutkin saavat tuoda kalliin urheilu auton tai ihan salkullisen rahaa. Isoja seteleitä, kiitos. Leikki sikseen mutta jos joku aikuinen nainen sattuu olemaan anteliaana jouluna niin mulla on aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmoitin jo jokin aika sitten sukulaisille etten vietä joulua. Aikuiset lapset ja muutkin saavat tuoda kalliin urheilu auton tai ihan salkullisen rahaa. Isoja seteleitä, kiitos. Leikki sikseen mutta jos joku aikuinen nainen sattuu olemaan anteliaana jouluna niin mulla on aikaa.

Mä olen aikuinen nainen ja vapaalla.

-ap

Vierailija
4/15 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa kerhoon. Jotkut eläneet jo vuosia niin.

Vierailija
5/15 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouluaattona voi nukkua hyvin puoleen päivään.

Vierailija
6/15 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanasti menen taas töihin koko jouluksi. Ilmaiset jouluruuat ja tuplapalkka yölisineen. Päivät nukun kotona.

Rahakasta ja rauhallista Joulua!

-yökkö

Vierailija
7/15 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jouluaattona voi nukkua hyvin puoleen päivään.

Sanoitko koko päivän?

Vierailija
8/15 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on jouluoikeus ja nautin siitä täysin siemauksin. 

Vierailija
9/15 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on jouluoikeus ja nautin siitä täysin siemauksin. 

Kukaan ei vie sitä sinulta. Nauti elämästä, kuten haluat. 

Vierailija
10/15 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanasti menen taas töihin koko jouluksi. Ilmaiset jouluruuat ja tuplapalkka yölisineen. Päivät nukun kotona.

Rahakasta ja rauhallista Joulua!

-yökkö

Menen extrahommiin, jos pyydetään. -ap

Vierailija
11/15 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä eronneena vasta toista joulua. 

-ap.

Vierailija
12/15 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Merkillistä: olen avioliitossa - ollut jo pitkään - mutta meillä ei ole ollut mitään pakkoa koskaan! Se, kenelle joku juhla on tärkeä, valmistaa sen. Toinen voi kysyä, voiko olla avuksi.  

Vierailija
13/15 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen viettää kumminkin joulunpyhät jollain tavalla. Jos on kokemut, että vanhat perinteet on pakkopullaa, eikä niistä nauti, miksei joulua voi viettää omalla tavallaan?

Esim. minä menen taas yksin mökille, elämään rauhassa maalla, luonnon helmassa. Valoisa aika kuluu ulkoaskareissa, muulloin lämmitän puuhellaa, uunia - tai jopa saunaa, jos huvittaa! En välttämättä nimittäin aio edes saunoa jouluna, edes mökillä puukiukaan löylyissä. Jos tuntuu mukavammalta viettää hämärää keinutuolissa tulta vahtien, en lisää taakkaa millään ei-välttämättömällä.

Perhepiirissä tätä ei enää kummeksuta, hyvä niin. He saavat viettää sellaista joulua kuin haluavat, lahjoineen, ruokineen ym.

Hyvää joulua ap:llekin ja kaikille muille!

Vierailija
14/15 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen viettää kumminkin joulunpyhät jollain tavalla. Jos on kokemut, että vanhat perinteet on pakkopullaa, eikä niistä nauti, miksei joulua voi viettää omalla tavallaan?

Esim. minä menen taas yksin mökille, elämään rauhassa maalla, luonnon helmassa. Valoisa aika kuluu ulkoaskareissa, muulloin lämmitän puuhellaa, uunia - tai jopa saunaa, jos huvittaa! En välttämättä nimittäin aio edes saunoa jouluna, edes mökillä puukiukaan löylyissä. Jos tuntuu mukavammalta viettää hämärää keinutuolissa tulta vahtien, en lisää taakkaa millään ei-välttämättömällä.

Perhepiirissä tätä ei enää kummeksuta, hyvä niin. He saavat viettää sellaista joulua kuin haluavat, lahjoineen, ruokineen ym.

Hyvää joulua ap:llekin ja kaikille muille!

Harkitsen myös mökillä käyntiä. 

Ap

Vierailija
15/15 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Merkillistä: olen avioliitossa - ollut jo pitkään - mutta meillä ei ole ollut mitään pakkoa koskaan! Se, kenelle joku juhla on tärkeä, valmistaa sen. Toinen voi kysyä, voiko olla avuksi.  

Ensimmäisen joulun eron jälkeen vietin poissa kotoa, mutta tavallaan juhlien. Joulut oli meillä mitä milloinkin, mutta aloin kyllästyä jossain vaiheessa. Olen järjestänyt niitä vuosikymmeniä.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yhdeksän