Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi toisilla on niin huono tuuri ja toisilla helppoa

Vierailija
12.12.2024 |

Oon kokenut niin paljon takaiskuja elämäni aikana ja viimeisin vuosi on ollut extrarankka kun kotona on ollut kodissa suuri vesivahinko. Sitä ennen oli koliikkinen vauva ja syöpää sairastava isä. Lisäksi nuoruudessa olen joutunut kärsimään koulukiusaamisesta ja sairastan sen vuoksi edelleen masennusta. Nyt on tiukkaa rahasta ja olen niin ärsyyntynyt kun joillakin menee elämässä niin hyvin ja saavat tukea ja on läheisiä ihmisiä auttamassa eikä arjessa tapahdu isoja takaiskuja. Toki mietin sit aina synkkinä hetkinä, että sentään olen vielä terve ja minulla on perhe. Mut vois tämä elämä helpompaakin olla!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla on jotain vaikeuksia. Ei varmaan ole sellaista, jolla ei olis jotain sairastumista tai ei saa lapsia, tai ei päässy sinne ja sinne kouluun tms. 

Vierailija
2/6 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo kyllä karma. Olen ollut aina niin tunnollinen ja kiltti kaikille. Tehnyt vain hyvin pieniä asioita, joista voin oikeasti kokea syyllisyyttä ja niitäkään en ilkeyttäni. Mut ei sillä ole väliä. Kaikki mulkutkin tuolla porskuttaa, vaikka tekisivät mitä inhottavuuksia.

Ap

Vierailija
4/6 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niillä hyväosaisillakin omat vaikeutensa

Vierailija
5/6 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oo kyllä karma. Olen ollut aina niin tunnollinen ja kiltti kaikille. Tehnyt vain hyvin pieniä asioita, joista voin oikeasti kokea syyllisyyttä ja niitäkään en ilkeyttäni. Mut ei sillä ole väliä. Kaikki mulkutkin tuolla porskuttaa, vaikka tekisivät mitä inhottavuuksia.

Ap

Siis mistä sä tiedät, että onko joku kokenut vaikeuksia? Koulukiusaaminen on raakaa, tiedän. Harva meistä välttyy sairauksilta, osa sairastuu ennemmin ja osa myöhemmin. Nykypäivänä esimerkiksi itse tienaan hyvin ja porskutan eteenpäin eikä esimerkiksi työkavereilla ole mitään tietoa siitä, mitä menneisyydessä on ollut. 

Vierailija
6/6 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on ollut paljon vaikeuksia mutta olen myös keskivertoa älykkäämpi ja  rohkeampi